Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
6 minut temu, tommy66692 napisał(a):

Już nic ale i tak jestem zadowolony, balast 1200 kg wytargowalem

Ten żeliwny który składa się z 2 części? Jak tak, to sam ten obciaznik potrafi chodzić na wolnym rynku po 17k. To jest idealna waga do valtry t a ten żeliwny jest mały, zgrabny, zajmuje mało miejsca i nic nie zasłania widoczności. 

Opublikowano
10 minut temu, tommy66692 napisał(a):

Cena ta sama co za steyera a ciągnik dużo większy i skręt rewelacja kolor biały, czasem tak jest że jak się zobaczy dciągnik to się wie że to jest to

Ile cenić Aresa 640rz 2001 rok, rewers elektro ostan po ładzie doinwestowany 

 

Miałem tak ze swoją nką, jakem ją na wystawie zobaczył takem jakoś czuł że mi się podoba i póki co taki traktor wystarczy 

Opublikowano
4 minuty temu, krzychu121 napisał(a):

I tak fajną cena. Żeby były jednakowe ceny w całej pl to sprzedaże ciągników całkiem inaczej by wyglądały. W jednym rejonie case czy nh jest tani i sprzedaż idzie bo np massey claas czy valtra odstaje mocno cenowo a w innym ceny już się wyrównują. U mnie taka cena za valtre nawet za golasa by nie wyszła. 470 albo 480 netto jak dobrze pamiętam chcieli za valtre z podobnym wyposażeniem do steyr 

Ja dostałem lepsza cenę na valtre t174 versu niż NH t7.190 (w podobnym wyposazeniu jak versu w valtrze). Więc rzeczywiscie dużo zależy od momentu kupna, polityki koncernu w danej chwili, negocjacji itp. 

  • Like 1
Opublikowano
5 minut temu, odrion napisał(a):

Ja dostałem lepsza cenę na valtre t174 versu niż NH t7.190 (w podobnym wyposazeniu jak versu w valtrze). Więc rzeczywiscie dużo zależy od momentu kupna, polityki koncernu w danej chwili, negocjacji itp. 

Zgadza się. Dlatego są rejony ze np jeździ dużo johnow albo Claasow czy tak jak w Twojej okolicy valtr. U mnie do tej pory nh dużo było ale teraz odlecieli cenowo tak jak i case. Za to Steyr zszedł z cenami i pojawia ich się coraz więcej. Polityka poszczególnych dealerów. Sprzedawać dużo ciągników i maszyn i robić sobie dobrą opinię dodatkowo poprzez wyszkolony serwis bo mają przy czym robić lub czekać na napaleńców i sprzedawać jeden czy dwa ciągniki w miesiącu z zawyżoną marża. Teraz rozglądam się za kosiarka i ta sama kosiarka u dealera który sprzedaje dużo maszyn wychodzi 63 netto a u drugiego który drze ile tylko może ta sama kosiarka ze specjalną promocyjną cena dla mnie jest za 76 albo 77 netto. Zapytałem czy aby to nie cena brutto to mnie uświadomił ze netto do delikatnej negocjacji. Jak pytałem u niego o odpowiednika mojego steyra czyli case maxxum to 60 netto musiałbym dołożyć a puma pod 500 netto dochodziła . 
Kolega cześć do ładowarki kupił za 2300 netto a u nich 4100 netto proponowali 

Opublikowano
34 minuty temu, odrion napisał(a):

Porównywanie Stayera 6150 do valtry t to jest jakieś nieporozumienie. Ja akurat mam t174 I ona waży bez przedniego obciążnika 8.2t. Stayer waży 5t. 

Valtra dmc 13.5t, stayer 9.5 lub 10.5t

Rozstaw osi 2.7 steyer a valtra 3m

Akurat valtra t ma genialny skręt przy swoim wymiarze. Ośmielę się powiedzieć, że nie ma innego ciągnika 6 cyl o zbliżonym rozstawie, który zbliżyłby się do valtry jeżeli chodzi o zwrotność. 10.5m srednica zawracania w ciagniku do 250km. Trzeba sie przejechac tym ciągnikiem, żeby zrozumieć jak on skręca. 

Nie chce mi się rozpisywać,ale te wszystkie opowieści o słabych koniach mnie bawią. Jakoś ludzie robią hamownie i tam widać czarno na białym ile jest mocy i momentu. Natomiast poza wymogami agencyjnymi nie rozumiem kupowania t145 czy t155. T175 ma jeden z lepszych silników, który za 5k tuningu robi z tego ciągnika 200km. Z innych rzeczy, którymi się wyróżnia Valtra t to chlodzenie kabiny. Wejdźcie sobie i porównajcie ile ma nawiewów i czy CNH można porównać w tym aspekcie. Jakość wykonania vs CNH również nie ma co mówić (mam porownanie bo znajmomy na NHt7).Amortyzacja osi -valtra z poduchami to nr 1.  Kolejna rzecz to widoczność. Fajnie pokazuje to Magazyn profi. Niedawno był test valtry Q, która ma tą samą kabinę co t. Załączam screeny.

