Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

...ogłoszenie już nie jest dostępne.

 

 

22 godziny temu, Brytan napisał:

Witam panowie. Jestem na etapie kupna przyczepy wywrotki . Sprawa wygląda tak że najwygodniejsza była by dla mnie z 3 stronnym wywrotem,ale D47 wychodzi z gry bo większość albo spawana albo pogięta.... Jednoosiowe lub tandemy odpadają ze względu na przerażające ceny.... No i trafiła mi się do kupna od znajomego handlarza Autosan D732 . Podłoga i burty w bdb stanie. Ramo oryginał, światła, hamulce, siłowniki suche i wszelakie media na drugą przyczepę. Jedynie co to jedna opona do wymiany. A jest na oponach 10 balonowych. Cena z papierami 8000 zł a bez sprzeda mi za 6500 zł. Warta jest tej ceny? 

Z góry dziękuję za odpowiedzi i oczywiście opinie użytkowników :)

Też szukam przyczepy , już przeszło dwa miesiące i d-732 poniżej 10tys w takim stanie by na start nie wymieniać burt albo resorów jest praktycznie nie możliwe , a dobre nie wyjechane egzemplarze które jako tako wyglądają cenią po 13-15 tys i też długo ogłoszenia nie widnieją ...

  • Like 1
Opublikowano

Ja za swoją D-732 z dokumentami dałem 6,5tys. Z tym że było to 2,5 roku temu i już wtedy była to "okazyjna" cena. No ale dopóki nie zacząłem jej rozbierać to nie było widać pewnych "kwiatków". A co do numerów to sam nie znalazłem na swojej żadnych numerów pomimo, że osobiście całą ramę piaskowałem. Więc z tymi starymi chrupkami to różnie bywa. 

  • Like 1
Opublikowano
1 godzinę temu, kamcio15 napisał:

Ja za swoją D-732 z dokumentami dałem 6,5tys. Z tym że było to 2,5 roku temu i już wtedy była to "okazyjna" cena. No ale dopóki nie zacząłem jej rozbierać to nie było widać pewnych "kwiatków". A co do numerów to sam nie znalazłem na swojej żadnych numerów pomimo, że osobiście całą ramę piaskowałem. Więc z tymi starymi chrupkami to różnie bywa. 

Uważaj bo czesio200 Ci powie że mało widziałeś albo słabo szukałeś 😂

Opublikowano (edytowane)

Gdzieś muszą być numery. D46 ma na tylnej belce każda. No moja na 2str ale koła tir plandeka wszystko miodzio. 732 też chyba ma nr na tej belce co zaczep jest z tyłu. Kiedyś taką miałem.

Edytowane przez czesio200
Opublikowano

Nie mówię, że nie wybijali numerów. Po prostu przez ponad 30 lat różne rzeczy się mogły dziać z tymi przyczepami i nie we wszystkich te numery przetrwały w fabrycznym stanie do dzisiejszych czasów, ktoś już mógł je zeszlifować, poobijać lub po prostu wymienić element na którym się znajdowały, chociażby przez uszkodzenie tego elementu. Różnie to mogło być przez tyle lat. Moja jak na D-732 to była w niektórych miejscach już mocno zmartretowana jak na pancerną ( w odróżnieniu od D-47) D-732, jakby w jakim kołchozie chodziła. No ale jak już rozebrałem to i trzeba było skończyć remont. Porobiłem to co trzeba i teraz wróciła w pełni do "żywych". 

  • Like 1
Opublikowano
1 godzinę temu, kamil255 napisał:

Znalazłem niedaleko mnie przyczepę, która ma tylko dowód rejestracyjny. Brak tablicy, i ubezpieczenia. Da rade to zarejestrować?

Jeśli była ciągłość umów, przyczepa nie była wyrejestrowana lub była wyrejestrowana, ale właściciel ma fakturę zakupu bądź umowę to da się zarejestrować. Jeżeli jest tylko dowód rejestracyjny, a nie ma ciągłości umów (przyczepa w takim przypadku nie ma przez pewien okres historii prawnej, tak jakby została po prostu zezłomowana)  to nie ma opcji ponownego zarejestrowania. podstawą jest CIĄGŁOŚĆ UMÓW. dowiadywałem się w wydziale komunikacji w ubiegłym roku bo miałem do kupna D-732 z dowodem, ale faktura zakupu gdzieś zaginęła. 

Opublikowano
2 godziny temu, czesio200 napisał:

Tablica nie problem piszesz że zaginęła. A ubezpieczenie to dokładnie nie wiem ale jak bys kupił to odrazu ubezpieczyć od dnia zakupu.

W dzień zakupy płacisz OC i nie ma zadnych kar, jedynie jak się fundusz dopatrzy to poprzedni właściciel może płacić.

  • Like 1
Opublikowano

Z ubezpieczeniem nie będzie problemu jeśli uda się normalnie zarejestrować. Jeśli poprzedni właściciel miał ją normalnie zarejestrowaną na siebie i tak jak już pisałem jest ciągłość umów nie będzie problemu z zarejestrowaniem. Jeśli nie ma ciągłości umów, a właściciel który ją sprzedaje nie widnieje w dowodzie i w systemie jako właściciel prawny to wtedy nie ma możliwości zarejestrowania i tak jak kolega wyżej napisał musi być oryginał papier nie żadne ksero, skan itp. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez Arturo1610
      Witam. szukam przyczepy wywrotki, taka do wozenia obornika zboża cos zeby bylo stabilne głównie przy wożeniu obornika jak jest mokro. Głównie ogladam na olx hl bss i brandys szukam czegos co bedzie mialo minimum 5m dlugosci i 2,3-2,4 szerokosci zeby w zniwa wozić też baloty. I teraz moje pytanie. Czy ktoś by mi mogł podać jakie wymiary ma hl 8011? i jak to jest z tymi czeszkami, ilu sa tonwe? i od jakiego to modelu zależy ? moze ktoś sie orientuje jakie sa rodzaje tych przyczep. bo widze 7,8 i 9 i 10 a nawet 12 ? modeli tez jest mnóstwo bo i p93s i agro i jeszcze inne i sam juz nie wiem czego szukac zeby spełniała moje warunki ;/ podpowie ktoś jak to jest z tymi czeszkami głownie ? danych technicznych tez nie mozna nigdzie znależć. prosze o pomoc.
       
      ps. jakby ktos mial w rozsadnej cenie to kupie tez dokumenty do hl 6011 sztywnej
    • Przez Radan
      Witam.
       
      Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.
      Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.
      Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
    • Przez pawi
      Witam kolegów, orientuje się  ktoś  czy  główna  rama  w tych przyczepach  się  czymś  różni? Czy w D55 była inna lub mocniejsza względem przyczep sztywnych? D46 względem d47 to całkiem inna konstrukcja  a jak to wygląda  w szóstkach? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v