Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Lejącym wtryskiem określa się źle rozpylanie paliwa a nie zewnętrzny wyciek. Jeśli masz zewnętrzny wyciek to opcje są dwie - nadmiar (podkładki, przewód ) lub zasilanie ( przewód wysokiego ciśnienia ) jedź do mechanika

Opublikowano

Lejący wtrysk to nadmiar paliwa na powrocie. Skutek? Zalany paliwem wtryskiwacz, głowica, blok-na zewnątrz. 

Ale skoro tu nowe, to może śrubkę wystarczy dokręcić, bądź podkładkę założyć, najlepiej wyżarzoną. 

Opublikowano
1 godzinę temu, akmaly napisał:

Jeśli się leje na zewnątrz to jest wyciek - szkoda czasu, nie rozumiem bo głupoty wypisujesz

No dobra, przekonałaś mnie.

poniżej, z brzega pierwszy, poglądowy, przykład „lejącego” wtryskiwacza. Na czym polega i co się dzieje, z jak napisałeś „źle rozpylonym paliwem”. 
 

 

Opublikowano

Objawy zużytych wtryskiwacz mogą być rożne, nie zawsze paliwo idzie w nadmiar, najczęściej objawem zużytych wtryskiwaczy jest dymienie na czarno - czyli za duża ilość paliwa w stosunku do powietrza - jak to wytłumaczyć puszczaniem na przelew? Poczytaj trochę książek, yt to nie miejsce do nauki.

Opublikowano

Najpierw kazał mi się zastanawiać co piszę, później stwierdził, że głupoty gadam i szkoda Muuu (na mnie) czasu, a teraz książki każe czytać🙄🤣

wiesz co? Oczytany, to Ty może i jesteś, Aleś w upie był i gónwo widział, i na tę okoliczność właśnie, ten krótki filmik wkleiłem, z założenia wychodząc, że warto byłoby, Cobyś prócz teorii(kulawej) i czego praktycznego łyknął, Tatko😂. Tyle tytułem uprzejmości odwzajemnienia. 
 

odnośnie pisania głupot, to, przeczytaj jeszcze raz o co chodzi w temacie tematu i nad tym „dymieniem na czarno” swoim, w kontekście ów się zastanów. 
Przypomnę, Gdybyś przez ów  dym czarny oczadział, że wtryskiwacz był mokry, a nie, dym czarny. 
a teraz, skup się na tym, że szkoda czasu, do czego i mnie, przekonałeś, jak wspomniałem. 

Opublikowano

Niestety ale masz problem bo pomimo teorii coś tam w życiu widziałem. Tak, masz rację szkoda czasu.  Tytuł tematu: lejący wtrysk - treść: wyciek zew. Jedno ma się do drugiego jak....

Opublikowano
1 godzinę temu, akmaly napisał:

Objawy zużytych wtryskiwacz mogą być rożne, nie zawsze paliwo idzie w nadmiar, najczęściej objawem zużytych wtryskiwaczy jest dymienie na czarno

A jeśli nie dymi na czarno ani na niebiesko a wtryskiwacz leje to jak to wytłumaczyć?

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli idzie za  dużo na przelew, to nie idzie na wtrysk, nie rozpyla, jak nie rozpyla to wtryskiwacz zapieczony nie działa prawidłowo, jeżeli leje czyli nieprawidłowo rozpyla to najczęściej na przelew idzie mniej.

Pod warunkiem, że pompa wtryskowa na wszystkich sekcjach podaje taką samą dawkę paliwa.

Edytowane przez jacor73
Opublikowano
Dnia 26.10.2021 o 09:32, MatStru napisał:

Leje mi się Ropa z pierwszego wtrysku w MF 255, jakie mogą być przyczyny ( silnik po kapitalce wtryski nowe) 

Jak Ci się leje z pod wtrysku na zewnątrz to po prostu go wyjmij, zagrzej miedzianą podkładkę i złóż z powrotem a tamci wyżej niech się leją dalej bo jest się z czego pośmiać :)

  • Like 1
Opublikowano

Chłopie... myślisz że autor tematu to aż taki niepełnosprytny jest że jakby widział wyciek spod nakrętki to by zakładał temat?? Skąd on może widzieć ze wtrysk słabo albo wcale nie rozpyla jak nawet nie wspomniał że coś kopci, że mocy nie ma czy kij....żeście sobie wymyślili teorie spiskowe z lejącym rozpylaczem i nawzajem się okładacie. Normalnie żal patrzeć

Opublikowano

Dlatego na samym początku napisałem aby pojechał do mechanika, skoro musi temat zakładać na forum z wyciekiem paliwa. Nikt tu się nie okłada ale jak ktoś nie zna elementarnych podstaw i wytyka innemu niewiedzę, przy czym z braku argumentów próbuje obrażać, to dyskusja wygląda jak wygląda. Jasne - mogłem mu od razu napisać aby spróbował dokręcić nakrętkę przewodu wysokiego ciśnienia lub sprawdził nadmiar, ale jeżeli pisze ktoś, że mu wtrysk leje to chciałem go wyprowadzić z błędu odnośnie nazewnictwa. Zresztą jak się okazuje nie tylko autora. 

 

Opublikowano

Przyczyną mokrego wtryskiwacza jest odkręcanie  nakrętki rozpylacza OS-32-41 przez młotkowanie w celu lżejszego odkręceniai nakrętki i olej wydobywa się między gwintem,w takim wypadku wyminić nakrętkę na nową koszt do 10 zł,częsty błąd mechaników

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez tiger2911
      Pod koniec roku pojawił się problem wymieniłem tłumik i kolanko z układu wydechowego po zamontowaniu i odpaleniu po dwóch dniach od montażu, podczas pracy pojawia się woda przy połączeniu układu wydechowego. To jeden z problemów bo drugi to ciągnik raz pali jednego dnia a drugiego nie chce odpalić aż gasnie podświetlenie tablicy  akumulator naładowany na maksa 
      Proszę o podpowiedź co mu dolega 
    • Przez tiger2911
      Dzień dobry
      Potrzebuje informacji gdzie są bezpieczniki w massey Ferguson 590 z opisem. Problem z prądem brak kontrolek, nie można zapalić akumulator rozładowany 
       
    • Przez andrev1822
      Jak w temacie. Ostatnimi czasy mam problem z hydraulika. Podnośnik odkąd kupiliśmy podnosił pulsacyjnie i na zgaszonym opadał dość szybko. Przy orce pługami obrotowymi 3x40 waga około 700kg przy obrocie trzeba było gazu dodać. Ale dzisiaj jak założyłem agregat 3.6m to po robocie zaczął wolno podnosić i ciężko było go złożyć. Strasznie szarpie podnośnikiem i można powiedzieć że całym ciągnikiem. Do wymiany pompy? Mam jeszcze trochę roboty w polu 
    • Przez MF255\
      Witam.
      Mam problem z podnośnikiem gdy olej się rozgrzeje to się zacina Tuz (brak reakcji na suwaki) po ostygnięciu wraca gdy przełącze rozdzielacz pod siedzeniem to belki opadają i jest dobrze.
      Nowy filtr hydrauliczny ,zaworek bezpieczeństwa oringi i podkładki na rurce.
      Gdy ciągnik się rozgrzeje to też słychać delikatne drgania . 
      Ma ktoś może pomysł co to może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v