W przedziale mocy do 120km uważam że CNH (np NH 5.120DC) czy Class arion 430 są lepsze niż Valtra g. Przedział 150-190km uważam że valtra t175 jest nr 1. Chociaż CNH wprowadzając nowa kabinę od np 180km już jest mocnym konkurentem tej valtry. 230-260km -> w życiu nie kupiłbym teraz valtry t255. To jest bardzo dziwny model, bo mocowo silnik ma zapas,ale przez skrzynie ma wykastrowane Nm, które powinny wynosić 1150-1200 przy tej mocy. One są ucięte, żeby wytrzymała to skrzynia. W tym przedziale mocy Class axion albo NH HD wg mnie są na 1 miejscu. Fendt i JD przez ich politykę cenowa u mnie wypadają poza sensowne porównania gdzie liczy się cena /jakość. 

Piszę o innych przedzialach mocy, bo daleki jestem od wychwalania valtry. Trzeba obiektywnie być w stanie ocenić co dany model ma ok a co nie. Na koniec - u mnie w okolicy jest dużo valtr i zero problemów ze skrzynią. O silniku nawet nie wspominam, bo wiadomo że silnik 7.4 jest bezawaryjny. 

SmartSelect_20250212_191823_Brave.jpg

SmartSelect_20250212_191837_Brave.jpg

Z tym oświetleniem to zobacz ile za to dodają. Ja wziąłem max liczbę lamp ale za ledy chcieli 12k dopłaty. Za 5k możesz sobie zmienić na dużo lepsze ledy niż są oryginalne. Ważne żeby mieć max liczbę lamp żeby już wiązki były. 

Jak mówisz o chłodzeniu kabiny i twierdzisz że valtra ma dobre to śmiech mnie bierze zobacz john deere and fendt tam jest chłodzenie. Nie musisz wyjaśniać miałem w upały na testach serię t kolega ma serię t. Jeśli chodzi o slabe konie to zajdź do każdego jd i zmierz sekundomierzem czas wchodzenia na obroty od jalowych do maks i valtrze odpowiedź prosta dodatkowo kolega g hamował to trochę jej brak do fabryki pozatym traktor ładny i wygodny zerty na adblue i paliwo bo z tą oszczędnościa też nie jest do końca tak jak piszą 

Opublikowano

Bo cena wysoka. Dzwoniłem do kolegi t 174 dała 169 km i 705 momentu gdzie koni powinna pokazać 190 

Do tego valtra ma najgłośniej w środku że wszystkich popularnych firm 

Opublikowano (edytowane)
28 minut temu, alfa napisał(a):

Jak mówisz o chłodzeniu kabiny i twierdzisz że valtra ma dobre to śmiech mnie bierze zobacz john deere and fendt tam jest chłodzenie. Nie musisz wyjaśniać miałem w upały na testach serię t kolega ma serię t. Jeśli chodzi o slabe konie to zajdź do każdego jd i zmierz sekundomierzem czas wchodzenia na obroty od jalowych do maks i valtrze odpowiedź prosta dodatkowo kolega g hamował to trochę jej brak do fabryki pozatym traktor ładny i wygodny zerty na adblue i paliwo bo z tą oszczędnościa też nie jest do końca tak jak piszą 

O jakim JD mówisz konkretnie? Chyba nie o r? Skoro M jest droższe od valtry. Zapytam wprost. Ile nawiewow ma JD przy suficie w okolicy słupka a, ile przy suficie słupka b (tyl kabiny), ile w okolicy kolumny kierownicy?  Valtra ma dodatkowe nagrzewnice, które mogą również generować chłód- dodatkowe przyciski przy climatronicu. Tak jak napisałem jD czy Fendt najpierw niech zejda na ziemie z ich cenami zeby je rozwazac w kategoriach cena/jakosc. Rozumiem jak ktos ma 1000ha, to niech kupuje te marki. Ale do powiedzmy 100ha, to nie są warte dopłaty jakiej sobie życzą. 

Nie znam valtry g i jak napisałem że w tym przedziale mocy wybrałbym coś innego, a z tym sekundomierzem i mierzeniem czasu wchodzenia na max obroty to odleciales. Pomijam, że moja valtra błyskawicznie wchodzi na obroty, ale to jest parametr z czapy i szkoda się nad tym rozwodzić. 

Rozumiem jeszcze czepianie się skrzyni w valtrze, ale mocy? Silnik 7.4 jest jednym z lepszych silników. Fendt z serii 7 wywalił 6litrowa jednostkę i właśnie wziął sprawdzony silnik 7.4 aggco power i lekko go zmodyfikowal zeby sie odroznic (w fendzie ma akurat 7.5 l).

