Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

tak jak kolega mowi.. tyle ze tani to on nie jest.. 55 zl. Wymienilem go teraz tez przy okazji wymiany tarczy sprzegłowej. Stary by tak troche naprawiony.. kombinerkami ta rurke do ktorej wchodzi linka scisnąłem i koncówke linki zrobilem w stożek i chodzil:) ale byla okazja to zmienilem. Mozesz sprobowac tak jak ja.. Tą osłone plastikowa wykręc i bedziesz mial dostep. zagnieciesz troche tą koncówke i powinno byc ok

Opublikowano (edytowane)

wiem że kupić nowy tylko w jaki sposób go wymienić, jak się do niego dostać.Ciągnik rozpoławiany był rok temu...

teraz nie wiem kiedy :(

Edytowane przez Pawel6840
Opublikowano

Rozpoławiasz silnik przy komorze sprzęgła, a potem tylko 4 śruby M8 i masz ślimak przed oczyma. Tam już tylko jedna nakrętka. Najwięcej roboty przy rozjeżdżaniu silnika, a potem to z górki.

Opublikowano (edytowane)

Po co nie lepiej kupic ursusa licznik od c330 wszystko pasuje przelicznik jest taki sam a na takim nie wiadomo czy bedzie bił równo motogodziny tak jak ma byc

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

Trzeba rozpołowić c-330 i nadole pod wałkiem przekaźnika mocy do skrzyni biegów jest taka czerwona pokrywa odkręć ją i w środku jest napęd licznika motogodzin tam coś może być nietak

Opublikowano

@damianowski - Nie wiem w jakim celu piszesz tego posta, skoro kolega miał problem ponad 2 m-ce temu i się do tej pory nie odzywa, to znaczy, że już sobie poradził.

Opublikowano

Ja kupiłem 2 lata temu linkę i śmiga bez problemu ;) W miejscu wkładania linki do obudowy tam przy skrzyni miałem wyrobione miejsce więc owinąłem taśmą i narazie siedzi ;) Nie przepuszcza :P

Opublikowano

o właśnie mickas też tam miałem wyrobiony gwint nakrętka nie chciała się nakręcić więc zawinołem taśma i jak narazie się trzyma. Temat do zamknięcie. Dzięki.

Opublikowano

U mnie dochodzi do 28 tyś bez problemu :P Mam podgręcone obroty na pompie aby była większa moc, po zapaleniu moge sobie ustawić na minimalne obroty, tak żeby troszke się wskażówka troche podniosła, i mi nie gaśnie, a czy zima czy lato to zawsze mi bez problemu odpala :D

Ursus c 330 the best xD

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v