Skocz do zawartości
Tomek34

Co wam się najbardziej podoba w waszych Fergusonach

Polecane posty




1rajdzik    14

podziele zdanie coolman'a że nie jest takim ropoholikiem... :( i ten świst turbiny przy 1500 obr/min mmm bajka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


goldas    0

Ja tak bardzo nie chwalę, paliwo na 1 h orki około 13- 15 l na h orka średnio 25-28 cm, czas około 1godziny, nie jest źle ale jak na ciągnik który ma 1.5 roku i 400 mth i miał już kilka razy serwis w ciągu tego czasu, jak nie nagrzewnica to przecieki w skrzyni biegów to licznik nie działa, to zgrzyty podczas skrętu kierownicą no i jak na ciągnik tej klasy to na moje oko za mało biegów zmienianych pod obciążeniem, massej 5445 żeby dobrze pracował to musi mieć odpowiednie obroty silnika, za małe obroty nie ma siły, za duże spalanie rośnie i to sporo, dlatego jest ciężko dobrać do niego maszyny, jeszcze raz podkreślę za mało biegów!!!! czy go mam chwalić? czas pokaże narazie to jak bym miał okazję cofnąć czas to bym bardziej przemyślał ofertę Korbanków!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

goldas    0

Jak to mówią każda myszka swój ogonek chwali ciągnik 5445 cichy i wygodny klima działa bardzo dobrze ale ma kilka niedociągnięć jeśli ktoś chce kupić ciągnik tej klasy zapraszam do siebie na prywatne testy napewno lepiej opowiem o tych ciągnikach niż przedstawiciele filii Korbanków .Zapraszam

Ten świst turbiny przy 1500 obr/min mmm bajka .Moim zdaniem świst turbiny hehehe czy śwista czy nie byle by miał siłę ciągnąć sprzęt do niego podczepiony, bo to nie o dziwięk choidzi tylko o wydajność ciągnika

A jak chodzi ci o dzwięk to polecam filharmonię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pioter    44

teraz jest już Dyna-4 więc mały plus, ale 16 biegów to i tak za mało...

@goldas jeśli mozesz to wypowiedz się w tych tematach :(

 

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?sho...entry7991

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?sho...entry9669

 

 

jakie dokłądnie miałeś z nim problemy???na gwarancji czy po???mojego ponizej 1500 obrotów podczas ruszania bardzo łatwo zadusić pod obciążeniem a poniżej 1100 nawet beż obciązenia szczeglnie jak jest zimny.trzeba się bardzo delikatnie obchodzić ze sprzęgłem...ale podczas pracy np orka to 1600-1700 obr spokojnie wystarczy.

jaki masz pług do niego???ile średnio pali Ci na mth???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

goldas    0

OOOO poniżej 1100 to nawet z wozem drabiniastym nie da rady ruszyć a między 1600 a 1900 idzię ładnie i apetyt na paliwo umiarkowany powyżej rośnie i to znacznie orkę robię turem Vario 4 hydraulicznie rególowana szerokość orki od 140 do 200 cmna głębokość około 25-28cm średnio na godzinę zegarową zrobię 0.80-100a spalam 12-15l na godzinę zegarową i tu mam problem jak mam równe pole to lecę na połowie 1 szosowej jakieś 160- 180 cm najładniej wtedy wychodzi orka 7-8km/h ale jak pojawi się górka wtedy jest problem albo trzeba zmniejszyć szerokość pługa albo 4 terenowa jakieś 6.5 km/h wtedy orka już nie wygląda tak ładnie moim zdaniem i jest zapas mocy do tego ciągnika to duża 3 obrotowa i będzie git. A problemy po 30 mth spalił się opornik od dmuchawy 2 3 4 bięg dmuchawy nie chodził wymiana na gwarancji dość szybko usunięta przy rozgrzanym oleju przy skręcie kierownicą słychać jakięś brzęczenie z układu wspomagania ponoć filtr oleju brudny serwis go przepłukał i lipa twierdzą że może olej brudny, nie usuneli jak brzęczało tak brzęczy, jak jest zimno to licznik nie działa po kilku minutach gaszę ciągnik iiiiii działłłła a biegi w mojej starej poczciwej C330 powiem szczeże wchodzą dużo lepiej chociaż teraz po około 400mth tak jakby troszkę lepiej a na serwis czekałem bardzo długo wkońcu puściłem wiązankę iiii był na drugi dzień ale nie wiele pomógł i za kilometr chyba liczą 1,20 Moim zdaniem największy problem to za mało przełożeń w skrzyni biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MichalR    33