22 minuty temu, alfa napisał(a):

Bo cena wysoka. Dzwoniłem do kolegi t 174 dała 169 km i 705 momentu gdzie koni powinna pokazać 190 

Do tego valtra ma najgłośniej w środku że wszystkich popularnych firm 

Chyba masz jakieś uprzedzenie do valtry. Wszystkich popularnych marek? McCormik też? Nie jest najcichsza, ale też daleko jej do głośnych. Zresztą wypowiadanie się o marce bez modeli jest od czapy. NH ma model hd który ma 66dB i ma inne modele które mają pewnie pod 70 dB. 

Moc max t174 to 175KM. 190km to boost. 

 

Edytowane przez odrion
Opublikowano

Jeszcze ostatni wpis w temacie mocy i halasu. Akurat jest valtra g porównana w Profi. Halas taki jak w claasie, ciszej niż w mccormicu i głośniej niż w jd, czy cnh. Za to uciąg jeden z lepszych. Proponuję na tym zakończyć rozmowę o słabych koniach. Profi stosuje pomiary, a Ty wyglaszasz teorie na podstawie tego, co się Tobie wydaje lub na bazie odczuć znajomych. 

SmartSelect_20250212_205634_Brave.jpg

SmartSelect_20250212_205521_Brave.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano
Godzinę temu, tommy66692 napisał(a):

Z tymi jonderami to różnie na terenie, ale ogólnie wszyscy co kupują nowe to jondera omijają

U nas praktycznie tylko jd kupują. Reszta to incydenty.

Opublikowano
Godzinę temu, odrion napisał(a):

O jakim JD mówisz konkretnie? Chyba nie o r? Skoro M jest droższe od valtry. Zapytam wprost. Ile nawiewow ma JD przy suficie w okolicy słupka a, ile przy suficie słupka b (tyl kabiny), ile w okolicy kolumny kierownicy?  Valtra ma dodatkowe nagrzewnice, które mogą również generować chłód- dodatkowe przyciski przy climatronicu. Tak jak napisałem jD czy Fendt najpierw niech zejda na ziemie z ich cenami zeby je rozwazac w kategoriach cena/jakosc. Rozumiem jak ktos ma 1000ha, to niech kupuje te marki. Ale do powiedzmy 100ha, to nie są warte dopłaty jakiej sobie życzą. 

Nie znam valtry g i jak napisałem że w tym przedziale mocy wybrałbym coś innego, a z tym sekundomierzem i mierzeniem czasu wchodzenia na max obroty to odleciales. Pomijam, że moja valtra błyskawicznie wchodzi na obroty, ale to jest parametr z czapy i szkoda się nad tym rozwodzić. 

Rozumiem jeszcze czepianie się skrzyni w valtrze, ale mocy? Silnik 7.4 jest jednym z lepszych silników. Fendt z serii 7 wywalił 6litrowa jednostkę i właśnie wziął sprawdzony silnik 7.4 aggco power i lekko go zmodyfikowal zeby sie odroznic (w fendzie ma akurat 7.5 l).

Chyba masz jakieś uprzedzenie do valtry. Wszystkich popularnych marek? McCormik też? Nie jest najcichsza, ale też daleko jej do głośnych. Zresztą wypowiadanie się o marce bez modeli jest od czapy. NH ma model hd który ma 66dB i ma inne modele które mają pewnie pod 70 dB. 

Moc max t174 to 175KM. 190km to boost. 

 

A boost przy hamowni jest czy nie używamy? 

43 minuty temu, odrion napisał(a):

Jeszcze ostatni wpis w temacie mocy i halasu. Akurat jest valtra g porównana w Profi. Halas taki jak w claasie, ciszej niż w mccormicu i głośniej niż w jd, czy cnh. Za to uciąg jeden z lepszych. Proponuję na tym zakończyć rozmowę o słabych koniach. Profi stosuje pomiary, a Ty wyglaszasz teorie na podstawie tego, co się Tobie wydaje lub na bazie odczuć znajomych. 

SmartSelect_20250212_205634_Brave.jpg

SmartSelect_20250212_205521_Brave.jpg

Wrzuć profi 4 2024 7 ciągników 300 km 

Opublikowano

Proszę bardzo, chociaż w temacie tej mocy podawałem wcześniej że wybrałbym Claasa lub NH HD, a nie Valtre. 

Głośność- najgorzej wypada Valtra ale chyba czytałeś, skoro się odnosisz do tego testu, że valtra dostarczyła ciągnik przedseryjny i dlatego wyszła taka glosnosc?

