Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie do uzytkownikow serii 3000 czy odczuwacie w waszych traktorach drgania do 1000 obrotow ? powyzej tak jak by ustepuje w moim przypadku i nie wiem czym jest to spowodowane,dodam ze nie mam zadnego tłumika drgan skretnych czyli zamach jest zalozony na jednolitej flanszy typu https://www.bima.pl/pl/p/PIASTA-FLANSZA-WALKA-SPRZEGLOWEGO-MASSEY-FERGUSON/2116?gclid=Cj0KCQjw1PSDBhDbARIsAPeTqrcosJTkVyTFcnatQM0EXxU7xyyrlY3-095G3FDVUOb4nmDyApE3ErsaAhZZEALw_wcB 

a widze ze jest opcja taka https://www.bima.pl/pl/p/TLUMIK-DRGAN-SKRETNYCH-%2C-AMORTYZATOR%2C-FLANSZA-WALKA-SPRZEGLA-MASSEY-FERGUSON/1427?gclid=Cj0KCQjw1PSDBhDbARIsAPeTqrf0CgbFx-KRMKT2IFB8mQcIh3V8J7TPvecBUbp2Vx6xPnUkltXkqegaAu51EALw_wcB

i taka https://www.bima.pl/pl/p/TLUMIK-DRGAN-MASSEY-FERGUSON/1764  

czy wyzej wymienione tłumiki służą do tego co logika przewiduje 😀

Opublikowano
Nie chciałbyś widzieć kultury pracy tego silnika bez balanserów... Jeżdżę bez bocznych pokryw bo drgają a jak kiedyś przyszło robić cyklopem to wytrzymałem 10min... A wszystko przez to bo handlarz patałach wpakował łapy nie tam gdzie trzeba i w końcu blok pękł a drugi wcisnął mi silnik w ogóle bez balanserów i jest lipa.
Opublikowano
12 godzin temu, lukbold napisał:

Nie chciałbyś widzieć kultury pracy tego silnika bez balanserów... Jeżdżę bez bocznych pokryw bo drgają a jak kiedyś przyszło robić cyklopem to wytrzymałem 10min... A wszystko przez to bo handlarz patałach wpakował łapy nie tam gdzie trzeba i w końcu blok pękł a drugi wcisnął mi silnik w ogóle bez balanserów i jest lipa.

No u mnie boczne pokrywy tez drgaja i je slychac i najbardziej drgania na tura sie przenoszą i ten szyber co sie mozna dostac do filtra kabinowego u gory dachu az szmate podkladam zeby nie skakał 

Opublikowano

ściągaj miskę czym prędzej. Tłok w GMP, balansery max w dół... szczerze to na oczy tego nie widziałem jeszcze ale wydaje się większej filozofii w tym nie ma...

W Ursusie mam ten sam silnik i na masce bez problemu można położyć jakiś przedmiot a tu...

Opublikowano (edytowane)

cos kiedys czytałem zeby miske sciagnąć to trzeba przednim napedem odjezdzac ?mam tez mf 675 i tam wibracjie też są, ale o wiele mniejsze, nie trzepie kabiną 

Edytowane przez CYCU123

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v