Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, Goncarek napisał(a):

Jakie macie oferty finansowania fabrycznego z CNH i AGCO?

Case aktualnie 3 lata 0% i 50% wkładu własnego VAT po 4 miesiącach, Claas takie same warunki. W grudniu case miał 5 lat 0% i 50%.

  • Thanks 1
Opublikowano

Od wpłaty brutto - typowe cwaniactwo, dziady. 
 

314 profi plus, przedni wom,tuz, navi rtk, klima auto, wszystko co powinien dziś ciągnik mieć. 

Opublikowano
4 godziny temu, krzychu121 napisał(a):

Jakaś demowka  może albo rocznikowo starszy i wersja power 

Zapewne demo . Ja wyceniałem placową 514 z nawigacją to do oddania była za 650 tyś 

728 ponad 1 mln

Opublikowano

@sw_kamil niedemo nowy jak ktoś lubi w nawigację walić kasę to i zapłaci dla mnie to że sąsiad czy kolega ma nie znaczy że ja ją muszę mieć a później protesty że w kraju źle z rolnictwem jak chłopy na 40 ha nawigację biorą 

3 godziny temu, Fanuel napisał(a):

Od wpłaty brutto - typowe cwaniactwo, dziady. 
 

314 profi plus, przedni wom,tuz, navi rtk, klima auto, wszystko co powinien dziś ciągnik mieć. 

I do czego będzie służyć ta klima auto? A na ile ha ta nawigacjs że musi byc ? Na protestach byłeś? 

Opublikowano

Mam klime auto w autach, w każdym nowym ciągniku miałem manual, jak były dni że spędzałem dzień w dzień w ciągniku po kilka-naście godzin o różnych porach roku to raz było za gorąco, raz za zimno. W tym ciągniku co kupiłem klima auto była akurat w podstawie, żałuję że nie było masażu dostępnego w fotelu nawet jako opcji. 
 

byłem na protestach ale jak zobaczyłem później się na przetargach kowru z tymi co jeździli w pierwszych szeregach i najgłośniej krzyczeli to brak słów… na to co robili. A po drugie ja jestem w tej grupie osób co nic nie dostała / wywalczyła dzięki protestom ;) : ) bo zboże sprzedane w grudniu. Systemy rolnictwa precyzyjnego to przyszłość, w rolnictwie zarabia się %, jak tracisz % na każdym etapie to topnieje Ci zysk. Uprzedzę kolejne pytanie, mam gleby głównie 4b-V klasy.

Opublikowano (edytowane)

Ludziska podpowiedzcie:

Arion 430 2025r wersja first claas

czy

Valtra G105 2024 hitech

Valtra w papierach ma większy rozstaw osi o 2,5 cm i DMC  9500kg. Do tego ma podłokietnik w fotelu

Arion z kolei ma masę własną o jakieś 300 kg większą niż valtra, alde dmc 9000kg. Wizualnie sprawia wrażenie większego od valtry mimo gorszych wartości.

Obydwa modele z amort osi bez tuza, Cena bardzo podobna. Opony 600/480 w claasie wyglądają ok, z kolei w valtrze trochę wizualnie za duże. skrzynie hexashift z jednej fabryki, silniki odpowiednio FPT i Sisu. Valtra ma ledy, claas halogeny

Obydwa pod chińską navi FJdynamics lub Sveaverken

Co mi się w claasie nie podoba to wysoki joystik i niski podłokietnik co powoduje, że nie można podpierać ręki trzymając ją na joystiku

Claas pewnie tańszy w serwisowaniu no i ten rozkład masy 50/50

 

Edytowane przez kamil18fmr
Opublikowano
1 godzinę temu, kamil18fmr napisał(a):

Ludziska podpowiedzcie:

Arion 430 2025r wersja first claas

czy

Valtra G105 2024 hitech

Valtra w papierach ma większy rozstaw osi o 2,5 cm i DMC  9500kg. Do tego ma podłokietnik w fotelu

Arion z kolei ma masę własną o jakieś 300 kg większą niż valtra, alde dmc 9000kg. Wizualnie sprawia wrażenie większego od valtry mimo gorszych wartości.

