Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam szanowne grono. Jak dobrać jednakowy olej hydrauliczny do MTZ I C-360 aby wszystko było ok I nie mieszać ich? Czy np Agrol U będzie dobrym wyborem? Wiem że niby w mtz powinien być silnikowy no ale...

Opublikowano

Do mtza zalej to samo co w c 360 i będzie dobrze. Tak jak kolega wyżej ci wlejesz to będzie. Ogólnie agrol u jest rzadki i o ile w c360 pewnie nie będzie miało większego wpływu to w przypadku mtz mogą nasilić się wycieki. 

Opublikowano (edytowane)

ja leje przepalony silnikowy przefiltrowany przez recznik papierowy na sicie do makaronu

 

Ale jak MTZ ma robić coś cięższego to polecałbym najtańszy Superol.

Edytowane przez 4pakplus
edi
  • Like 1
Opublikowano

Wiesz mani - pewnie leje przepalony żeby mu się wycieki uszczelniły. 4pakplus - nie lej tylko syntetyku przepalonego bo będziesz miał jeszcze większe wycieki 😉

Opublikowano
4 godziny temu, mani51 napisał:

Ty tak poważnie z tym przepalonym olejem? 🤨

Tak. Jest jeden minus. Ten olej strasznie długo się "cedzi" przez te sito\recznik papierowy.

Opublikowano

kiedyś pożyczyłem wywrotkę od takiego co lał przepalony u siebie... płukanie całego układu bezcenne... t 25 i mtz chodziły na hipolu jak była 60. teraz gdy mam renówkę wszystko jeździ na agri U. jakoś wielkich wycieków nie ma

Opublikowano
2 godziny temu, tracker napisał:

A może by tak przepalony olej po smażeniu frytek lać, oczywiście po przefiltrowaniu przez ręcznik papierowy na sicie do makaronu???

Na tym jeździć można by było jak przymrozku nie będzie i eko by było.

Szwagier opowiadał że jeden gościu zbierał po barach przepaloną fryturę odstała się i po przecedzeniu jeździł starym mercem.

Opublikowano (edytowane)

Nie róbcie ze mnie Żyda. Ostatnia awaria kosztowała mnie 5 litrów czystego nowego oleju hydrauliczno\przekładniowego Agrol w zielonej bańce.

 

A czemu tylko 5 litrów? - szybka reakcja operatora.

Edytowane przez 4pakplus
Opublikowano

Taaaa, a jak będziesz jeździł na oleju po frytkach to napewno zaoszczędzisz. Duża część użytkowników jeździ na byle g....nie bo to ruski, a później ruski to złom bo się psuje. Nie twierdzę że to idealny ciągnik ale minimum przyzwoitości w serwisowaniu mu się należy 

Opublikowano

Witam , i pytam o radę , MTZ82, 87 rok , montuje gotowy zestaw siłowników do tylnego tuza i pytanie moje jest odnośnie akumulatora chydraulicznego co jest na lewej półosi patrząc od tyłu , muszę go wyrzucić bo robi mi kolizję z siłownikiem i tak jak zaslepie wyjście w rozdzielaczu to hydraulika będzie normalnie działać ? I czy węże od tych siłowników tak jak ja planuję mogę dać trójniki na siłownik i z siłownika głównego na te pomocnicze ? Za błędy przepraszam 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v