Skocz do zawartości

Cyklop t214 problem z siłownikami obrotu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam cyklopa t214 starszy typ z silownikami złączonymi na końcu, to że nie da sie obracac, bo siłownik przepuszcza olej to wiem, pytanie jak to ustrojstwo uzupełnić bezpowietrznie olejem kiedy oba są puste ? Tam jeden wypycha drugi, a nie widze możliwości dobicia w jakikolwiek sposób oleju z drugiej strony silownika. 

Opublikowano

Miałem kiedyś takiego cyklopa i w tych siłownikach od strony zaślepionej są takie otworki (zaworki) także nic nie trzeba robić . Jak siłowniki zregerenowane to wykanać ze 3 obroty cyklopem i powietrze wyleci a siłowniki napełnią się olejem.

Opublikowano (edytowane)

Ja tam zaworków nie widze nigdzie. Próbowałem do oporu , ale ta druga strona sie nie napełnia. 

Edit:

A dobra, przecież z tyłu siłowników w ogóle nie ma być oleju, tylko przepycha powietrze, a siłownik który się chowa cięgnie przez łańcuch ten drugi. Musze odkręcić ten łącznik i wtedy obracać.

Edytowane przez Dastan
Opublikowano (edytowane)

"zaworki" to takie małe otworki w środku tego zaślepiającego denka i są po to by powietrze wyleciało podczas napełniania siłownika olejem. Zaworki napisałem w nawiasie bo nie wiem czy tak to się nazywa. Proszę oczyścić denko , może zamalowane albo zabrudzone.

 Dla poprawności mokej sugesti podaję link stary bo 12lat który o tym mówi.

Życzę powodzenia w obsłudze maszyny. Już myślałem że coś pokićkałem ale znalazłem link.

Edytowane przez marian7k

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez maroko
      Witam
      Co może być przyczyną tego, że Merlo P 34,7 (2012 rok) nie rozwija pełnej prędkości na 2 biegu? Tak do ok 20-22 km/h się rozpędza.
      Maszyna była taka kupiona. Zauważyłem, że ma zdjęty potencjometr gazu na silniku. Silnik Deutz. Nie jest odłączony tylko zdjęty, podpięty do przewodów a miejsce zaślepione. Widać, że już długi czas tak było użytkowane bo zaszło brudem. Podmiana zaworów na pompie nic nie dała. Niby do tyłu jest ciśnienie a do przodu nie jest takie jak powinno być. Hydromotor sprawdzony i ok. Nie pokazuje jeszcze prędkości jazdy. Czujnik na wale napędowym jest ok. Wskazówka reaguje na zapłon ale nie wskazuje. Wiem, że to trzeba zrobić. Ale czy to by od tego było? Może filtr oleju już do wymiany? Nie znam się aż tak na tym. Podpowiedźcie coś bo powoli kończą mi się pomysły
      Pozdrawiam
    • Przez piotrxdxd
      Szybkie pytanko odnośnie ładowacza czeskiego do zetora marki humpolec N05 017,do czego służą dwa górne siłowniki na ładowaczu zaraz przy ramie nośnej
    • Przez marcin3153
      Witam, posiadam manitou 735 rok 2011 posiadam problem z kontrolka poziomu płynu hamulcowego , po przełączeniu stacyjki świeci jak odpalę również świeci,czujnik jest sprawny podmieniałem z drugiej sprawnej , dziwne jest że wystarczy włączyć światła i kontrolka gaśnie, gdy tylko wyłączę światła kontrolka się załącza.
    • Przez MaciusN95
      Hejka, kupiłem nowe widły do tura wraz z zębami było kilka tygodni szukania, ale po zamontowaniu tur nie opuszcza się do końca jak poprzedni może ktoś wie jak przespawać albo jakoś zmienić żeby zęby całe leżały na ziemi a nie tylko końcówki ?


    • Przez ferguson3075
      Witam , kupię sterownik do tura faucheux prestige 120 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v