Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przy niskich obrotach silnika poniżej 1100, przy włączonym WOM wydobywają się takie dźwięki podczas ruszania ciagnikiem, zmiany kierunku jazdy i krótko przy zmienię przełożeń. Na postoju jest cicho, jak i przy wyższych obrotach. Ciągnik ma 300mth, właściwie ten problem jest od nowości, serwis twierdzi, że tak ma być... Wymieniony został tłumik drgań i przejrzany cały wom, łożyska, tryby, sprzęgło i niby wszystko jest prawidłowo, bez jakichkolwiek oznak zużycia czy uszkodzenia. Czy to jest prawidłowa praca? Czy jednak coś jest na rzeczy? 

Opublikowano

Kolega też ma nowego MF i przy lekko obciążonym wom jest takie zgrzytanie podczas zmiany półbiegów, pod mocniejszym obciążeniu wom tego juz nie ma i serwis stwierdził, że ten typ tak ma...

Opublikowano

w tym przypadku oczywiste jest, że tak nie może być musisz naciskać na serwis niech naprawiają, bo jak coś się uszkodzi to powiedzą, że przez złe użytkowanie i gwarancja nie obejmuje. Jak nie serwis gdzie został kupiony to może próbuj uderzyć jakiś kolejny. Tutaj coś wygląda, że jest nie tak z hamulcem wałka wom i nie może zatrybić. Oczywiście wszystko jest elektroniczne ? nie ma już dźwigni na linki ?

Opublikowano

Wszystko jest elektronicznie, żadnych linek. Mam dużo takich nagrań i będę jeszcze wysyłał je do kierownika serwisu. Ale przydałoby się gdyby ktoś podesłał takie nagranie jak prawidłowo powinno wyglądać załączanie womu, w takim samym bądź innym zbliżonym modelu ciągnika. 

Opublikowano

Te modele tak mają ponieważ zastosowane proste żeby w walku wom drżą i to tak zwany "luz miedzy zębny" stad wydobywają się takie dziwieki. Możesz rozebrac i wymieniac całość ale to i tak nic nie da

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v