Peziter

Zetor 7211 kierunki

Polecane posty

Peziter    0

Witam mam pytanie czy jest możliwość przerobienia kierunkowskazów w zetorze 7211 żeby dołożyć kontrolki na przyczepę mam przerywacz 6 pinowy ale nie wiem jak to do końca połączyć jeżeli ktoś takiego przerabiał bym był wdzięczna za radę 

Screenshot_20220226-213906_Allegro.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaqbherc    0
57 minut temu, tomek1974 napisał:

zainwestuj w miernik  

Miernik nic mu nie pomoże. 

Piny C C1 C2 to piny od kontrolek, 49 zasilanie, 31 masa, 49a do wyłącznika awaryjnych, albo jeżeli nie masz takiego, to do przełącznika kierunkowskazów.

 

aev 3004_01.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91

Bez miernika się to zrobi, wystarczy w google znaleźć schemat podłączenia tego przerywacza, co zajmuje mniej czasu niż założenie tego tematu....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3047

nie wiem czy wiecie ale spokojnie zarowka to ogarnie- zarowka,obsadka ,dwa kabelki.

wlacasz kierunkowskaz.sprawdzasz w kostce ktory kabelek "miga" rozcinasz go dokrecasz dodatkowy kabelek na kontrolke,dorabiasz mase i gotowe.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Przed chwilą, jacus napisał:

.sprawdzasz w kostce ktory kabelek "miga"

to jak już takimądry, to może napisz w której kostce? 🤔

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3047

taka wiedza to juz flaszke kosztuje.

od kierunkow jest jedna- albo biala albo niebieska-w pizamie nie pojde sprawdzic .

niedawno wymienialem deske rozdzielcza-nic nie naprawialem tylko przelozylem wszystko i problemy z instalacja ustaly-stacyjka juz sie nie grzeje ,bezpiecznikow nie pali, zarowka od ladowania juz sie zarzy...

k**wa cud -pol roku z tym walczylem .

w 60 to sam zrobilem nowa instalacje a w tym wynalzku pare kabelkow wiecej i czlowiek sie gubi w plataninie.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
2 minuty temu, jacus napisał:

nic nie naprawialem tylko przelozylem wszystko i problemy z instalacja ustaly-stacyjka juz sie nie grzeje ,bezpiecznikow nie pali, zarowka od ladowania juz sie zarzy...

cud? :D

jak całą? czemu?

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3047

nowy tu jestes co ci bede tlumaczyl i tak nie zrozumiesz 🤣.

palil ci sie kiedys ciagnik ??? nawet nie caly, tylko kabelki ??

masz gliny czy ily ?? czy tylko piasek ?? na ciezkich glebach to przy uprawie to ci plomby z zebow wypadaja wwiec i caly ciagnik chce sie rozpasc , wyjezdzasz do pola wszystko dziala wracasz po paru godzinach i 3 zebach w agregacie urwanych i walkiem wyrwanym i patrzysz ktore wsuwki wypadly a ktore sie poluzowaly


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
5 minut temu, jacus napisał:

na ciezkich glebach to przy uprawie to ci plomby z zebow wypadaja wwiec i caly ciagnik chce sie rozpasc , wyjezdzasz do pola wszystko dziala wracasz po paru godzinach i 3 zebach w agregacie urwanych i walkiem wyrwanym i patrzysz ktore wsuwki wypadly a ktore sie poluzowaly

na ciężkich glebach to się odpowiednim ciągnikiem uprawia z broną aktywną a nie skacze 50 konnym fetorem ze spręzynówką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3047

ilu ja takich mlody,madrych,postepowych ja ty znam

ojciec kupi agregat uprawow-siewny, orka ile fabryka dala-tatusiowe paliwo i sprzet i potem co to oni nie pokaza-w pole agregatem , objechali raz w kolo,ojcie do pola dojechal  i powrot do domu po kultywator,agregat,brony, talerzowke co kto mial.

u mnie po orce nie zasiejesz bez wczesniejszej uprawy-chocbys co robil i jakim sprzetem . pare kilometrow dalej a nawet pare set metrow to owszem.

jak sie jezdzi teraz  takim zestawem 50 km i sprezynowka-ze 20 lat tego nie robilem..


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8521
2 godziny temu, jacus napisał:

nowy tu jestes co ci bede tlumaczyl i tak nie zrozumiesz

🤣:ph34r:nowy już trzeci raz ,o ile dobrze pamiętam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peziter    0
Dnia 27.02.2022 o 00:31, Jaqbherc napisał:

Miernik nic mu nie pomoże. 

Piny C C1 C2 to piny od kontrolek, 49 zasilanie, 31 masa, 49a do wyłącznika awaryjnych, albo jeżeli nie masz takiego, to do przełącznika kierunkowskazów.

 

aev 3004_01.png

Dzięki  

Pytanie mam jak powiny być podłączone przewody od prądniczki co idzie na obrotomierz 

 

 

Edytowano przez Peziter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3047

srodek to masa-pozostale dwa- to bez problemu mozesz przestawic 


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peziter    0
11 godzin temu, jacus napisał:

srodek to masa-pozostale dwa- to bez problemu mozesz przestawic 

Dzięki 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj