UrsusJohnDeereTeam

Ursus C-360 Nierówna praca silnka

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam

Po regeneracji silnika w zakładzie od samego początku silnik przy obrotach miedzy 1200-1400 nierowno pracuje, mozna  by powiedziec ze nawet nierowna praca silnika sprawia ze ciagnik lekko sie buja na kolach

Problem zanika gdy ciagnik ma opor(np. pod gorke, w oraniu itp) wtedy pracuje prawidlowo.Dodam ze ciagnik ma moc, nie kopci

Zrobil juz ponad 200mtg a problem nie zanikl.Dlatego chcialbym sie zapytac czy problem jest po stronie pompy wtryskowej czy  moze to bys wina zle ustawionego zaplonu?Wtryski byly sprawdzane a gwarancja nie obejmuje pompy wtryskowej

Bardzo dziekuje z kazda odpowiedź! Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Masz możliwość zamienić pompę? Przełożyć inną na próbę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, jaco512 napisał:

Masz możliwość zamienić pompę? Przełożyć inną na próbę?

Nie mam takiej możliwości 

9 minut temu, jonek98 napisał:

typowa przypadłość pompy po regeneracji

Myślisz że z czasem powinno być dobrze? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2650

może się ułożyć,może dalej falować 100 % pewności nie ma.Jak ma moc i nie kopci,to na razie nim trochę popracuj,i zobacz czy będzie różnica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Przyczyn może być kilka ,żle ustawiony kąt wtrysku,koła zębate rozrządu podrobione,lubczęść nowych część starych,częściowo zużytych,pompa wtryskowa żle ustawiona,różne dawki na poszczególnych sekcjach,ustawienie ciśnienia wtryskiwaczy ,ustawienie zaworów,i jeszcze innych kilka przyczyn.

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Regulator obrotów, z tym jest wielka loteria, mało kto umie go zregenerować, większość wymienia i albo będzie równo chodzić albo falować, loteria, ten typ tak ma i tyle.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

U mnie po regeneracji z wtryskami za 1200zł nie ma mowy o żadnym falowaniu podczas pracy. Już 2 lata od regeneracji i jest super, wiadomo, że na zimnym na wolnych obrotach delikatnie faluje ale na rozgrzanym to już super chodzi. Jedyne co mnie drażni to, że zaworek zwrotny w pompie padł i nie pali dobrze na mrozach, ale taka jakość części dziś niestety...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1587

Wymień olej w pompie na jakiś rzadszy i zobaczysz czy pomoże bo ja bym stawiał na regulator obrotów.

Koszt i robota nieduża a coś się dowiesz .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście zakład gdzie regenerowałem powiedział ze przyjmą pompę i zrobią na swój koszt 

Silnik po regeneracji więc nie ma mowy o zużytych elementach 

Zawory i wtryski ustawione, olej w pompie zmieniany dwa razy na bardzo rzadki

Zobaczymy jaka będzie diagnoza, dam znać 

Dzięki za odzew! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
0513    0

Witam ,

Mam podobny problem , po regeneracji pompy w c 360 silnik nie równo pracuje na wolnych obrotach . Jak delikatnie zluzuję przewód wysokiego ciśnienia na czwartym cylindrze to pracuje równo . Luzowałem każdy przewód ale tylko czwarty daje właściwy  efekt .Olej w pompie 5W30 , wtryski po regeneracji , w pompie były wymienione sekcje oraz elementy tłoczące na nowe nie regenerowane .

Będę wdzięczny za info co mam zrobić dalej .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
0513    0

Witam ,

Zamieniłem wtryskiwacze i niestety dalej to samo .

Co może być przyczyną ? i jak to rozwiązać ?

Czekam Koledzy na waszą pomoc .

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
0513    0

Robert 1226

Ale co obstawiasz ?

Pompa na czwartej sekcji  czy coś innego ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj