Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolega ma już inny rozdzielacz niż w starej 550. Jak kupiliśmy swoją to pokrętło nie chciało drgnąć, bo zapiekło się na gwincie. Ścisnąłem to kluczem morsa i pociągnąłem i poszło. W 550 to pokrętło wkręca się do końca. Nie usuwaj kontry, nlbo to nic nie da. Wykręć najwyżej cały zawór i wtedy spryskaj wd, czy podgrzej po wyjęciu uszczelniaczy.

Opublikowano

Pytalem w serwisie tak kontra musi byc, zawor jest ustawiany maszynowo i wymierza maksymalny poziom dokrecenia da danej maszyne dlatego wstawili ta poprzeczke zeby nie przedobrzyć :) jak by ktos chciał, to wstawiam zdjecie wszystkich uszczelnień w srodku rozdzielacza koszt za 1 oring uszczelniajacy ten najmniejszy w serwisie to 8zł/szt., a komplet do jednego silownika to ok. 300zł, narazie wymienie w rozdzielaczu, zobaczymy czy duzo sie poprawi docisk :) kolego do 15 tysiecy, mzesz poszukac 550-ki na sznurek cos koło tej ceny chodząpost-154123-0-64131600-1434037845_thumb.jpg

Opublikowano

Rozdzielacz nieco inny niż w 550, i zawory także, ale widzę, że to chyba wszystko. 8 zł za oring warty 1,6 to zdzierstwo, ale do zakceptowania. Uszczelnienia na siłownik to przegięcie. Na tłoku jest oring i uszczlniacz płaski to koszt kilkunastu złotych.

Opublikowano

tak na kazdym zaworze jest dokladnie ten sam, 8zl za jeden gumowy :/ te teflonowe gość mowi, ze nie oplaca sie wymieniac one pelnią tylko zadanie naprowadzenia tych oringów, nic nie maja do uszczelniania 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

w sobotę jak oringi przyjda, bo akurat nie mieli na stanie ;) w poniedziałek pewnie bedę belował trawę to napiszę ile dałą ta wymiana ;) jak masz uszkodzone i to widać to najpierw zdecydowanie trzeba za to sie zabrać pozniej mysleć o nastepnym jak bedzie mala poprawa :/ Pozdrawiam 

Edytowane przez januszek0202
Opublikowano (edytowane)

Temat goracy to może i ja sie coś dowiem Jaki luz ustawiacie między rolka wciagajacą a zgarniaczem i co sie dzieje jak ta odległość jest za duza

Edytowane przez debrzyna
Opublikowano

A jak poradzić sobie z nawijaniem materiału na dolnym wałku tuż nad podbierakiem. Owija po prawej i lewej stronie tam gdzie pasy zachodzą z drugiej stronny i jak jest mokrzejsza sianokiszonka to trzeba co pare ali wchodzić i wycinać to co owineło. Przy górnej rolce widze że mam taki nóż co odcina a tamraczej nie może być takiego rozwiązania macie podobny problem? jak to rozwiązać?

 
 
 
 
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v