Skocz do zawartości

Co wam się najbardziej podoba w waszych Fergusonach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w moim 3065 podoba sie to ze mozna spokojnie gadac rze komorke w czasie kazdej pracy, podczas orki głebokosci pilnuje mi komputer :( ma czerwony lakier, jest zwrotny dynamiczny , wszystko pod ręka w srodku, dobra widocznosc, no i oszczedny, poza tym, 3065 był ciągnikiem roku 1994 :) aha no i filtr wstepny powietrza jest nieoceniony, choc szpeci

Opublikowano

W moim FM podoba się to że jest bardzo zwinny a to jest mi bardzo potrzebne przy pracy z ładowaczem czołowym. Bardzo fajne jest włanczanie wałka EH jest to bardzo przydatne:) Ciągniczek jest bardzo oszczędny, jest też szybki bo osiąga nawet 45km/h przy lekkim pochyleni pod obciążeniem. A 78KM to mi wystarcza przy pracy z prasą rolują Famarol Df 120 1.8 bez docinacza. u siebie zrobiłem na dzień dzisiejszy 400 balotów i jeszcze na usługach ponad 1000. MF worze po 8 balotów na raz i sobie lekko idzie:)) jestem bardzo zadowolony z zakupu takiego sprzętu do mojego gospodarstwa sprzydał by mi się jeszcze jeden taki fergusonik o takiej mocy:D Trochę odbiegłem od tematu ale myśle że nikt się nie pogniewa. Pozdrawiam

Sterydek

Opublikowano

Powiem szczeże MF 7495 na Skrzyni Dyna VT to najlwprze rozwiązanie jak i również MF 7485 na tej samej skrzyni to poprostu Bajka tylko wykończenie wnetrza kabiny troszke za duzo tego plastyku a inne podzespoły jak przedni TUZ wyjścia hydrauliczne Pneumatycznie amortyzowana Kabina to jest bardzo Dobry Plus Fergusona co do tych rozwiazan zapomniałem dodac o amortyzowanej Przedniej Osi poprostu Samochód wyższej klasy którym jezdzi sie w pole Kolejne Dwa MF8240 i 8160 Ciągniku troszke starsze ale z awaryjnością nie ma takiego problemu są to dość często drobne usterki MF 8240 Skrzynia biegów Dyna6 a w 8160 Dynaschift nie można bardzo nażekac na te przekładnie ale i tak najlepiej pracuje sie z Bezstopniową przekładnią Dyna VT .także moge powiedziec jako użytkownik 4 wersji MF-a że to bardzo Dobre Traktory niemam do nich zadnych zastrzeżeń .

Opublikowano

A ja posiadam MF 158:)dynamiczny i wmiarę szybki ciągniczek i bardzo oszczędny co ma duże znaczenie przy obecnych cenach paliwa.Mam go 4 lata i dużo usterek nie było.Tylko mógł by mieć przedni napędę albo chociaż cięższy tył bo jest ciężka praca z turem z błocie;)Ale co najważniejsze w jednorzędówce i pługach 3x35 spokojnie sobie radzi przy 4 też by nie stękał za bardzo ale nie uciągnął by ich pod górki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v