Obydwa modele z amort osi bez tuza, Cena bardzo podobna. Opony 600/480 w claasie wyglądają ok, z kolei w valtrze trochę wizualnie za duże. skrzynie hexashift z jednej fabryki, silniki odpowiednio FPT i Sisu. Valtra ma ledy, claas halogeny

Obydwa pod chińską navi FJdynamics lub Sveaverken

Co mi się w claasie nie podoba to wysoki joystik i niski podłokietnik co powoduje, że nie można podpierać ręki trzymając ją na joystiku

Claas pewnie tańszy w serwisowaniu no i ten rozkład masy 50/50

 

Ja teraz z tych dwóch to chyba brałbym case'a albo steyra 

Opublikowano
1 godzinę temu, kamil18fmr napisał(a):

nie ma czasu na testy. Trzeba do końca tygodnia zamówić

Bierz claas chyba że chcesz pod górki pchać ciągnik to bierz valtra. 

Opublikowano

1,5 roku temu valtre n135a, generalnie nie można mieć żadnych większych zastrzeżeń po 500 godzinach, na jesieni pod koniec roboty zaczął mi się odzywać tylko czujnik od podnośnika. Ale siedząc ostatnio w clasie to mam wrażenie po jakości wnetrza, że claas to produkt premium. Kupując nie tym się sugerowałem oczywiście, ale zawsze chciałem mieć valtre. Teraz mniejszy ok 100km jak bd kupował to głównym kryterium będzie cena przy podst wyposażeniu co będzie mnie interesować, czyli szzybka skrzynia 40, ale to chyba praktycznie każdy ma, kabina albo ośka amor, i pewnie rewers elektro bo lepsza kultura pracy i lepsze chyba dla skrzyni. Z wstępnej orientacji to chyba case I steyr biją na łeb konkurencję bo dla mnie roznica 20-40k to roznica za którą nie warto przepłacać teraz chyba. Zobacze jaj nh czy mi najbliższego dealera nie zabiorą 

  • Thanks 1
Opublikowano

Ceny NH nie są już tak konkurencyjne jak 6 lat temu kiedy brałem swojego t6 155 dynamic. Przyznam, że jakość wykonania tego ciągnika jest stosunkowo marna i prześladują go ciągłe problemy techniczne. Teraz też porównywałem ofertę na Vestruma czy T5 DC to ceny są o ok 30 netto wyższe niż claas czy valtra. Jedyne co mnie zaskoczyło w NH to cena fabrycznej navi z kontrolą sekcji, zmiennym dawkowaniem i isobusem za 36 netto (JFDynamics czy sveaverken 25-30 tys w takim wyposażeniu)

  • Thanks 1
Opublikowano
19 minut temu, kamil18fmr napisał(a):

Ceny NH nie są już tak konkurencyjne jak 6 lat temu kiedy brałem swojego t6 155 dynamic. Przyznam, że jakość wykonania tego ciągnika jest stosunkowo marna i prześladują go ciągłe problemy techniczne. Teraz też porównywałem ofertę na Vestruma czy T5 DC to ceny są o ok 30 netto wyższe niż claas czy valtra. Jedyne co mnie zaskoczyło w NH to cena fabrycznej navi z kontrolą sekcji, zmiennym dawkowaniem i isobusem za 36 netto (JFDynamics czy sveaverken 25-30 tys w takim wyposażeniu)

To coś nie tak chyba porównujesz. Bestrym z miękką osią i kabiną, przedni tuż, skrzynia 24x24 opony 480 i 600 idzie ogarnąć za około 300 netto. Wklejałem tu linki w grudniu. Do claasa czy valtry trzeba około 40-50’tys dołożyć. 
Chociaż napisz jakie modele porównujesz ? 
 

 

30 minut temu, SamaPrawda napisał(a):

Zobacz co masz w podstawie w cnh a co w claasie

w podstawie jest praktycznie to samo wszędzie. Chyba że mówimy o fendt. Tam jest inna podstawa 

Opublikowano

Jeśli bierzesz pod uwagę valtrę g hitech, a ariona 430 to proponowałbym Ci pójść raczej w stronę claasa, gdybyś jednak chciał wybierać między 430 a g versu to wtedy można przemyśleć wybór Valtry. Wg. Mnie arion430 jest lepiej dopracowany.

  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v