Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jak w chłodnicy potrafiło płyn zagotować, to tam może być nie tylko uszczelka, ale oringi na cylindrach, łącznie po pękniętą głowicę.

7 godzin temu, ceston napisał:

Sprzedający raczej nie wiedział o tym bo telefony odbiera normalnie gada. nawet sam oddzwania się dowiedzieć co i jak

W bajki już dawno przestałem wierzyć. Sprzedającym pamięć wraca jak sprzedadzą klamota i spotkają się z sąsiadem.

Edytowane przez Desperado
Opublikowano (edytowane)

Co to za silnik że głowica dzielona w 6 -tce?

Dnia 15.04.2023 o 08:53, robert1226 napisał:

Ktoś ci tak nakłamał czy ssm wymyśliłeś. Raczej chodzi czy głowica dzielona czy całościową,  a te całościowe były dwa rodzaje napweno bo sam się spotkałem z tym , a nie wiem nie będę bajek pisał bo może było  więcej. 

Wiesz czym się różniły i dlaczego miały różne kanały pozamykane?

Edytowane przez Desperado
Opublikowano

Były różne wersje zależy gdzie szedł na export ciągnik były z głowicami dzielonymi trzy sztuki jedną głowica na dwa tłoki.

Tak aż dokładnie tego niewiem dlaczego ale były napewno conajmniej dwa r różna ilością kanałów wodnych.

Opublikowano (edytowane)

Znajdź mi uszczelkę na dwa tłoki do 6-tki. Jest 3 albo 4 rodzaje uszczelek na 6 tłoków, zresztą na 4-kę też, ale pompy wodne i obudowy termostatów z kanałami wodnymi też są różne i to jest przyczyna różnych uszczelek.

Edytowane przez Desperado
Opublikowano (edytowane)

Rodzaj uszczelki pod głowicę zależy czy stary czy nowy typ bloku. W 6 cyl stary typ dwa kanały duże od kabiny otwarte, nowy typ wszystkie duże kanały w uszczelce zamknięte. Nie zależnie turbo czy nie, kraj czy export.

Grubość uszczelki zależy od tego ile wystają tłoki nad blok w GMP. Do 0,35 uszczelka 1,2 mm, 0,35 - 0,45 uszczelka 1,5mm

 

Głowice wszędzie były całościowe.

 

Odnoście problemu z tematu, kup test na obecność CO2 w układzie chłodzenia.

Edytowane przez samtech84
Opublikowano

test robiłem przed wymianą chłodnicy na temperaturze około 80 stopni. Mimo 5 minut testowania kolor się nie zmienił. Nie widzę też żeby oleju przybywało. Wymieniłem chłodnice. sprawdziłem pompę wody i wyjąłem termostat. Wczoraj pół godziny roboty z turem ( wyrywanie gnoju spod stojaka) i temperatura 62 więc wygląda że dobrze. Tylko termostat musiałbym pewnie nowy kupić i wsadzić. Czym grozi jazda bez niego generalnie? Stary termostat. był pęknięty na dwie części więc to mogła być przyczyna.

Opublikowano

I zużywa więcej paliwa. 

Nie wiem jak ten silnik, ale niektóre bez termostatu lubią przegrzać ostatni cylinder.

 

Czyli wychodzi, że wystarczyło termostat wymienić. Przeczyscić chłodnicę, może nawet nie wymieniać 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v