Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupiłem Ursusa 914 3 miesiące temu. Bardzo ciężko pali. Wtryski sprawdziłem i okazało się że 2 końcówki wtrysku były do wymiany. Po założeniu wtrysków wyregulowanych niestety nic nie pomogło w odpalaniu. W C360 miałem to samo i wtedy pomogła wymiana pompy wtryskowej. Ile kosztuje regeneracja pompy? Pompe w C360 montował mi majster. Dużo rzeczy sam robię ale w przypadku pompy ma stracha że coś przestawię. Z drugiej strony lepiej się uczyć za młodych lat. Może dacie jakieś dobre rady panowie

Opublikowano

Mam problem z pompą nowego typu w c385. Pali i działa dobrze, ale jest bardzo czula na ruchy gazem i czasem samoistnie falują obroty. Podejrzewam że jest coś nie tak z regulatorem obrotów. 

Da się coś w nim poprawić samemu, czy trzeba oddać do regeneracji?

Opublikowano
Dnia 9.03.2021 o 21:22, krychu napisał:

Kupiłem Ursusa 914 3 miesiące temu. Bardzo ciężko pali. Wtryski sprawdziłem i okazało się że 2 końcówki wtrysku były do wymiany. Po założeniu wtrysków wyregulowanych niestety nic nie pomogło w odpalaniu. W C360 miałem to samo i wtedy pomogła wymiana pompy wtryskowej. Ile kosztuje regeneracja pompy? Pompe w C360 montował mi majster. Dużo rzeczy sam robię ale w przypadku pompy ma stracha że coś przestawię. Z drugiej strony lepiej się uczyć za młodych lat. Może dacie jakieś dobre rady panowie

Ja w tamtym tygodniu dałem 1200 ale dodatkowo do wymiany był wałek krzywkowy i korpus, pompka Bosch. Sam myślałem ze ciezko będzie ustawic zapłon bo robilem to pierwszy raz ale majster powiedzial tak. Szeroki wpust na godz 6, w rozrządzie oczywiscie też na godz 6. Jak pompa weszła to ustawilem ją na te nacięcia(znak) na korpusie pompy i bloku. Odpowietrzyłem, strzał w bendiks i chodzi jak złoto. Teraz pali od strzała. 

Opublikowano

Witam. Mam problem w zetorze 8145. Pompa była sprawdzona u dwóch fachowców i obaj stwierdzili ze jest ok.  Mam w niej sekcje 9mm i końcówki wtryskiwaczy 4 otworkowe. Ciągnik na mojej pompie słabo reaguje na gaz. Jest słaby. Załatwiłem pompę na podmianę.  Ma ona tłoczki 8,5mm i na niej ciagnik pracuje prawidłowo. Ma moc i reaguje na gaz. Czy wielkość sekcji może mieć wpływ na złą prace silnika???

Opublikowano

Po za tym opisz dokładnie opisz przypadek stało się to nagle? Takiego kupiłeś? Czy może po jakimś remoncie/naprawie ciągnik nagle stracił wigor? Takie informacje są cenne zwłaszcza że nie słyszę tego na żywo. 

Opublikowano

Ogólnie kupiłem go to chodził jako tako ale był zawsze mulowaty. Ciągnik ma zrobiony kapitalny remont silnika. Głowica sprawdzona. Nowy wał, zestawy naprawcze itp. Kat wtrysku ustawiony na znaki. Ciągnik jak zrobi się poniżej +5 stopni ciężko mi pali. I ogólnie jest mulowaty. mało czuły na gaz. Zawiozłem pompę do pompiarza przeregulowal ja i stwierdzil że jest dobra i nic więcej nie będzie robił. Założyłem i problem jest taki jak opisałem w poprzednich postach. Na innej pompie regenerwanej chodzi w miarę ok. A na mojej przy większym obciążeniu ciągnik się zadusi. a nie drapie kołami.

Opublikowano

Na zdj jest 4m3138 i o tym samym numerze miałem na podmianę. Różnią się niby wielkością tłoczka. Dziś zamontowałem swoją bo majster ja złożył i zwiększył dawkę paliwa.

Opublikowano

Dlatego się zdziwiłem, masz nowszą pompę wtryskową ze zmodernizowaną sekcją i regulatorem obrotów powiedz pompiarzowi żeby przeprowadził przeróbkę w regulatorze paliwa. Albo skołuj sobie pompę od starszej wersji. Ciągnik ożyje lepiej będzie wkręcał się na obroty. Nowszy regulator zastosowano zredukowania zadymienia dla drastyczniejszych norm spalin i tyle. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
    • Przez krycha2000
      Drodzy użytkownicy URSUSÓW mam pytanie czy olej w URSUS 1014 mierzy się na bagnecie wkręconym czy na bagnecie wykręconym
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v