Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

Robilem rok temu kapitalke podnosnika - nowa pompa, zawory bezpieczenstwa, tlok, cylinder, wspornik, regeneracja rozdzielacza nowy olej filtry i takie tam pierdoly, chodzil potem pieknie bez zarzutu a teraz widze ze pulsuje, opada troche i podnosi ( bez obciazenia) a jak wylacze ciagnik na podniesionym to po 30 minutach calkiem opadnie. Mozliwe ze to przez pogode i gesty olej?

Co ciekawe podpialem plugi 3skibowe zeby zobaczyc czy tez tak sie bedzie zachowywal pod obciazeniem to trzymal ladnie w gorze dlugi czas (wymienilem wszystkie 3lemiesze)-  tez na wylaczanym ciagniku. 

Opublikowano

Nie wymieniłeś uszczelniaczy na tłoku. Oczywiście żartuje, po prostu nie uwzględniłeś ich w opisie.

A tak poważnie to jakie założyłeś uszczelniacze?

Uszkodzony uszczelniacz słabo trzyma bez obciążenia.

Konstrukcja uszczelniacza jest taka, że im wyższe ciśnienie tym mocniej uszczelniają.

Opublikowano

Tkok pierscien uszczelniacze  nowe( dobrze zalozone) . Nie pamietam juz jakie zakladalem ale te " lepsze" - niebieskie?. 

Ostatnio zachcialo mi sie wymienic uszczelke pod podnosnikiem. Nie wymienilem wtedy oringow na tulejce centrujacej- moze to byc tego skutkiem? 

Opublikowano

Kurde, bylo dobrze to zachcialo mi sie ulepszać- niwelowac wycieki. Moze tak zmrozilo korpys ze te uszczelniacze nie trzymaja? Pamietam obchodzilem sie z nimi jak z jajkiem zeby ladnie sie ulozyly, warga nie podwinela. chyba nawet oryginaly bralem wtedy- nie moge znalezc gdzie je kupowalem. 

Opublikowano
32 minuty temu, Celownik07 napisał:

Tkok pierscien uszczelniacze  nowe( dobrze zalozone) . Nie pamietam juz jakie zakladalem ale te " lepsze" - niebieskie?. 

Ostatnio zachcialo mi sie wymienic uszczelke pod podnosnikiem. Nie wymienilem wtedy oringow na tulejce centrujacej- moze to byc tego skutkiem? 

To się stało po wymianie uszczelki czy prędzej już?

Opublikowano (edytowane)

Wszystko dzialalo jak nalezy po mojej kapitalce. Zachcialo mi sie wymienic uszczelke podnosnik-most z miesiac temu. Podnioslem plecak wymienilem uszczelke skrecilem. Ciagnika nie uzywalem potem, az do zeszlego tygodnia. Odpalam, podnosze na luzie do max zaczal pulsowac (opada 5cm - podnosi, opada 5cm- podnosi i tak w kolo), gasze na podniesionym i po 30min widze ze opal caly, odpalam - szybko podnosi na maxa. Myslalem ze musi sie odpowietrzyc uklad ale raczej to nie to jak caly czas takie objawy. 

Edytowane przez Celownik07
Opublikowano (edytowane)

Kurde moze byc, bo robilem to na bloczku i mi sie zawiesilo od strony tej rurki- zaczalem poganiac mlotkiem od gory az puscilo. Moglo przytrzec jezeli ona taka delikatna. 

IMG_20221204_123742.jpg

Edytowane przez Celownik07
Opublikowano
17 minut temu, Desperado napisał:

Rurka jest dosyć delikatna, a mogłeś też uszkodzić zawór bezpieczeństwa cylindra, bo on wystaje i puszcza teraz olej.

Zawor wyglada na solidny, ale jego chyba nie wymienialem ( tylko ten dolny przy pompie) wiec moze i on tez poszedl pod wplywem wstrzasow mlotka.. widac czeka mnie rozbieranie od nowa plecala. 

Opublikowano

Od wstrząsów to nie, ale jeżeli gdzieś haczył i na siłę waliłeś to różnie mogło być. Po rozebraniu trzeba wszystkiemu się dokładnie przyjrzeć tu nic nie wydumamy, jedno jest pewne jeżeli było dobrze a po wymianie uszczelki się źle zaczęło dziać, to trzeba szukać na połączeniu tłok rozdzielacz, tym bardziej jak coś Ci zaklinowało.

Opublikowano

No nic jutro podniose i zobacze ta rurke, zawor i czy sie nie poluzowalo. Wczesniej jak robilem to zakladalismy plecak w 2osoby teraz sam robilem i z bloczkiem wiec tak nie wymanewrujesz, moglem cos naruszyc. 

Juz sie balem ze nowa pompa sie zrabala (ale tam od roku nie zagladalem)

Opublikowano
12 godzin temu, Desperado napisał:

Od wstrząsów to nie, ale jeżeli gdzieś haczył i na siłę waliłeś to różnie mogło być. Po rozebraniu trzeba wszystkiemu się dokładnie przyjrzeć tu nic nie wydumamy, jedno jest pewne jeżeli było dobrze a po wymianie uszczelki się źle zaczęło dziać, to trzeba szukać na połączeniu tłok rozdzielacz, tym bardziej jak coś Ci zaklinowało.

