Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ogólnie to jest tak, zwraca się szczególną uwagę żeby nie poszaleć i nie wydać całej kasy na kupno ciągnika, bo po przywiezieniu i tak się okaże że trzeba w niego wkładać, a już podstawowym błędem jest lekceważenie braków i ewidentnych usterek, a bo to tam pikuś i się zrobi, owszem wszystko idzie zrobić, tylko ile ten gruchot finalnie będzie kosztował. Na co zwrócić uwagę, na wszystko jak w każdym, i tak jak się nie znasz to ci kit wcisną że tak ma być.

Opublikowano

To całkiem przyjemny ciągnik, jeśli jest w miarę w oryginale i w jeśli w jakiejś fajnej wersji, np wyciszona kabina, szybka skrzynia to warto.  Z mechanicznych rzeczy to żółw-zająć działający to podstawa, sprawdzić podnośnik czy trzyma, ciśnienie na silniku . Ceny części są niewielkie w porównaniu z zachodnimi oraz każdy mechanik sobie z nim poradzi. 

Opublikowano

Kolego w takim budzecie szukaj mf-a 690 ze skrzynią na 3 wajchy. Nie zrażaj się jak będzie skorodowany. To tylko blacha. Można samemu odnowic itd Miałem 8111 i nie przypadł mi do gustu. Wolne to, toporne, biegów mało i jeszcze zgrzytają . Nie pchaj się w to. 

  • Like 1
Opublikowano

W tym budzecie sasiad sprzedal dobrego MF 698T 4x4 i z turem 2 miesiace temu.

Nie dalbym 35k za taka lepsza 385

10 minut temu, akmaly napisał:

Jak można porównywać ciężkiego Zetora 8111 do lekkiego MF690?

Normalnie...

Opublikowano

Nie Zetor 8111 tylko w tych pieniądzach 8145 lub 914 w miarę stanie dostaniesz a masz ciągnik z przednim napędem!!!! Bez przedniego napędu ta seria ciągników nadają się jedynie do transport a nie w pole chyba że masz zamiar pracować maszynami od c360 

Opublikowano

Pod względem skrętu zdecydowanie lepiej MF a jeśli chodzi o spalanie to zależy w jakiej pracy, przy małym obciążeniu MF spali mniej ale w pługu może być odwrotnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Rzepakowiec
      Czesc, przychodzę z pytaniem o wzmacniacz momentu w moim zetorze 8145. na zimnym wszystko wydaje sie być w porządku natomiast na rozgrzanym po wrzuceniu zająca ciągnik jakby lekko dostaje " kopa " ale nie dokońca i potem za chwilę sie załącza do końca. Czasem jak schodzę z obrotów to potrafi sam zrzucić na żółwia. Olej w skrzyni jest, śruba od regulacji pod schodkami rozkontrowana jakimś cudem. Mam plan ją lekko dokręcać o jakies pol obrotu i sprawdzać oczywiście na gorącym 
    • Przez Latashi
      Witam wszystkich, noszę się z zamiarem wymiany mojego Zetora 10045 na coś innego, zachodniego. Ale pojawiają się wątpliwości czy warto bo nie wiadomo co się kupi, a tu wiem co mam i co jest do naprawy ( trochę by się uzbierało, ale to w większości pierdoły, wyciek, elektryka, lakier, przedni napęd, hamulce i można by do skrzyni zajrzec bo jak się rozgrzeje to ślizga się na żołwiu) wszystko do ogarnięcia ale już trochę denerwuje że zawsze coś i nie wiadomo co jeszcze wyjdzie. Jeżeli doszło by do wymiany to na pewno byłby komfort, być może lepsze wykonanie części zamiennych i na pewno młodszy, ale tak jak mówię czy warto. Podpowiedzcie coś bo sam nie wiem co robić. Pracuje na 20 hektarach jako główny traktor z pługiem obrotowym, agregatem uprawowo siewnym i talerzowka.
    • Przez rolkam72
      Witam. 
      Posiada ktoś a może zna dobrze pod którym bezpiecznikiem co powinno być podłączone .
      Nie chodzi mi nawet o cały schemat lecz sam opis gdzie co ma być  
      Ciągnik to Zetor 10245 więc cała seria ..245 
      Zdjęcie bezpieczników poniżej .
      Tak dla pewności podkresle słowo ,,powinno'' być fabrycznie podłączone .
      Dziękuję za każdą odpowiedź 

    • Przez damianhaczynski
      Witam wszystkich
      Mam taki problem gdyż ponieważ jadą swoim zetorem 8011 normalnie na 4 biegu przy zerowym obciążeniu, to jadący taki sam ciągnik wyprzedza mnie bez żadnego problemu. I teraz jest taki w tym wszystkim problem, że nie wiem o co chodzi,  na początku myślałem, że może mam włączonego tak zwanego żółwia, ale był on wyłączony. Po pewnym czasie też przyszło mi na myśl że to może być wina kół ponieważ w moim mam koła balonowe, ale myśląc nad tym dłużej stwierdziłem że nie jest to też przyczyna mojego problemu. I teraz pytanie do was w czym może być ten problem że mój ciągnik tak wolno się porusza, bo patrząc tak poglądowo instrukcja mówi że dany ciągnik powinien poruszać się z max prędkością 28km/h no a mój w przybliżeniu porusza się tak max do 23km/h. Macie może jakiś pomysł co jest przyczyną? 
    • Przez Kilus25
      Witam, mam problem z podnośnikiem w zts Zetor 16245, problem jest taki że podnosi tylko do pewnego momentu i przestaje.Filtry pozmieniane olej nowy tłok cylinder rozdzielacz chodzi dobrze.Pomocy!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v