Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie 

Zwracam się z prośbą o pomoc, bo pomimo moich starań nie mogę rozwiązać problemu z zakupionym niedawno Deutz AGROTRON 140 KM Z 20O5r.Serwis i okoliczni  mechanicy nie mają żadnej konkretnej koncepcji ,być może ze w mojej okolicy jest bardzo mało ciągników tej marki. Porównałem na jesieni go z moim Renault Aresem w orce jak i w transporcie i wychodzi ze Ares 104 km jest mocniejszy od Deutz 140 km .Dodaje że nie kopci ,bardzo dobrze pali nawet przy niskich temperaturach i dużych odstępach czasu. Znających sie w problematyce Deutz bardzo proszę o pomoc i podpowiedz ewentualnie co może być przyczyną .Z góry dziękuje za okazała pomoc.

Opublikowano

Nikt ci diagnostyki przez Internet nie zrobi. Skoro wyszło, ze jest słabszy od ciągnika 104 KM to nie trzeba było się z nim męczyć tylko oddać jeśli kupiłeś od firmy. Z osobą prywatną gorzej.

Silnik ma mono pompy PLD czy już CR turbo sprawdzane czy dobrze pompuje. Bo zakładam, że filtry to ci mechanicy sprawdzili.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

no własnie była. Mam takie dwa silniki w kombajnach do fasoli. Ale są i fachowcy którzy podczas wymiany chca ja wywinąć odwrotnie niz powinna być.

Edytowane przez mirro
Opublikowano

W 106 konnym agrotronie chyba też jest. 

Ciekawy dostęp do tej membrany jest. 🥴

1 minutę temu, Nintendo napisał:

A wiesz gdzie ja znaleźć? Mam takiego deutza i jestem cieakaw czy u mnie jest cała. Podobno często pękają. 

Gdzieś od strony kabiny z prawej strony o ile się nie mylę. 

Opublikowano (edytowane)

najlepiej iść za taką cienką rurką od kolektora ssącego na prawą stroną silnika na wysokość koła zamachowego, tam jest cały regulator obrotów. Rurka z oczkiem na klucz14. przykręcana do dekielka kwadratowego. Może być na pionowe ściance dekielka.

https://allegro.pl/oferta/regulator-obrotow-deutz-bfm1013-02111294-heinzman-10495421202

Czwarte zdjęcie od lewej. Dekielek na 4 śrubki

 

13 minut temu, Nintendo napisał:

A wiesz gdzie ja znaleźć? Mam takiego deutza i jestem cieakaw czy u mnie jest cała. Podobno często pękają. 

W tym samym miejscu co bf6m 1013 regulatory takie same. Tylko po zdjąciu tego dekielka nie próbuj wyszarpać jej na siłę. to demontuje się trochę inaczej.

Edytowane przez mirro
Opublikowano

Filtry były wszystkie wymienione ,ogólny przegląd ,wymiana olei itp. Jazda próbna bYŁa na podwórku handlarza ,wydawało sie być wszystko ok. PO około 2 m-ce od zakupu poszedł do roboty i wtydy okazało sie ze nie ma mocy ,ale wówczas handlarz już nie odbierał telefonu

Opublikowano
5 minut temu, Julia123 napisał:

Filtry były wszystkie wymienione ,ogólny przegląd ,wymiana olei itp. Jazda próbna bYŁa na podwórku handlarza ,wydawało sie być wszystko ok. PO około 2 m-ce od zakupu poszedł do roboty i wtydy okazało sie ze nie ma mocy ,ale wówczas handlarz już nie odbierał telefonu

Jeśli to  tylko ta membrana a reszta będzie ok, to ciągnik odżyje po jej wymianie. 

Opublikowano

@Julia123 tu masz namiar na szpeca co tylko w Deutz-ach siedzi. 

Mechanik ciągnik Hubert Kaszyca
Komórkowy 504 008 790

Opublikowano
5 godzin temu, Julia123 napisał:

wtydy okazało sie ze nie ma mocy ,ale wówczas handlarz już nie odbierał telefonu

A co ma telefon do tego. Wyslij mu normalne pismo. Masz gwarancje oraz prawo do zwrotu. A nie placzesz, ze kupiles gowno od oszusta w internecie...

Jak dajesz sie oszukiwac to dalej zlodzieje beda szukali glupich co nie znaja swoich praw.

Opublikowano

Sprawdź dokładnie jaki masz silnik bo przecież były wersje na elektronicznym regulatorze i tam nie ma membrany. Odnośnie transportu to mój DF 120 nie lubi górek. Na prostej z przyczepą leci spokojnie ale jak widzi górkę to z dala ma już niechęć do wjazdu na nią i to jest ich przypadłość.

Opublikowano

Generalnie jak ciągnik był kupiony na jesieni to już handlarzowi nic nie zrobicie. Tyle razy pisałem, ze ciągnik kupuje się wtedy gdy można na drugi dzień zawieźć go na pole i do roboty.  A nie zimą. A na wiosnę zonk bo coś nie tak. Z tego co piszecie wnioskuję, że silnik na mono pompach. Można sprawdzić te membranę. Jeśli membrana ok sprawdzić czy turbo dobrze pompuje. Sprawdzić czy pompy nie ruszane. Jak widać, że kręcone było to może ktoś albo źle dawkę w nich ustawił albo źle ustawił same pompy. Podkładkami pod nimi reguluje się kąt wtrysku a obracając na fasolkach dawkę paliwa. W żadnym razie samemu nie pchać łap i nie kręcić. Potem nie da się tego ustawić bez wiedzy i przyrządów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v