Skocz do zawartości

John deere 2064 problem po podłączeniu hedera


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki problem że po podłączeniu przewód hydraulicznych do hedera nie działać: podnoszenie hedera ,motowideł,poziomowanie hedera,nie działa także  młocarnia i nie rozkłada rury co to może być może ktoś podpowie jakiś zawór odpowiada za zamykanie obiegu czy coś 

Opublikowano
13 godzin temu, robert1226 napisał:

Albo przełącznik jest w położenie droga. Oczywiście o ile to jest w jeleniu.

Nie przełącznik jest w położeniu praca wszystko działa w kombajnie ale jak podłącze dwa przewody hydrauliczne do hedera to przestaje działać 

14 godzin temu, robert199411 napisał:

W elektryce szukaj

Szukał bym ale nie wiem który zawór za to odpowiada 

Opublikowano (edytowane)

Ja najpierw sprawdził bym elektrozawory na hederze ,  po przyłożeniu napięcia powinny " stukać" .

Sprawdził bym też czy po odłączeniu wtyczki elektrycznej sterującej hederem reszta działa poprawnie . 

W tym bloku zaworowym jest też najprawdopodobniej zawór nadmiarowy i jeśli jest otwarty i zablokowany w tej pozycji , też będą takie objawy . 

Edytowane przez peugeot
Opublikowano

w moim JD 1470 co widzę budową jest podobny . Po prawej stronie kabiny (siedząc w środku) na zewnątrz jest pokrywa i pod nią na drzwiczkach jest płytka od sterowania hederem. U mnie tam myszy spacerowały i sikały i robiły dwójkę. I przez to też nie działo podnoszenie hedera i motowidła wysów. Po przemyciu contactem wszystko wróciło do normy. Ogólnie elektrozaworów do tego nie ma ani bezpieczników jak dobrze pamiętam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v