Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam Was.

mam problem z przednimi kolami i kierowaniem moim ciapkiem ;) problem polega na tym, ze prawe kolo skreca tak jak powinno podczas ruchu kierownica natomiast lewe kolo tez skreca ale czesto sie przestawia samo i nie jest rownolegle z tym kolem skrecajacym prawidlowo. Odkrecalem i ustawialem je tymi srubkami zakontrowanymi ktore sa umieszczone na kolumnie po obydwu stronach ale po ustawieniu i zakontrowaniu znowu samo sie przestawia. usterka pojawila sie jak zawadzilem o sciane na skreconych kolach i przez sile uwal sie ogranicznik przy kole i wykrzywilo sie za bardzo to kolo. Duzo to roboty zeby to naprawic? i co trzeba zrobic? prosze o pomoc jesli ktos wie.. dzieki..pzdr

Napraw ogranicznik który urwał się jeśli to nie pomorze to musisz rozbierać kolumnę, iż mógł uszkodzić się jeden z dwóch półksiężyców albo dostał luzu na nitach.

Opublikowano

a co ma ogranicznik do tego że sie zbieżnośc rozregulowywuje ??? panowie myslimy kolumna , pólksięzyc , ogranicznik tylko ogranicza skręt a to że koła skręcają nierównomiernie to tylko przekładnia

Opublikowano

to, że przy zbyt silnym skręcie w pewnym momencie kończy się półksiężyc, i przeskakuje, wtedy trzeba skręcić znowu ostro, żeby przeskoczyło, i oba koła były ostro skręcone, wtedy dociskając dany wąs nogą przy przekładni kierowniczej trzeba wycelować, żeby wszystko wskoczyło na nowo na swoje miejsce,

jak nie pomoże wspawanie ograniczników to ratuje tylko rozebranie przekładni, i wymienienie uszkodzonych części

Opublikowano (edytowane)

Słyszałem gdzieś, że zakładając przekładnie kierowniczą od 360 do 330 uzyskujemy ten sam efekt co założyć wspomaganie do 330. Mam pytanie czy to jest prawda?

Edytowane przez gz330
Opublikowano

kolego ale ta przekładnia nie będzie pasować, bo w c-360 z przekładni wychodzi tylko jeden wąs na drążek kierowniczy a w c-300 wychodzą 2, trzeba by robić dużo przeróbek :rolleyes:

Opublikowano

z drazkami nie widze problemu, wystaeczy dolozyc ten poprzeczny przy czopach, ale sama kolumna nie bedzie pasowac

ostatnie Mki wychodzily na kolumnach z jednym drazkiem

moze lepiej doloz sobie ten drazek poprzeczny, mniej zabawy a efekt powinien byc odczowalny

Opublikowano

kolego @izydor6280 powiedz mi jak założysz drążek poprzeczny w c-330 ???

chyba że będzie przechodził przez środek chłodnicy, tam masz inne wyjścia prze kołach jak w c-360

Opublikowano

witam.

Mam dość duży wyciek z kolumny kierowniczej z miejsca zaznaczonego strzałką.  Pytanie jak wyjąć ramie mechanizmu kierowniczego aby wymienic tulejkę oraz simmering?

post-41167-0-78227800-1446989815_thumb.jpg

Opublikowano

Witam, podczas pracy wyłamał mi się ogranicznik skretu z prawej strony i przestawiły się ramiona od kolumny. Ogranicznik wspawany na swoje miejsce ale za nic nie mogę ustawić kolumny żeby było dobrze...
Macie jakieś sposoby lub porady?

Opublikowano (edytowane)

Odkręcasz śrubke od regulacji luzu ustawiasz sobie ramię jak chcesz i spowrotem przykręcasz śrubkę. Każdy mechanik by ci to powiedział ale nie! Trzeba się zapytać na forum i jeszcze temat założyć o ciągniku sprzed wieków bo to nowość i nikt w gminie nie umie naprawi.

Edytowane przez Karol445
Opublikowano

ty karolku a to forum nie jest przypadkiem po to aby wyjaśnić swoje niepewności dobrze że ty sie na wszystkim znasz ale nie wszyscy są tacy mądrzy jak ty więc dobrze że mu wytłumaczyłeś ale po co te wąty na końcu chyba po to jest af aby się dopytać....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v