Ciekawiej jest za to z mocą. Wychwalany przez Ciebie JD (akurat w tescie 6R.250) ma moc max  wg producenta 275km, valtra w katalogu ma 285km. JD na walku ma 257km i uciągu 219km. Valtra ma na walku 274km i uciągu 221km.Serio, nie ma sensu ciągnąć tematu słabych koni w valtrze. Ja znam słabe strony różnych modeli i marek i moc valtry na pewno tym nie jest. 

Valtra t mogłaby być trochę cichsza, chociaż w praktyce silnik bardzo przyjemnie pracuje i nie ma z tym problemów. Tym bardziej ze to silnik niskoobrotowy. Ja pracuje najczesciej z ok 1400-1450 obrotow (nawet w plugu) i dlatego pomiar glosnosci np pracy takiego ciagnika w porównaniu z innym, ktory pracuje np na 1700 obrotow daje zupelnie inne odczucia. Z innych wad valtry t - nie rozumiem dlaczego nie oferuje oświetlenia 360 jak np CNH. Uważam że powinni zwiększyć rozmiar monitora I dać więcej możliwości ustawień na nim. Nie ma też dobrej skrzyni bezstopniowej. Ale poza tymi rzeczami to wyróżniający się ciągnik. Ma wiele zalet gdzie przewyższa inne marki. I gdyby JD R kosztował tyle co Valtra to też bym, go wybrał.  Wg mnie dopłata do JD lub Fendta jest absurdalna, ale jak ktoś chce wydać pieniądze to mi nic do tego i na pewno będzie miał dobry ciągnik z ich stajni. 

SmartSelect_20250212_215241_Brave.jpg

SmartSelect_20250212_215119_Brave.jpg

  • Thanks 1
Opublikowano
10 godzin temu, MarekDFagrofarm410 napisał(a):

Orientuje się ktoś ile teraz wychodzi Claas Arion 630 na cebisie i na jakim wyposażeniu ? Bo słyszałem że mocno potaniał claas

Ostatnio wyceniali mi kalchem Brodnica

Arion 630 amortyz os tuz, mech zawory chyba isobus, Hexa shift 24/24 - 470 netto nowe zamówienie

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, MarekDFagrofarm410 napisał(a):

Orientuje się ktoś ile teraz wychodzi Claas Arion 630 na cebisie i na jakim wyposażeniu ? Bo słyszałem że mocno potaniał claas

Na jesieni zamawiany na cmatiku , cebis , skrzynia 50, LED , hydraulika z przodu, przygotowanie do nawigacji, łącznik hydrauliczny i obciążnik 1t to za 524 dogadany 

Edytowane przez RutraC
Opublikowano
43 minuty temu, Pablo9812 napisał(a):

Ma ktoś finansowanie w AGCO? Jakie opinie ?

 

Opinie raczej  ciężko znaleźć. Trzeba porównać z innymi i wszystko jasne będzie. Mają chyba na 0 teraz ma 3 lata . Ale nie wiem jak z prowizja i ubezpieczeniem 

Opublikowano
36 minut temu, Pablo9812 napisał(a):

Ma ktoś finansowanie w AGCO? Jakie opinie ?

 

W grudniu syn zakupił ciągnik z ładowaczem. Kredyt na 3 lata na 0%, raty miesięczne , opłata manipulacyjna od kredytu 2000 zł. W porównaniu z bankiem to luksus.  Do tego załatwili pełne ubezpieczenie ciągnika o wartości 400 000+ netto dla właściciela , który nie miał do tej pory żadnej polisy komunikacyjnej poniżej 2000 zł. Umowa podpisana za pomocą kodu SMS na telefon. Nigdzie syn nie musiał  jeździć i tracić czas. Szybko i sprawnie , wszystko trwało ok 10 dni.

  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano
3 minuty temu, karat7 napisał(a):

W grudniu syn zakupił ciągnik z ładowaczem. Kredyt na 3 lata na 0%, raty miesięczne , opłata manipulacyjna od kredytu 2000 zł. W porównaniu z bankiem to luksus.  Do tego załatwili pełne ubezpieczenie ciągnika o wartości 400 000+ netto dla właściciela , który nie miał do tej pory żadnej polisy komunikacyjnej poniżej 2000 zł. Umowa podpisana za pomocą kodu SMS na telefon. Nigdzie syn nie musiał  jeździć i tracić czas. Szybko i sprawnie , wszystko trwało ok 10 dni.

To opłata dość wysoka. W cnh 200 zł płaciłem. 
vat fabryka finansuje ? 
w cnh fabryka finansuje. Tyle za ma 2 lat jest 0 

Opublikowano

  W CNH cztery lata temu przy zakupie kombajnu na kredyt firmowy 0% na 3 lata  zapłaciłem 4000 zł. Te prowizje często się zmieniają w zależności od koniunktury na rynku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v