Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Nowy zakup Same Laser 110. 

Na poczatek kilka problemow. Nie mam porownania, ale wydaje mi sie, ze bardzo ciezko wciska sie sprzeglo. Biegi wchodza raczej normalnie (jedynie troche problem z tymi VNL), po kilku godzinach, az noga boli. Nie bylo hamulca, teraz dolany ATF i odpowietrzone. Odpowietrznik na wysprzegliku tez odkrecany i leci sam olej. Winny bedzie wysprzeglik czy raczej pompa sprzegla, czy cos innego ?

Drugi problem to zapowietrzanie. Zeby odpalic trzeba krecic 30 sekund, albo pompowac pompka kilkanascie razy, az pojdzie cisnienie i wtedy odpala od strzala. Gorzej, ze czasami w  ciezszej pracy brakuje mu paliwa. Raz mi nawet zgasl. Po kilku "pompnieciach" odpalil od strzala i znowu chodzil na pelnych obrotach.

Zauwzylem, ze jak stoi to odstojnik jest pelen. Pompujac pompka paliwo w odstojniku "skacze" i nieda sie go w pelni zalac. Po odpaleniu w odstojniku jest 2/3 ropy i tak juz caly czas chodzi.

Odstojnik wymienilem, filtry paliwa tez, sitko w pompce bylo czyste. Moze to wina tej pompki zasilajacej ? Ona ma jakis zawor zwrotny?

Jak wiadomo silnik chlodzony powietrzem. Czy one maja jakis czujnik temperatury, jezeli tak to gdzie? Wkaznika niema, ale pewnie jakas kontrolka wyskoczy przy przegrzaniu? Chcialbym sprawdzic czy czujnik dziala. Mam ladowarke z silnikiem Deutz chlodzona potwierzem i jest wskaznik temperatury.

Edytowane przez asus921
Opublikowano

Jak dobrze pamiętam to tylko kontrolka o zbyt wysokiej temperaturze,  ale nie wiem czy w nich nie było montowanego wskaźnika temperatury oleju, wtedy miałbyś nawet lepszy pomiar niż temperatury cylindra

 

Opublikowano

Wskaznika przewaznie nie mialy. Co  do zapowietrzania to pompka ale u nas było terz tak ze gasł po wymianie pompki i sie okazalo ze gdzies po drodze łapał powietrze, wiec wymienialiśmy wszystkie miedziane podkładki na drodze pompka zasilająca - wtryskowa i jak ręką odjął. Co do sprzęgła to jakoś super lekko nie chodziło, porównywalnie chyba jak w naszej dużej seri ursusa.

Opublikowano

Panowie pilne pytanie. Co sądzicie o same laser 110? Drugie pytanie to co jest do roboty gdy nie działa WOM pod obciążeniem?? Jakie koszty napraw itp. Proszę o odp bo chce kupić taki ciągnik. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v