Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Sprawdzę to jak będę na wsi.

Ostatnio założyłem linkę, i gdy nią poruszałem we wszystkie strony ( Oczywiście przy odpalonym silniku ) to wskazówka na obrotomierzu lekko podskakiwała, także nie wiem, może to linka po prostu jakoś nie wchodzi do tego " ślimaka " do końca, i się tam ślizga ?

Edytowane przez xUrsusekc330x
Opublikowano

Ja miałem ten sam problem u siebie w C-335M... okazało się że pancerz od linki był za długi i linka za słabo wchodziła w ten ślimak. wystarczyło obciąć pancerz o 1,5cm i teraz działa bez problemu :)

Opublikowano

Panowie mam kolejne pytanie, mianowicie jak wyjąć ten " ślimak " w który wchodzi linka od obrotomierza ? Tam obok tego miejsca gdzie jest ten " ślimak " jest taka mała śrubka, czy wystarczy ją odkręcić i " ślimak " wyjdzie, czy też trzeba zrobić to jakoś inaczej ?

Opublikowano

tam jest wkręcony plastikowy adapter. Trzeba go odkręcić i ślimak wyjdzie. Ta śrubka jest od zaplombowania linki i ZTCP to nie trzeba jej wykręcać, chyba, ze będzie przeszkadzać przy wykręcaniu tego plastikowego adapterka.

Opublikowano

Jak ten plastikowy Adapter wykręcić ? I któro to dokładnie jest ? To jest takie coś wokół tego ślimaka jakby ?

Jak wykręcę ten adapter ślimak ładnie wyjdzie ? Czy trzeba uważać, by gdzieś tam nie wpadł głębiej ?

Opublikowano

Panowie potrzebuje kupić obrotomierz do c-330 , nie ma kto sprzedać?Sprawny i oryginalny.

Kolego widzę że szukasz c-330 w oryginale ,tak się składa że kuzyn ma do sprzedania znajdziesz ją na olx wpisz pstrokonie pow zduńska wola właściciel zmarł i traktor jest do sprzedania

Opublikowano

Witam, kupiłem nie dawno ursusa c 330, gdy wkręce tą plastikową koncówke do bloku skrzyni co się przykręca na nią ten pancerz od linki mth to nie wskazuje obrotów, wskazówka ani nie drgnie. Dopiero gdy skróciłem koniec tego plastika co wchodzi do bloku skrzyni i zakleiłem go klejem to od wtedy jest. Czy to wina tego wałka co wchodzi do ślimaka? Czy takie szajskie linki robią

Opublikowano

Ok dzięki za odpowiedź, a da się go zmienić bez rozpoławiania traktora?

I mam jeszcze pytanie, u mnie żeby włączyć pompe hydrauliczną trzeba tak mocniej popchać, nie tak jak wałek wom, bo wom lekko wchodzi.

Włączam to oczywiście jak jest włączony 2 stopien sprzęgła

Opublikowano

Może ktoś z was mi pomoże. Dziś przy oryginalnym obrotomierzu ułamała mi się wskazówka ponieważ przez pewien czas było słychać piłowanie i wskazówka przekręciła się dookoła i zawadziła o ten ogranicznik. Pojechałem kupić nowy. W agromie mieli tylko KOR więc byłem zmuszony go kupić. Po założeniu go wskazówka wolno reaguje na gaz a w dodatku chyba zaniża obroty. Czy da się coś z tym zrobić? Czy da się wymienić w starym obrotomierzu  z nowego ten element w który wchodzi linka ?

Opublikowano

Bylem dzis drugi raz w agromie i okazalo sie ze byl jednak ten licznik mera tylko drugi sprzedawca wczoraj go nie widzial. Wymienilem kupilem linke i zobaczymy. 12 miesiecy gwarancji do czegos zobowiazuje.

