Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Lejącym wtryskiem określa się źle rozpylanie paliwa a nie zewnętrzny wyciek. Jeśli masz zewnętrzny wyciek to opcje są dwie - nadmiar (podkładki, przewód ) lub zasilanie ( przewód wysokiego ciśnienia ) jedź do mechanika

Opublikowano

Lejący wtrysk to nadmiar paliwa na powrocie. Skutek? Zalany paliwem wtryskiwacz, głowica, blok-na zewnątrz. 

Ale skoro tu nowe, to może śrubkę wystarczy dokręcić, bądź podkładkę założyć, najlepiej wyżarzoną. 

Opublikowano
1 godzinę temu, akmaly napisał:

Jeśli się leje na zewnątrz to jest wyciek - szkoda czasu, nie rozumiem bo głupoty wypisujesz

No dobra, przekonałaś mnie.

poniżej, z brzega pierwszy, poglądowy, przykład „lejącego” wtryskiwacza. Na czym polega i co się dzieje, z jak napisałeś „źle rozpylonym paliwem”. 
 

 

Opublikowano

Objawy zużytych wtryskiwacz mogą być rożne, nie zawsze paliwo idzie w nadmiar, najczęściej objawem zużytych wtryskiwaczy jest dymienie na czarno - czyli za duża ilość paliwa w stosunku do powietrza - jak to wytłumaczyć puszczaniem na przelew? Poczytaj trochę książek, yt to nie miejsce do nauki.

Opublikowano

Najpierw kazał mi się zastanawiać co piszę, później stwierdził, że głupoty gadam i szkoda Muuu (na mnie) czasu, a teraz książki każe czytać🙄🤣

wiesz co? Oczytany, to Ty może i jesteś, Aleś w upie był i gónwo widział, i na tę okoliczność właśnie, ten krótki filmik wkleiłem, z założenia wychodząc, że warto byłoby, Cobyś prócz teorii(kulawej) i czego praktycznego łyknął, Tatko😂. Tyle tytułem uprzejmości odwzajemnienia. 
 

odnośnie pisania głupot, to, przeczytaj jeszcze raz o co chodzi w temacie tematu i nad tym „dymieniem na czarno” swoim, w kontekście ów się zastanów. 
Przypomnę, Gdybyś przez ów  dym czarny oczadział, że wtryskiwacz był mokry, a nie, dym czarny. 
a teraz, skup się na tym, że szkoda czasu, do czego i mnie, przekonałeś, jak wspomniałem. 

Opublikowano

Niestety ale masz problem bo pomimo teorii coś tam w życiu widziałem. Tak, masz rację szkoda czasu.  Tytuł tematu: lejący wtrysk - treść: wyciek zew. Jedno ma się do drugiego jak....

Opublikowano
1 godzinę temu, akmaly napisał:

Objawy zużytych wtryskiwacz mogą być rożne, nie zawsze paliwo idzie w nadmiar, najczęściej objawem zużytych wtryskiwaczy jest dymienie na czarno

A jeśli nie dymi na czarno ani na niebiesko a wtryskiwacz leje to jak to wytłumaczyć?

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli idzie za  dużo na przelew, to nie idzie na wtrysk, nie rozpyla, jak nie rozpyla to wtryskiwacz zapieczony nie działa prawidłowo, jeżeli leje czyli nieprawidłowo rozpyla to najczęściej na przelew idzie mniej.

Pod warunkiem, że pompa wtryskowa na wszystkich sekcjach podaje taką samą dawkę paliwa.

Edytowane przez jacor73
Opublikowano
Dnia 26.10.2021 o 09:32, MatStru napisał:

Leje mi się Ropa z pierwszego wtrysku w MF 255, jakie mogą być przyczyny ( silnik po kapitalce wtryski nowe) 

Jak Ci się leje z pod wtrysku na zewnątrz to po prostu go wyjmij, zagrzej miedzianą podkładkę i złóż z powrotem a tamci wyżej niech się leją dalej bo jest się z czego pośmiać :)

  • Like 1
Opublikowano

Chłopie... myślisz że autor tematu to aż taki niepełnosprytny jest że jakby widział wyciek spod nakrętki to by zakładał temat?? Skąd on może widzieć ze wtrysk słabo albo wcale nie rozpyla jak nawet nie wspomniał że coś kopci, że mocy nie ma czy kij....żeście sobie wymyślili teorie spiskowe z lejącym rozpylaczem i nawzajem się okładacie. Normalnie żal patrzeć

Opublikowano

Dlatego na samym początku napisałem aby pojechał do mechanika, skoro musi temat zakładać na forum z wyciekiem paliwa. Nikt tu się nie okłada ale jak ktoś nie zna elementarnych podstaw i wytyka innemu niewiedzę, przy czym z braku argumentów próbuje obrażać, to dyskusja wygląda jak wygląda. Jasne - mogłem mu od razu napisać aby spróbował dokręcić nakrętkę przewodu wysokiego ciśnienia lub sprawdził nadmiar, ale jeżeli pisze ktoś, że mu wtrysk leje to chciałem go wyprowadzić z błędu odnośnie nazewnictwa. Zresztą jak się okazuje nie tylko autora. 

 

Opublikowano

Przyczyną mokrego wtryskiwacza jest odkręcanie  nakrętki rozpylacza OS-32-41 przez młotkowanie w celu lżejszego odkręceniai nakrętki i olej wydobywa się między gwintem,w takim wypadku wyminić nakrętkę na nową koszt do 10 zł,częsty błąd mechaników

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v