Tomek34

Co wam się najbardziej podoba w waszych Fergusonach

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
goldas    2

mam 5445 90 km ciągnik ładnie zaczyna pracować jak ma 1400-1500 obrotów wtedy nie ma co na niego nażekać ale poniżej nie jest zbyt elastyczny poprostu od dawien dawna wiadomo że silniki perkinsa muszą pracować na obrotach no i turbina trudno od niej wymagać pełnej mocy przy 1000 obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz4255    10

Wszyscy co pokupowali zachodnie ciągniki mówią że im mało palą a prawda jest taka że są wydajniejsze i na hektar spalą mniej ale na godzinę to już albo nieznacznie mniej albo zdarzy się że i więcej (cóż komfort musi kosztowac).Nasz na razie sprawuje sie dobrze, ma ok 1000 mth i jak się umiejętnie pracuje mopże spalic niewiele ale bez przesady( 8 litrów to spali jak bym jeżdził po polu z podniesionym pługiem hehe) pzdr :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

@piootr nie wiem ile masz siły :o ale ja mojego MF nie moge przepchnąc a przy 185cm i 90kg wagi to juz troche popchne... :P


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piootr    4

Ja swojego nawet dzisiaj przepychałem bez problemu :P oczywiście na płytach nie na polu może faktyczcie spore opory mają na 54xx na trybach :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalR    34

Ja zauważyłem opory, ale tylko jak dźwignia rewersu jest w pozycji neutralnej i jest zgaszony. Jeżeli nie jest na biegu, a rewers jest ustawiony np do przodu to toczy się dość dobrze.


Jeżeli pomogłem, kliknij zieloną strzałkę ------->

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4

Dzisiaj myłem swojego MFa na przedniej części maski był mały odprysk lakieru jak wirową dyszą poleciałem to zrobiła się dziura z 5 cm :angry: blacha jak papier ( w 4-ro letnim ciągniku ) , z felg przednich schodzi farba płatami wygląda że były malowane wogóle bez podkładu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

U mnie farba płatami schodziła tylko z zewnętrznej pompy olejowej, ale żeby z maski i felg? Gdzie Twój był składany? Made in France czy GB? :) Może warto pomyśleć o sprzedarzy skoro to taki wadliwy egzemplarz...

 

Śmiem twierdzić że blachy są w ocynku, widziałem takiego z ubytkami w lakierze a blachy nie były pordzewiałe, nawet żadnego nalotu nie było :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

na blotniku pare platow wielkosc 2-4 cm2 odeszlo, nie wiem czemu, nie widac zadnego uszkodzenia mechanicznego. blotnik jest plastikowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4

Na kabinie pisze france ale chyba dla tego ze Agco ma tam siedzibe z mechanikami od korbanka jak gadałem to mówili że w GB ich robili :D

 

W moim napewno blachy nie są cynkowane

 

w lecie będe malował z kól to najbardziej z gwiazdy schodzi z obręczy raczej nie a myjka daje tylko 125 bar

 

 

@brzozak2 w twoim nawet jak farby nie ma to nie pordzewieją

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    97

w moim to cenię sobie

-niezawodność nigdy nie był ściągany do domu

-mały apetyt na paliwo

-to że pracuje ponad swoje siły belarka ścinacz


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kostek    4

a ja nie wiem czemu tak narzekacie na te MF mój wujek ma 5465 z dyna-4 biegów jest wystarczajaco moc ma duza i nie ma problemu ruszenia na piachach z 3b na 3d juz był problem (jezdziłem z przyczepa ze zborzem) wiec nie jest zle on jest z 2006 roku awarji jak na razie nie ma ilepiej zeby tak było nic sie nie poci falgi sie nie gna produkowany był w francji wada to i moze to ze zagłosno w kabinie za ta kase troche lepiej powinno byc wyciszone aktualnie ma 640 mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

w MF glosno??? oni maja generalnie najcichsze kabiny, chyba drzwi nie zamknales, moze klimy nie ma ;)

porownujac glosnosc w 8240, a w claasie axionie, to w MF jest o niebo ciszej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

no ale porownaj do innyh kabin, moim zdaniem jest to jedna z najcichszych kabin, wiec wybacz ale nie ma na co narzekac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubi    0
no ale porownaj do innyh kabin, moim zdaniem jest to jedna z najcichszych kabin, wiec wybacz ale nie ma na co narzekac

brzozak możesz podac ile db na papierze ma mf oraz axion

 

dziwne claas nowsza konstrukcja,poza tym oni zawsze słynęli z dośc wygodnych kabin


można biec.
można stać.
samo przyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

o jest bardzo wygodna, ale glosna ;)

natomiast poziom halasu w MF jest bardzo dobry (ktory raz to powtarzam), swiadczy o tym rekord pod tym wzgledem dla ktoregos z modeli serii 6000, nie wiem czy aktualny.

