Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem ze skrzynią na grupie B. Biegi na grupie A chodzą bez problemu, natomiast przy przełączeniu na grupę B zgrzyta przy ruszaniu, tak jakby nie zazębiały się dobrze tryby. Zaczęło się od tego ,że zaczął zgrzytać przy włączaniu rewersu, po dniu zaczął zgrzytać również do przodu. Gdzie może leżeć przyczyna? Czy można podejrzeć coś przy rozkręceniu bocznej pokrywy, czy trzeba spuszczać olej ze skrzyni? Czy przyczyną może być owiana sławą nakrętka na wałku?

Opublikowano

Przy nakrętce bedzie jedynie zakres A B raczej nie zatrybi a przy zgrzycie przy rewersie to raczej jak wyżej tam jest synchro za ok3tyś. a dla porównania synchro AB 1500 było jak robiłem to parę lat temu

Opublikowano

Tylko czy rewers skoro na zakresie A działa bez zarzutu. Zgrzyta przy próbie ruszenia na B , tak jak by coś nie zazębiało. Może wytarły się widełki?  I dziwi mnie , że tak szybko się pogorszyło.

Opublikowano

Odkręciłem pokrywę od skrzyni i podłączyłem przewód z powietrzem w celu sprawdzenia działania siłownika do przełączania zakresów A B, W położeniu A nie da ruszyć wodzika, natomiast w położeniu B da się ręką cofnoć wodzić i słuchać jak zaworem ( nie siłownikiem ) ucieka powoli powietrze. Czy to jest normalne ? W skrzyni po podejrzeniu kamerką na przewodzie, synchronizator ładnie zazębia zębatkę zarówno na zakresie A i B. Czy przy słabej sile docisku zakres B wyskakuje. Proszę o pomoc , może ktoś to naprawiał?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v