Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam,

Mam taki problem, silnik bez różnicy czy zimny, ciepły głośno chodzi na wolnych obrotach. Nie faluje, nie dymi, odpala na dotyk. Przy wyższych obrotach chodzi dobrze. Póki co sprawdzone wtryskiwacze, ale to nie jest przyczyna.

Proszę o pomoc

Opublikowano

Udało mi się już temu zaradzić, brakowało jednej uszczelki pod pompą paliwa (pionowa) i o tą grubość siedziała za nisko i to powodowało hałasowanie rozchodzące się po silniku. 

Już jestem bliski dojścia ładu z tym ciągnikiem, ale jeszcze mam dwa tematy:

1. ciągnik przed ustawieniem luzów zaworowych i sprawdzeniu wtrysków odpalał na dotyk, nie puszczał dymu, poza hałasowaniem chodził dobrze

teraz w zależność od ustawienia kąta wtrysku (albo mega dymi ma moc i odpala nieźle, albo brak dymu, niższa moc, słabe odpalanie

Pompa była sprawdzana 2 miesiące temu, wtryski, nowy akumulator...co to może być?

2. kontrolka ciśnienia oleju - wymieniłem przewód od czujnika, ale problem jest z luźnym pinem w sterowniku, ktoś w ok. Siedlec robi te sterowniki, a może wystarczy tylko przylutować pin do sterownika, ale nie chciałbym ryzykować prac przy autotronic.

Opublikowano

Tak, jest trochę tych firm. 

Większość tematów ogarnąłem, zbiornik paliwa wyczyszczony, filtr wstępny przed pompką paliwa. Ogólnie chodzi dobrze, ale jest taki temat, że podczas jazdy nie wkręca się w obroty od dołu. Jak na sprzęgle dam obroty np. 1300, to idzie jak trzeba jest moc, a bez tego zapięcie np. 2 biegu na wolnych obrotach nie jest w stanie się wkręcić. Dodam, że jak odpowietrzyłem układ po wymianie filtrów chodził chwilę dobrze. Czy gdzieś może łapać lewo powietrze, czy odpowietrzniki na pompie...od czego należałoby zacząć?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v