Opornik nawiewu w tych nowych już się nie przepala, a ten obrotomierz nie działał, bo nie było dobrze dokręconej masy, podobno w nowych też tą wadę usunęli. W moim 5465 były tylko te usterki (chyba prawie każdy posiadacz mf 5400 musiał przez to przejść) i jeszcze wyciek z przedniego mostu, który zauważyłem zaraz po przyprowadzeniu go, oczywiście szybko go usunięto. Biegi z początku też kiepsko wchodziły, ale teraz już nie narzekam, a mam przejechane ponad 800 mth. Skrzynia jest raczej kiepsko zestopniowana (przykład 4d na polnych i 1c na szosowych mają prawie identyczne prędkości), ale patrząc na wykresy dyna-4 wygląda to już lepiej i myślę, że w przypadku dyna-4 te 16 biegów powinno wystarczyć. Po za tym nie podoba mi się w nim ehr i myślę, że inne marki mają to lepiej rozwiązane. To chyba jak na razie jedyne minusy mojego Masseya. Silnik ma piękny dźwięk (ta turbina ;-)), w przeciwieństwie do mniejszych ciągników z serii nie dusi się na niskich obrotach, a spalanie jak u konkurencji, nie ma co narzekać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

goldas    0

Aha zapomniałem jeszcze dodać że niestety po gwarancji pojawiły się wycieki w skrzyni biegów obecnie poci się w trzech miejscach a jak tam u was wspomaganie kiery bez zarzutu? To w 5465 jest turbina? myślałem że tylko 6 cylindrów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pioter    44

@goldas w którym miejscu Ci się poci???u mnie jak go przyprowadziłem to pocił się a nawet leciało z tyłu pod zaczepem...jak stał na placu to mruż wysadził metalową zaślepkę w skrzyni.serwis zrobił i nie ma problemu...a tak to teraz ta klimatyzacja mnie jeszcze męczy.co do biegów to musze jeszcze poczekać do 800 mth z jakies dwa lata :( to może też będą lepiej chodziły...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

goldas    0

prawa strona okolice filtra tam są jakieś czujniki i z tamtąt najbardziej się poci boję się dokręcać żebym tam niczego nie urwał i z drugiej strony mocowanie pochwy do skrzyni (chyba tak to się nazywa niewiem nie jestem mechanikiem) też od czasu do czasu kapnie. a klima działa bez zażutu drugi rok i akurat z niej to jestem bardzo zadowolony :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MichalR    33

U mnie jak na razie nie ma żadnych wycieków. Zapomniałem dodać, że irytujący jest ślizgający się pasek od klimy i jeszcze jedno... Wysuwają się sworznie belek TUZa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mirasek    7

Tak czytam Wasze wypowiedzi i musze stwierdzić że seria 42xx była chyba bardziej udana od 54xx...

W moim 4255 niedługo dobije do 1000mth, ciągnik jest suchy, wszystkie wskaźniki i włączniki działają tak jak działały, nie potrzebuje 1500rpm żeby normalnie ruszyć (inna charakterystyka silnika?) i wogóle nie moge narzekać.

 

A w temacie, w moim MF najbardziej cenie niskie zużycie paliwa, idealnie jak dla mnie zestopniowaną skrzynie biegów obsługiwaną jedną wajchą (24/24), świetne wyważenie i zwrotność. Tylko mogło by być nieco ciszej w kabinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pioter    44

W moim MF zużycie paliwa jest średnie, słaba przekładnia, zwrotność mogłąbyć lepsza...

@mirasek jakiej firmy masz przedni most-Dana???jak masz wkręcone ograniczniki skrętu???

 

@MichalR w krtórym miejscu wysówają się Ci te sworznie???przy mocowaniu cięgieł z tylnym mostem???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mirasek    7
@mirasek jakiej firmy masz przedni most-Dana???jak masz wkręcone ograniczniki skrętu???

Tak, mam oś Dana model 105 CDL czy jakoś tak. Ograniczniki mam wkręcone tak aby koła przy pełnym skręcie i wykrzyżu nie kolidowały z korpusem. W zasadzie mógłbym jeszcze troche podkręcić bo plastikowy błotnik może sie nieco ugiać ale obecnie jest wystarczająco zwrotny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MichalR    33
@MichalR w krtórym miejscu wysówają się Ci te sworznie???przy mocowaniu cięgieł z tylnym mostem???

Właśnie tam... Śruby, które trzymały te sworznie w jednej pozycji się pościnały i już nie ma gdzie ich wkręcać. Przerobiłem to trochę i założyłem dłuższy sworzeń z zawleczką. Oczywiście pomyślałem też o luzach, dlatego jest dopasowany co do 0,1 mm i zabezpieczony przed obracaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

piootr    3

@ mirasek Jak 42xx jest taka super to czemu już jej nie robią ??

 

U mnie skrzynia jest cała zaciapana olejem z kurzem

 

ja mam tak ograniczniki ustawine że z 2cm tłoczyska zostaje na zewnątrz przy skręcie na maxa więcej nie moge bo i tak o tura zaczepiają koła , tylko że ja mam większy rozstaw kół

 

jakie macie felgi w MF ja mam jakieś TITAN i jutro biore się za spawanie , chyba pojade żeby ktoś zrobił to migomatem mniej się nagrzeją

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mirasek    7
@ mirasek Jak 42xx jest taka super to czemu już jej nie robią ??

 

Wprowadzili nowy model, jak wszyscy producenci. Chyba normalna kolej rzeczy, tym bardziej że robione były od 1997 roku.

