Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

No no widziałem bo napis widać 133.54 moja jest 103.

Klima no wystaje trochę bo wszystkie bebechy są w obudowie na dachu a do kabiny jest tylko panel sterujący i nawiewy to mam to nad głową 😉 akurat.

Ponad 3tysia dałem.

Edytowane przez MarcinKa
Opublikowano (edytowane)

U mnie w 110.54 alternator napędza jeden szeroki pasek a sprężarkę od klimy dwa wąskie jeśli mnie pamięć nie myli. 

Edytowane przez tom1989
Opublikowano (edytowane)

Ja też byłby wdzięczny jak byś wstawił zdjęcia zamontowanej Klimy bo chce montować ale nie wiem gdzie zanotować kompresor od Klimy i jak mu dać napęd bo ja mam jeden pasek 

Edytowane przez darekchmiel1991
Opublikowano
Michał88 napisał:

Ostatnio zakładałem kompresor  ze stara hs 17 z elektromagnesem.

Jeśli ktoś ma w renówce alternator z prawej strony i silnik mwm to ja mam to tak zrobione.

332713260_1243842026525280_8489641786902985987_n.jpg

266041676_599112177837077_3945158519541425265_n.jpg

gdzie wyrwałeś elektromagnes? ten pasek to wieloklinowy?

Opublikowano (edytowane)

Elektromagnes 250zł na allegro na pasek 2x13, wał mam przetoczony na stożek i klina a blokuje śruba wkręcana w wał. Taka przeróbka to u mnie 160zł. Sprzęgło można kupić na różne paski, ja akurat wybrałem na takie co mi pasowało.  Mogę porobić więcej zdjęć jak komuś potrzebne.

Edytowane przez Michał88
Opublikowano

A już widzę czyli jeden pasek daje radę napędzić sprężarkę?


A masz jakiś link do elektromagnesu? wał sprężarki przetoczyles tak żeby pasował na sprzęgło? A to Ty zajmujesz się przeróbką czy komuś oddawałeś do toczenia?

Opublikowano (edytowane)

Spokojnie, duża średnica koła na sprężarce i pasek się nie uślizguje. Jak ktoś ma hamulce hydrauliczne  to polecam takie sterowanie mojego autorstwa, u mnie jest od roku i działa super.

IMG_20220129_145300_9.jpg

IMG_20220129_145253_2.jpg

Edytowane przez Michał88

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v