Opublikowano

Witam wszystkich . też miałem problem z obrotomierzem źle wskazywał ponieważ linka zaczęła obracać sie w wałku .....no i czytałem tu  i szczerze nie mogę sie nadziwić ktoś pisze żeby wyjąć "ślimacznicę" raczej chyba wałek napędu licznika to trzeba rozpołowić ciągnik ....panowie wykrecamy plastik do którego przykręcamy linkę nastepnie jesli mamy szczypce przypominające kombinerki najlepiej dwie sztuki łapiemy nimi rurkę tulejkę w której znajduje sie napęd licznika ....jeżeli nigdy nie była ruszana to morze dość mocno siedzieć po wyjęciu jej wałek wychodzi bez problemu ......i jak ktos tu napisał ze wałek ma dziurę w środku 8 cm a linka wchodzi na 2-3 cm . wiec chyba nigdy nie widział tego na oczy .....dziura na linkę w wałku ma 2 cm a linka wchodzi 7 mn dlatego by głębiej weszła od spodu w w plastikowej nakretce którą wkrecamy w skrzynie wiertłem wybieramy jakieś 5 mn no i jeszcze ucinamy z góry tego stożka i wtedy linka wchodzi nam prawie cała w końcówkę wałka ...nowy kosztuje 68 zł ale może sie da tak jak u mnie ładnie sklepać w kwadrat wsadzamy linkę w rurkę na kowadło lub inny młotek i klepiemy delikatnie z każdej strony ,,,,,,i jest jak nowe ..... pozdrawiam 

 

Opublikowano

Ja w swoim wymieniłem ten czarny plastik ktory sie wkreca w obudowe nowa linka i przez 2-3 minuty chodził normalnie a potem d**a !! smile.gif Jak odkrece linke od strony skrzyni i pokrece w palcach to licznik działa smile.gif Co to moze byc??

Kwadracik jest dobry , nie wytarty .

 

 

Witam linka za płytko wchodzi w wałek który wychodzi ze skrzyni .....ja miałem tak samo .wiec ten plastik od spodu wybrałem na głębokość około 5 minimetrów  wiertłem nie pakietam dokładnie jakim ale chyba 26 średnicy  i do tego z góry gdzie nakręc sie linkę kolejne 5 obciąłem i linka wchodzi prawie cała w wałek . bo głębokość dziurki w wałku wynosi 1,8 cm ......Bo tak wchodzi jakieś 4 minimetry a jak otwór w wałku jest wyrobiony troche to nie bedzie chodzić ....wyjąć wałek wymienić na nowy lub spróbować go sklepać linke wsadzamy do środka i z każdej strony klepiemy delikatnie i jest jak nowe .....

Opublikowano

Witam wszystkich.

W jaki sposób mogę wymienić napęd licznika motogodzin w ursusie c328 i czy go jeszcze dokupię?

Myślałem, że zakup nowej linki załatwi problem, poniewaz licznik motogodzin w moim ursusie nie funkcjonuje

lecz niestety nie. W mechaniźmie napedu licznika była urwana linka i jej koniec został w nim.

Udało mi się wyciagnąć ją po kawałku, lecz po zamontowaniu nowej licznik i tak nie.

Jak mocno docisnę linkę to jakby trochę ją załapywało.Jak się dostać do mechanizmu i to sprawdzić.

Dodatkowo proszę o informację, posiadam c330 z 1971r. i tak jest zarejestrowany czy możliwe jest, że skrzynia biegów

wraz ze sprzęgłem jest od c328? Proszę i informację.

 

 

Witam . wiem ze to juz jest stary temat ..ale ciekawi mnie jak wymieniłeś napęd linki obrotomierza .....bo ja też miałem z tym problem .... pozdrawiam 

Opublikowano

Witam. Pękła mi linka obrotomierza po 6 dniach od wymiany...... zaraz czas na pryskanie rzepaku a tu nie widać obrotów a na słuch to wiadomo:D jakie jest pryskani..... jest możliwość wymiany jej bez rozpoławiania ciągnika na  pół? linka strzeliła tak jak zawsze przed samym kwadratem przy sprzęgle. Przeszukałem całe google i nic może ktoś ma jakis sposób na c328 na wyciągniecie kwadrata bez rozpoławiania  ciapka, myślałem zeby na linke dać jakiś klej do metalu i ja wsunąć co wy na to??? jest szansa prosze o pomoc z góry dziekuje 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v