Dziwi mnie Twój MF (może go Pronar składał :( ), kolega ma takiego jak Twój 6-cyl. i jest tak samo zadowolony z ciągnika jak ja. Może mamy małe wymagania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pioter    44

@piootr ja też mam felgi Titan chyba są francuskiej produkcji...które bedziesz spawał (wszystkie 4 czy tylko przód???)

 

@mirasek moze nie chodzi o wymagania tylko o trafienie w dobry model... :(

 

a co do skrętu to już trochę wkręciłem ograniczniki, ale jeszce mam sporo miejsca.jak to jest-jeżeli oś ma kąt skrętu 55 stopni, to kiedy to jest-jak się całkiem tłoczysko schowa??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

coolman111    54

Czytam te wypowiedzi i naprawde ta seria 5400 to przeciętne ciągniki :(. A już zastanawiałem się nad kupnem takiego sprzętu, ale chyba sobie odpuszcze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

piootr    3

@mirasek nie wiem czy 54xx to taka nowa seria dla mnie to 62xx na skrzyni 16/16 ze zmienioną delikatnie kabiną i maską , może mi się taki popadł lipny . Patrząc po 4 latach 2 raz nie kupiłbym go :P

 

 

@pioter spawałem przednie koła zobacze ile wytrzymają po tym zabiegu a tylne to dopiero w obrotówce dostaną w kość bo kupiłem dość ciężki pług

 

Jeśli chodzi o ograniczniki to gdyby nie to że koła zaczepiają mi o tura to już miałbym tak wkręcone żeby tłoczysko całe się chowało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pioter    44

@piootr jaki pług kupiłeś-ten co planowałeś???a te felgi to napewno od cięzkiego buta popekały... :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lukasz4255    2

Dziwi mnie fakt że seria 5400 nie może ruszyc z niskich obrotów przecież ma większą pojemnośc niż seria 4200. piootr chyba faktycznie ci się jakiś taki trafił bo mój ojciec rozmawiał z kilkoma użytkownikami takiego mf jak twój i nie narzekają, jaki pług kupiłeś?. O ile się orientuję to seria 5400 jest odpowiednikiem jd serii 6020 se wiec nie ma co wymagac dobrego wyposażenia. Seria 6400 ma wyższy standard.pzdr :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MichalR    33

Ja bez problemu ruszam bez dodawania gazu nawet z drugiego biegu. Ja ogólnie nie narzekam na swojego MF-a, wiadomo nie ma rzeczy idealnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

piootr    3
@piootr jaki pług kupiłeś-ten co planowałeś???a te felgi to napewno od cięzkiego buta popekały... :P

 

Nie  wiem czy od ciężkiego buta   raczej od Tura   :P   

 

Pług kupiłem G-B  4+  w razie  kupienia większego traktora 5 skibe dokupie   waży 1300 kg 

 

@Lukasz4255  mnie to  nawet cieszą  dobre opinie o 4270  bo łatwiej będzie sprzedać :P   ale jak ktoś mówi że w unii   4x48  pali mu 8 litry to krew mnie zalewa    albo gośc mówi ze jest OK   a zrobił przez 3 lata 300 mth

 

Mój z miejsca  nie ma problemu z ruszeniem  jak jest  sam    a jak  30 pare  ton na ogonie to trzeba przycisnąć    ale on  ma  max moment przy 1200 obr  , ja  swój za koło  tylne pchne bez problemu   a 1014 jak  miałem to nie mogłem go sam ruszyć   , ciekawe jak  jest z 54xx  

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kinga1111
      kupiłem massey ferguson 294s na 3 biegu jest zbyt wolny może jest 4 bieg? prosiłbym o schemat biegów
    • Przez Paweł9042
      Jak wymontować lewą półoś?
    • Przez czapla112
      Witam. Czy ktoś mi powie który z tych ciągników jest "lepszy", na co zwrócić uwagę oglądając go u sprzedającego?
       
      MF 3060 - Używany, Rok prod 1995, Moc 86km, Silnik 4 cyl Półbiegi Rewers mechaniczny.
      I w sumie nie ma więcej informacji w ogłoszeniu. Po zdjęciach nie wiele widać bo czysty jak nowy.
       
      MF 1004 - Rok produkcji 1985, 6600 Motogodzin, silnik 4 Perkins bez turba, 3 biegi, 1 pół bieg mechaniczny, reduktor, skrzynia całkowicie mechaniczna, posiada tura, tuza, kabina ogrzewana, pneumatyka do przyczep, opony tył 80% przód 50%,stan bardzo dobry, świeżo sprowadzony z Niemiec
    • Przez mirek18
      Mam problem z moim MF-255, przy ściąganiu pokrywy regulatora pompy wyhaczyła się sprężyna główna regulatora i sprężyna biegu jałowego od dźwigni głównej regulatora, nie wiem na jaki otwór zamontować sprężyny w dźwigni głównej regulatora pompy. Czy ktoś spotkał się z takim problemem?  Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez jaszczur2008
      Witam. 
      Mam problem z mf 3125 1991r. Polbiegi i przedni ogarniety.
      Mam pytanie odnosnie spalanie W komputerze. Pokazuje 0. Trzeba moze cos ustawic? Czy cos moze niedzislac.
      Wskaznik poziomu paliwa dziala.
       

×