Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Chyba że też jakiś trafem tuleja jest zarysowana w tym miejscu kiedy bela osiąga prawie pełnie. No ale mniej prawdopodobne. Ja kupiłem prasę to lewy był wilgotny po zewnątrz i wymieniłem cały komplet wraz z podtoczeniem kosztowało 40zł

Opublikowano

Wszystkie siłowniki są suche, to gdzie szukać
czegoś do wymiany?
Dodam jeszcze że omijam siatką na niskich obrotach i wolno jeżdżę bo c385 ma ciężko

Opublikowano

Dokładnie, siłowniki jak poszczają to na tłoczysku w środku. Jeżeli ci się nie spieszy to zrób tak jak ja i olej to do zimy, a jak bardzo przeszkadza to nawet wymiana wszystkich uszczelniaczy i na tłoczyskach i w rozdzielaczu to groszowa sprawa w porównaniu do cen samych spinek i pasów a będzie spokój na lata. ;)

 

Do siłowników dorabiaja w tej firmie i o ile się nie mylę to w siłownikach JD zastosowany jest typ OMK-MR: http://alfa-pl.com/uszczelnienia-hydrauliczne/pierscienie-uszczelniajace-tlok/  Ile się cenią nie wiem trzeba by dzwonić ale raczej cena będzie taka jak za inne uszczelniacze, przesyłka pewno będzie kosztować niewiele mniej.

 

Do rozdzielacza to gdzieś czytałem na forum ktoś podawał wymiary, może nawet w tym wątku, ale nie chce mi się szukać, najlepiej tak jak pisałem wyjąć po sztuce i do dobrego sklepu czy hurtowni i dobiorą wszystko, oringi to naprawde grosze Z katalogu części wnoszę że jest ich 12-13 szt. a wymiana zajmie pare godzin komuś niewprawionemu, kłopotliwy jest tylko jeden oring na ośce od regulacji zgniotu, opisane było parę stron wcześniej ale jak nie cieknie z ośki to nie trzeba go wymieniać. Ja obstawiam że to rozdzielacz bo mam takie same objawy a tłoki trzymają.

Opublikowano

Masz w niej tak samo napinacz jak w 545. Załóż krańcówkę od przodu prasy tak by ramiona napinacza w odpowiednim momencie dotykały krańcówki i zapalały lampkę sygnalizacyjną.

Opublikowano

a na wskaźniku 3 4 5 6 kiedy jest jaka belka

 

Jeśli jest dobrze ustawione to pełna "5" to jest 120cm pełna "6" 130. Ja to zrobiłem metodą prób; prasowałem i co jakiś czas stop i wychodzisz otwierasz prawą klapę i sprawdzasz stopień wychylenia siłowników przy przednim mocowaniu, wraz ze wzrostem balota siłowniki się wychylają przy zamkniętej klapie;  trzeba idealnie złapać moment końca wychyłu, wówczas balot ma 130cm; zaraz potem jak nie będą miały miejsca na wychył zacznie się otwierać klapa i to już podobno jest niebezpieczne, zawór hydrauliczny cały czas przy odpowiednio zadanym ciśnieniu (zagęszczeniu balota) popuszcza olej.Złapanie tego momentu że siłownik jest na końcu wychyłu i wówczas trzeba sobie odpowiednio skrócić sznurek aby w okienku sie pokazała cała "6" i nigdy nie prasować więcej . Mi się udało i wszystkie bele wychodzą 130cm, wprawy nabrałem po czterdziestu belach. Dodatkowo nieoceniona była pomoc mariana3p; wykombinował mi sterownik i przy wskaźniku wielkości balota zamontowaliśmy krańcówkę która  światełkiem i pipkaniem w kabinie informuje, że to koniec i trzeba uruchomić owijanie.

pozdrawiam

Opublikowano

Nie trzeba napinać pasów, same się napinają dużo bardziej jak tylko trochę materiału wciągnie do komory. Słabe zbicie mimo ustawionego zgniotu na max to zawsze wina jakichś nieszczelności, najczęściej w rozdzielaczu. Może być też kiepski olej, bardzo zadki po rozgrzaniu, ale przy dobrych uszczelniaczach nie ma prawa nie zbijać.

Opublikowano

Tzn przy jakiej średnicy nie owija? Sprawdź czy pasek jest dobrze napięty, gdy zamierzasz owijać. Możesz podciągnąć małe cięgiełko na rolce napinającej jak i sam pręt od ramienia do mechanizmu owijania. Po co ciągniesz za sznurek jak możesz ustawić pokrętło na suwaku?

Opublikowano

Thomas2135 Tu chodzi o to że po skończeniu prasowania ostatniej niepełnej kulki nie może owinąć ręcznie.

 

 

szczepan1914  Sprawdź przy włączonej prasie, za prawą osłoną czy pompa się już załączyła, być może kulka jest zbyt mała do załączenia owijania, musi mieć te 80cm średnicy przynajmniej by owinąć. Jeżeli pompa sie kręci a kulka ma odpowiednią średnicę to sprwadź czy wszystkie elementy od załączania owijania pracują w całym zakresie, niech ktoś ciągnie za sznurek a ty obserwuj czy gdzieś się mechanizm nie blokuje, czy zapadka od owijania się włącza. Oczywiście musisz mieć coś w prasie zwinięte do średnicy przynajmniej 80 a lepiej 90 cm bo różnie może być ustawione.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v