wartosci liczbowe postaram sie poszukac, w jednym z komentarzy do mojej fotki dodalem link do filmiku na youtube i tam mozna porownac (mniej wiecej) jak glosno jest w axionie w stosunku do radia i glosu ktorym mowi przez chwile moj tato

EDIT

na stronie MF podaja 70 db, dla serii 6000, wiem ze ktorys model zszedl ponizej, a to juz bardzo dobry wynik

np. JD podaje dla serii 7000 waterloo - 72 db, 6030 - 70,6 db;

claas axion 850 - 74 db;

MF 8240 - 72 db (konedata.net), wiec dla 5465 z 2006 roku z nowsza kabina napewno bedzie mniej wlasnie ok. 70 db, mysle, ze kolega powinien troche c-360 pojezdzic ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubi    0

czyli naprawdę niedużo te mf-y,

 

jakoś jeszcze nie mogę sobie wyobrazic że tak cicho może byc w ciągniku, tak to jest jak się jeździ Ursusami ;)

 

Dodam że 307 SW ma na 5biegu, prędkośc 130km/h 70db(mierzone Nokia 5140), i jak jadę to jest naprawdę cicho

 

Sorry za OT ;)


można biec.
można stać.
samo przyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4
a ja nie wiem czemu tak narzekacie na te MF mój wujek ma 5465 z dyna-4 biegów jest wystarczajaco moc ma duza i nie ma problemu ruszenia na piachach z 3b na 3d juz był problem (jezdziłem z przyczepa ze zborzem) wiec nie jest zle on jest z 2006 roku awarji jak na razie nie ma ilepiej zeby tak było nic sie nie poci falgi sie nie gna produkowany był w francji wada to i moze to ze zagłosno w kabinie za ta kase troche lepiej powinno byc wyciszone aktualnie ma 640 mth

 

Z jakimi maszynami pracuje ??

 

Mój ma tura i od tego popękały koła  ( są zrobione z cienkiej blachy )

 

Zresztą przy turze to cały ciągnik dostaje w kość

 

Odnośnie głośności w kabinie to w JD 6520 premium jest o niebo ciszej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

mierzyłem dB w MF5455 (Nokia 5410i), przy 1500 rpm jest chyba 76dB, a przy max obr 83dB czyli nic nadzwyczajnego a spokojnie to wystarcza do słuchania radia czy rozmawiania przez telefon...mierzyłem też w JD5720 i tam jest 75dB do końca.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166
mierzyłem dB w MF5455 (Nokia 5410i), przy 1500 rpm jest chyba 76dB, a przy max obr 83dB czyli nic nadzwyczajnego a spokojnie to wystarcza do słuchania radia czy rozmawiania przez telefon...mierzyłem też w JD5720 i tam jest 75dB do końca.

Znaczy-wcześniej będziesz kupował aparat słuchowy ;) (nic złośliwego)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

u mnie seniorzy wychowali się na C330 i C360. nie wiem jak oni to robią, że jeszcze slyszą... ;)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kostek    4

no ok ;) na c-360 tez pracowałem ;) wiec wiem jak wyje B) ale ok tema kabin pozostawiam ;) jak dorwe jakis telefon który mierzy poziom hałasu to zmierze :D massey współpracuje z pługiem 4 skobowym obrotowym (jest w galeri) siewnik+brona wirnikowa na gline a na piachy normalny psasa sipma (moze niedługo jakis class lub NH) wujek planuje zmiane :D transport i mały rozrzutnik jak dla niego bo tylko 4,5 tony w planach jest jakiś aggregat podorywkowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacekbee    2

