Mikaa_14

Magik od AgOpen GPS

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mikaa_14    0

Witam, poszukuje jakieś osoby która ogarnia temat GPS wymienionego powyżej, ponieważ nie znam się aż tak na tym i mam kilka pytań, jak, co i kiedy, bo osoba sprzedająca pomimo umawiania się na dany termin kalibracji, nie odbiera telefonu, instrukcji brak ,tylko jakiś filmik na kanale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3887

to zadaj te pytania, które chcesz zadać, chłopaki pomogą.


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikaa_14    0

Chciałbym wiedzieć jako laik, co robić, kliknąć wjeżdżając na pole tak żeby wszystko działało jak należy. Jak mapować te pierwsze przejazdy, bo jest mapowanie, wyznaczenie lini prostej, krzywej, jak potem to wyprostować. Potrzebuję takiej podstawy co do czego, żeby wjechać na pole i zrobić to dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

To odrazu powiedz od kogo to kupiłeś, żeby potem nie bylo podobnych sytuacji.

To jest prosty program.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kibix    284

dzwoń do skutku. 

Na forum angielskim masz krok po kroku wszystko opisane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki88    212
12 godzin temu, Rowan napisał:

To odrazu powiedz od kogo to kupiłeś, żeby potem nie bylo podobnych sytuacji.

To jest prosty program.

Pewnie chodzi o Pana M ;) Co to tematu- to jest dość prosty program, trzeba metodą prób i błędów dojść do wprawy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223