Skocz do zawartości

Schematy elektryczne case 844XL Plus


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy posiada ktoś schematy elektryczne do case 844XL Plus z 1995r. Nie działa mi wyświetlacz po przekręceniu stacyjki w prawo. Obstawiam,ze jest problem z napięciem przychodzacym do wyświetlacza. Na kostce do niego po przekręceniu kluczyka w praw jest 8V na pinie 1, i 12V na pinie 2. Po przekręceniu w lewo mam 12V na pinie 12. Cenna informacja byloby również jakie napięcia maja sie pojawic na jakim pinie po przekręceniu kluczyka

Opublikowano

Dzięki, za linki ale potwierdzam. Jest tam umieszczony typ wskaźników cyfrowych, zespolonych. Masa jest na 31 pinie. Co do stacyjki ciężko powiedzieć, czy jest taka jak powinna i ktos jej wcześniej nie wymienił. Dlatego dla mnie byłaby tak cenna informacja, jakie napięcie powinno byc na jakim pinie przychodzącym po wypięciu wyświetlacza i przekręceniu kluczyka

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli stacyjka ma 3 pozycje w prawo , oraz jedną pozycję od zera w lewo ( wyświetlanie przebiegu mtg ) to jest właściwa. Jak wygląda działanie kontrolek- konkretnie świateł drogowych , pozycji , kierunkowskazów itp.

Edytowane przez andrzej78
Opublikowano

Kontrolki z żarówkami działaja. Na wyświetlaczu po przekręceniu kluczyka w lewo wyświetla sie 0.0 po przekręceniu w prawo nie wyświetla sie totalnie nic. Caly ekran po lewej i prawej stronie jest ciemny (poza kontrolkami w postaci żarówek oczywiście)

Opublikowano

Na pokrywie masz rozpisane, nie pamiętam dobrze ale dwa od prawej strony odpowiadają za licznik, sprawdzałeś czy po przekręceniu kluczyka jest na nich 12v, albo podaj na te bezpieczniki bezpośrednio plus

Opublikowano

Nie wiem ,czy będzie to pomocne bo mam trochę inny model ciągnika Case 4230 ,ale z podobnym licznikiem nr1983577C6. Stacyjka poz.0 : pin 6- 0,88V; 30 - 0,39V. 

 Poz 1w prawo : 1-0,12V ;2-12V ; 6-0,88V ; 12- 12V ; 30- 0,39V .

Stacyjka poz.1 w lewo: 6- 0,88V ;12-12V ,; 30- 0,39V.

 

 

  • Thanks 1
Opublikowano

Próbowałem w weekend, ale nic sie nie udalo mi zrobic z tym. Bezpieczniki ok, to 12V na pin nr.1 jest pod kontrolę kierunków. Zapomnialem sprawdzic z pin.12 :( zobaczę za 2 tygodnie może, ale raczej trzeba będzie patrzyc na płytę wyświetlacza głębiej. Niestety nie ma nic w okolicy, żeby podmienić lub włożyć do kogoś ten. Chyba, że ktoś sie zgodzi to mogę mu wysłać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v