Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z EHR w Deutz Fahrze Agrotron 85. Nie podnosi ale opuszcza za pomocą sterowania w kabinie i tak samo z włączników na błotnikach. Natomiast podnoszę za pomocą ręcznego wciskania elektrozaworów, nie działa podnoszenie z przycisków na błotników i ze sterownia w kabinie. Błąd jaki wyświetla dioda to 22. Napięcie jaki dochodzi do elektrozaworu podnoszenia to 1,42V, czy takie powinno być? Proszę o pomoc, pozdrawiam!

Opublikowano

Pod kilku godzinnej analizie, zamieniłem wtyczki od elektrozaworów i teraz na odwrót podnosi ale nie opuszcza. Poruszałem trochę elektrozaworem i zaczął opuszczać a po chwili znów nie działał. Zmierzyłem napięcie na kostkach do elektrozaworów na dolnym pokazuje 1,63 a na górnym 1,43. Pytanie czy iść w kierunku sterowania gdzie sygnał wychodzi? 

Opublikowano

Tak, idź w tym kierunku. Ale dziwna sprawa, że zgłasza Ci 22. To błąd od czujnika położenia podnośnika. Problem masz w sterowniku. Podmień z innego ciągnika i będzie 100% pewności. A swoją drogą możesz mi go wysłać, naprawie Ci go.

Ale żebyś widział napięcie na zaworze, to musisz to mierzyć w tym momencie kiedy podaje Ci sygnał na cewke zaworu. Zwykłym miernikiem to trudno tak dokładnie zmierzyć, sygnał jest modulowany, ale tak czy inaczej, jeśli podnośnik stoi, to jak masz mieć więcej niż 1.5v? 

Opublikowano

Rowan, możesz się odezwać? Mam problem z podnośnikiem ehr, sterowanie z błotnika nie działa. Opuszcza ale nie podnosi. Reszta działa cały ehr. Przycisk i wiązka mierzona i wszystko działa, sygnał dociera do sterownika ale nie podnosi.

Opublikowano

Witam

Mam problem z podnośnikiem Agrotron 85 MK2 jeśli wezmę  pokrętło sterowanie/kontrola maksymalnej wysokości podnoszenia

do maksymalną wysokość to to nie rozłącza i podnosi aż przygasa ciągnik, gdy ustawię nieco niżej chodzi poprawnie i po podniesieniu rązlacza

W czym tkwi problem

 

Opublikowano

A może mi Pan jeszcze doradzić w kwestii płynu hamulcowego

Na zbiorniczki hamulcowym pisze Orginal Brake Hydraulic Cover po wyciągnięciu strzykawką płynu jest on pomarańczowy.

Zakupiłem Ultra break SDf atf dextron 2 - czerwony i po zmieszaniu ich w kieliszku nie mieszają się widać dwie oddzielne warstwy, potem kupiłem

chf11s pentosin fuchs i po zmieszani  w kieliszku też widać smugi nie miesza się, najbardziej podobny jest do oleju hydraulicznego jak w skrzyni biegów i mieszają się.

Jaki olej dolać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v