ja mam 4270. ma on 6 cyl. bez turbo 110kM. składany we Francji. kupywałem go jak miałem nie całe 60 ha. wtedy był i tak duzy. wziąłem do niego Ibisa 3+1 odkładnice XXL, agregat ścierniskowy kos 3m i agregat uprawowo-siewny unia-rolmasz 3m, jeżli chodzi i ten sprzęt to radzi sobie z nim wyśmienicie. spalanie przy orece klaruje sie (w zależności od warunków) na poziomnie 11-13 litrów. mysle że to optymalne spalanie. mam go już 4 rok. w rok po jego zakupie przybyło mi 40ha. rok później jeszcze 60ha. był to duzy skok do przodu. wykonuje on wszystkie cięzkie prace (np.opryski, nawozy-->Zetor 7245). w sezonie robimy z ojcem na dwie zmiany. średnio 22 godziny dziennie. ma już 4200 motogodzin. mogę go nazwac praktycznie bezawaryjnym. oprócz płynów eksplatacyjnych wymieniłem w nim linkę sprzęgła (zurzycie albo była wadliwa) i uchwyt śróby rzymskiej (górnego głównego cięgna) ale to z mojej winy bo go przeciązyłem. czytałem wcześniejsze posty i dowiedziałem się o felgach. u znajomego również popękały. powodem tego było że zaraz po kupnie nie dokręcił szpilek mocujących przez co one dostały luzu i choć póżniej to zrobił to i tak były wychyśtane. maiłem ostatnio na próbie claasa 140 kM. prócz większej kabniny mój massey wydawał mi się bardziej komfortowy. przymierzam się do kombajnu a potem kupna ciągnika o mocy 180-200kM bo znowu powiększy mi się areał i w końcu zajdę tego masejka :D jak na razie to radzi sobie bestia i jeszcze ten rok musi sobie dać rady. wiadomo nie ma rzeczy nie zniszczalnych ale wiele zależy od kierowcy. ja myślę że dbamy o niego z ojcem. zastanawiałem się pomiedzy claasem a masseyem ale chyba jednak wezmę MF ;) pozdro :D :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
mogę go nazwac praktycznie bezawaryjnym. oprócz płynów eksplatacyjnych wymieniłem w nim linkę sprzęgła (zurzycie albo była wadliwa)

Czyli rozumiem że sprzęgło masz w nim jednotarczowe suche? Jaką masz w nim skrzynie? 24/24, 12/12 czy 18/6?

 

Szybko sie rozwijacie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roofii
      Witam, mam problem z amortyzowaną przednią osią, a mianowicie chodzi o to że jak ją wyłączę to nic się nie dzieje przód traktora nie opada, nie ma żadnych błędów, później jak nacisnę żeby ją włączyć to zdarzy się że tak nagle opadnie a później powoli podnosi ale to bardzo powoli, ale dalej przy wyłączaniu nie opada, próbowałem kalibracji znalezionej w necie która polega na kilkukrotnym szybkim naciśnięciu przycisku załączania osi, wtedy ciągnik podnosi się na max do góry następnie opada do najniższego położenia (co ciekawe bo przy wyłączeniu normalnym nie chce tego robić) , następnie podnosi się trochę ale już bardzo wolno i kalibracja się kończy, ale to nic nie zmienia dalej nie działa tak jak powinno, Problem występuje w ciągniku MF 7614 z 2015roku.
    • Przez case-and-case
      Dzielcie się informacjami ,instrukcjami , opiniami , wiedzą , ciekawostkami na temat tych modeli
      Pierwsze pytanie , jaki olej silnikowy  i w jakiej ilości leje się do 6270 ?
    • Przez KacperAgriculture1224
      Witam, mam problem z massey fergusonem 6455 (dyna 6)  a chodzi o przedni napęd, pod czas rozłączania strzela, pod czas jazdy po polu przy prędkości 10km/ha okropnie drży, drżenie występuje tylko pod czas jazdy do przodu i przy prostych koła, po skręcie oraz przy jeździe do tyłu problem ustępuje. 
      Nie mam pomysłów co moze mu dolegać, opony są według katalogu kupione. 
    • Przez Krupski
      Mam pytanie czy ktoś podpinali ładowacz czołowy z pominięciem sekcji do MF 5465?
    • Przez karol
      Zachęcam do pisania na temat tego kto jakim sprzętem Fergusona jeździ. Jakie są Wasze opinie na temat tej firmy. Ja obecnie jak wiecie posiadam model 6160 i złego słowa o nim nie mogę powiedzieć. Czas pokaże jak będzie w przyszłości się spisywał. W mojej okolicy jest już (o ile się nie myle) 10 ciącników tej marki, wciąż przybywa... Dziś robię pomiary odnośnie spalania. Wyniki niedługo
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj