Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam mam pytanie czy jest możliwość przerobienia kierunkowskazów w zetorze 7211 żeby dołożyć kontrolki na przyczepę mam przerywacz 6 pinowy ale nie wiem jak to do końca połączyć jeżeli ktoś takiego przerabiał bym był wdzięczna za radę 

Screenshot_20220226-213906_Allegro.jpg

Opublikowano
57 minut temu, tomek1974 napisał:

zainwestuj w miernik  

Miernik nic mu nie pomoże. 

Piny C C1 C2 to piny od kontrolek, 49 zasilanie, 31 masa, 49a do wyłącznika awaryjnych, albo jeżeli nie masz takiego, to do przełącznika kierunkowskazów.

 

aev 3004_01.png

Opublikowano

nie wiem czy wiecie ale spokojnie zarowka to ogarnie- zarowka,obsadka ,dwa kabelki.

wlacasz kierunkowskaz.sprawdzasz w kostce ktory kabelek "miga" rozcinasz go dokrecasz dodatkowy kabelek na kontrolke,dorabiasz mase i gotowe.

Opublikowano
Przed chwilą, jacus napisał:

.sprawdzasz w kostce ktory kabelek "miga"

to jak już takimądry, to może napisz w której kostce? 🤔

Opublikowano

taka wiedza to juz flaszke kosztuje.

od kierunkow jest jedna- albo biala albo niebieska-w pizamie nie pojde sprawdzic .

niedawno wymienialem deske rozdzielcza-nic nie naprawialem tylko przelozylem wszystko i problemy z instalacja ustaly-stacyjka juz sie nie grzeje ,bezpiecznikow nie pali, zarowka od ladowania juz sie zarzy...

k**wa cud -pol roku z tym walczylem .

w 60 to sam zrobilem nowa instalacje a w tym wynalzku pare kabelkow wiecej i czlowiek sie gubi w plataninie.

Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, jacus napisał:

nic nie naprawialem tylko przelozylem wszystko i problemy z instalacja ustaly-stacyjka juz sie nie grzeje ,bezpiecznikow nie pali, zarowka od ladowania juz sie zarzy...

cud? :D

jak całą? czemu?

Edytowane przez Gość
Opublikowano

nowy tu jestes co ci bede tlumaczyl i tak nie zrozumiesz 🤣.

palil ci sie kiedys ciagnik ??? nawet nie caly, tylko kabelki ??

masz gliny czy ily ?? czy tylko piasek ?? na ciezkich glebach to przy uprawie to ci plomby z zebow wypadaja wwiec i caly ciagnik chce sie rozpasc , wyjezdzasz do pola wszystko dziala wracasz po paru godzinach i 3 zebach w agregacie urwanych i walkiem wyrwanym i patrzysz ktore wsuwki wypadly a ktore sie poluzowaly

Opublikowano
5 minut temu, jacus napisał:

na ciezkich glebach to przy uprawie to ci plomby z zebow wypadaja wwiec i caly ciagnik chce sie rozpasc , wyjezdzasz do pola wszystko dziala wracasz po paru godzinach i 3 zebach w agregacie urwanych i walkiem wyrwanym i patrzysz ktore wsuwki wypadly a ktore sie poluzowaly

na ciężkich glebach to się odpowiednim ciągnikiem uprawia z broną aktywną a nie skacze 50 konnym fetorem ze spręzynówką.

Opublikowano

ilu ja takich mlody,madrych,postepowych ja ty znam

ojciec kupi agregat uprawow-siewny, orka ile fabryka dala-tatusiowe paliwo i sprzet i potem co to oni nie pokaza-w pole agregatem , objechali raz w kolo,ojcie do pola dojechal  i powrot do domu po kultywator,agregat,brony, talerzowke co kto mial.

u mnie po orce nie zasiejesz bez wczesniejszej uprawy-chocbys co robil i jakim sprzetem . pare kilometrow dalej a nawet pare set metrow to owszem.

jak sie jezdzi teraz  takim zestawem 50 km i sprezynowka-ze 20 lat tego nie robilem..

Opublikowano (edytowane)
Dnia 27.02.2022 o 00:31, Jaqbherc napisał:

Miernik nic mu nie pomoże. 

Piny C C1 C2 to piny od kontrolek, 49 zasilanie, 31 masa, 49a do wyłącznika awaryjnych, albo jeżeli nie masz takiego, to do przełącznika kierunkowskazów.

 

aev 3004_01.png

Dzięki  

Pytanie mam jak powiny być podłączone przewody od prądniczki co idzie na obrotomierz 

 

 

Edytowane przez Peziter

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomn95
      Według Was w zetorze 5211 można podpiąć lampy led przód tył pod istniejące przewody?
    • Przez Majjdann
      Witam mam taki problem z nadmuchem w zetorze 5211 włącze go i po jakis 5 minutach sie wyłącza bezpiecznik sie topi już po paru sekundach kiedy włącze nadmuch bezpiecznik zaczyna sie grzać. Dodam że jeden wiatrak kręci sie wolniej a drugi szybciej. Będe wdzięczny za pomoc Pozdrawiam.
    • Przez PiotrNaw
      WITAM. ZAKUPIŁEM CIĄGNIK ZETOR 5211. MAM PROBLEM Z NAGRZEWNICĄ. BRAK CIŚNIENIA - PŁYN NIE PODNOSI SIĘ DO NAGRZEWNICY. SPRAWDZAŁEM PRZEWODY - WSZYSTKIE DROŻNE. CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ ? PIOTR
    • Przez rolnicyzmazowszateam
      Witam Mam następujący problem z lewą pozycją w zetorze 5211 z przodu i z tyłu. Ostatnio jechałem i zobaczyłem że świeci się tylko jedna strona zobaczyłem do bezpieczników wszystko OK masa jest, aż kupiłem bezpieczniki i wymieniłem nic to nie dało, żarówki nie spalone nie wiem co może być. Może ktoś podpowie co to może być
    • Przez emtecc
      witam nagle przestały mi działać zegary i kontrolki w 7745. Po odpaleniu obrotościomierz i paliwo działa o świeci się kontrolka ładowania. Po zgaszeniu silnika paliwo nie działa. Prąd do stacyjki dochodzi bo można odpalić z przycisku. Zegary mają jakieś zasilanie, przekaźnik? Bezpieczniki sprawdzone - są ok. Jak to ugryźć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v