A powiedz mi jeszcze bo i tak bede od nowa podnosil plecak zeby zobaczyc ta rurke i zawor- jak to polaczenie pozniej dobrze uszczelnic zeby nie plulo olejem z tylu podnosnika? Uszczelka i sylikon nie zdaja egzaminu bo znowu widze ze jest wyciek , gdzies czytalem ze to jest wada '60tek ale moze jest jakis patent, lepszy uszczelniacz czy cos? 

Opublikowano

Witam, co do składania jakichkolwiek korpusów ja zawsze oczyszczam je benzyną ekstrakcyjną silikon na uszczelkę obustronnie tak minimalnie .                                                          Gwinty i śruby też ekstrakyjną i jakiś blokader do gwintów i powinno trzymać.

Opublikowano
1 godzinę temu, Celownik07 napisał:

A powiedz mi jeszcze bo i tak bede od nowa podnosil plecak zeby zobaczyc ta rurke i zawor- jak to polaczenie pozniej dobrze uszczelnic zeby nie plulo olejem z tylu podnosnika? Uszczelka i sylikon nie zdaja egzaminu bo znowu widze ze jest wyciek , gdzies czytalem ze to jest wada '60tek ale moze jest jakis patent, lepszy uszczelniacz czy cos? 

Sama uszczelka posmarowana delikatnie silikonem wystarcza w 100% tylko u Ciebie jak z tyłu leci, to jest wina nie uszczelnienia pokrywy tylko uszczelnień na wałku skrętnym i stamtąd najprawdopodobniej leci olej z efektem winy uszczelki pod pokrywą.

Opublikowano

Czyli to bedzie to, juz nie bede rozbieral bo troche z tym roboty jest zeby wymontowac walek skretny. Myslalem ze tak zarzuca olej to kolo talerzowe ( od ataku) bo to zawsze po tej stronie jest. 

Kurde wiedzialbym ze tyle z tym zachodu to bym oddal swoj plecak i wzial zregenerowany z doplata, no ale teraz to juz trzeba poprawiac. 

Opublikowano

Coś widzę, że ta Twoja kapitalka podnośnika to w kiepskim stylu.

Wymiana wszystkich uszczelniaczy to podstawa.

Koło talerzowe jest na mechaniźmie różnicowym, wałek ataku jest od strony skrzyni.

Opublikowano

O to mi chodzilo(foto). 

Uszczelnienia byly wymienione wszystkie- widac cos zle sie ulozylo z tych oringow walka skretnego a myslalem ze pluje caly czas spod pokrywy dlatego jeszcze raz podnosilem - i pewnie uszkodzilem ta rurke. Walka juz nie rozbieram bo dziala dobrze ( szkoda ze nieszczelne)- w jednym miejscu dawalem 2oringi bo tak mi doradzili ( standardowo wchodzi jeden) moze to tego wina. 

IMG_20230205_220358.jpg

Opublikowano
Dnia 5.02.2023 o 10:19, Desperado napisał:

Sama uszczelka posmarowana delikatnie silikonem wystarcza w 100% tylko u Ciebie jak z tyłu leci, to jest wina nie uszczelnienia pokrywy tylko uszczelnień na wałku skrętnym i stamtąd najprawdopodobniej leci olej z efektem winy uszczelki pod pokrywą.

Witam,

Winne okazały sie uszczelniacze tłoka - roczne oryginały te czerwone, były "powyżerane" na obwodzie w paru miejscach - przefiltruje olej na wszelki wypadek bo az dziwne ze przy wargach takie wyszczerbienia. na wszelki wypadek wymieniam tez ta rurke "C" i nowy zawor bezpieczenstwa cylindra dam. Dodatkowo zajrze juz do tego walka skretnego - od nowa go uszczelnie oringami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez gibos95
      Witam Panowie, dzisiaj od tak przestał podnosić mi ursus c360, tur działa normalnie oraz wom, jednak nie reaguje tylni podnośnik, gdzie szukać przyczyny?
    • Przez Borekk17
      cześc mam problem z pompą hydrauliki mianowicie wywala na okragło uszczelniacze czego to moze byc przyczyna bo juz nie wyrabiam zeby sciagac i robic pompe
      pomocy !!!
    • Przez tomekxx1
      Witam. Dzis napotkalem się z dość sporym problemem i nie za bardzo wiem co mogło się stać. Po przerobieniu pokrywy pompy, i zamontowaniu nowego rozdzielacza do tura podnośnik przestał pracować. Nie działają ani wyjścia ani podnośnik. Rozdzielacz mam zamontowany 2 sekcyjny, podłączone jest zasilanie, powrót do skrzyni, i powrót do rozdzielacza w podnośniku przez tuleje ciśnieniową. Wcześniej podnośnik działał a teraz nie wiem, kompletnie przestał reagować. Może ktoś miał podobny problem i wie jak to rozwiązać.
    • Przez Irek86
      Witam czy ktos posiada Fiata 980 DT i miał jakiekolwiek problemy z hydrauliką 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v