Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 Gdzie żeś  znalazł  takie cudo podaj link do oferty sklepu powinni mieć kratę katalogową produktu i jakąś instrukcje montażu. a jak nie mają to niech wykopią spod ziemi.

A tak z innej beczki po co emulator nie lepiej wymienić czujnik .

Opublikowano

Tooo cudo zdobyłem od Korbanków i właśnie mówili że mam sobie załatwić dobrego elektryka i na początku myślałem że dostanę chociaż instrukcje a tu nic ... Ja już jeden czujnik zamawiałem rok temu i po roku czasu się spierdo... I czytałem na innych postach że ten cały emulator jest lepszy niż zwykły czujnik , aleee chyba jak się wkurzę to zamówię i założę po świętach normalny czujnik , bo ciągnikiem nie da rady ruszyć się z miejsca 😛

Opublikowano (edytowane)

Może gdyby autor podał dokładny model to wiadomo by było od czego szukać, często są 2 czujniki ;)

ps co do korbanka to najwidoczniej się nie znają skoro takie coś doradzają i o nich coraz głośniej się robi w internetach :D, arbuza nie chcieli w gratisie dorzucić ? :D :D

Edytowane przez artur04c
Opublikowano (edytowane)
32 minuty temu, witejus napisał:

nie ważne co mówią , ważne ze mówią😂

jak widać magicy z korbanka oczarowali tym emulatorem bo ich magia się wyczerpała i chcą zrzucić winę na magika elektryka, a że schematu/instrukcji nie ma to po prostu magia :D

Edytowane przez artur04c
Opublikowano

Numer czujnika 4295389M4 

model ciągnika 6255

Jaa ten czujnik już rok temu go zmieniałem i żeby po roku czasu on się zepsuł , to już nie mam pojęcia czy mam kupić droższy czy znowu zamiennik , nie mam pojęcia 

 

Opublikowano

Właśnie wymieniłem czujnik na nowy , i po problemie , ciągnik ruszył , kontrolka zniknęła , jak narazie jest git , okaże się w pracy czy coś nie wystąpi... Trochę męczarni jest nad odkręceniem tego czujnika , ale najważniejsze że się udało 😅

16178847317815937272569826416815.jpg

Opublikowano (edytowane)

artur04c Co masz na myśli? 😀

Kalibracja czy coś w tym stylu? Aaaa potrafi mi ktoś wytłumaczyć jak od a do z włączyć tą całą kalibrację ... Wiem że jest w necie instrukcja co i jak , alee nie potrafię odczytać jak to włączyć

 

Edytowane przez Politek98
Opublikowano
10 godzin temu, Politek98 napisał:

artur04c Co masz na myśli? 😀

Kalibracja czy coś w tym stylu? Aaaa potrafi mi ktoś wytłumaczyć jak od a do z włączyć tą całą kalibrację ... Wiem że jest w necie instrukcja co i jak , alee nie potrafię odczytać jak to włączyć

 

w claas wiem jak włączyć kalibrację, ale w mf niestety nie, a co do czujnika to kiedyś rozmawiałem z serwisantem to musi być odpowiednio wkręcony bo można go wykręcić i liczyć obroty/połówki, ale nie wiadomo czy ktoś tego juz nie zmieniał i czy brał to pod uwagę.

Opublikowano
17 godzin temu, artur04c napisał:

w claas wiem jak włączyć kalibrację, ale w mf niestety nie, a co do czujnika to kiedyś rozmawiałem z serwisantem to musi być odpowiednio wkręcony bo można go wykręcić i liczyć obroty/połówki, ale nie wiadomo czy ktoś tego juz nie zmieniał i czy brał to pod uwagę.

Tak Arturze , jak wykręcałem stary czujnik , starałem się o to, żeby był tak samo przykręcony jak poprzedni... No nic będę szukał informacji po ludziach co już próbowali zrobić kalibrację 👍

Opublikowano

Ja bym spróbował zadzwonić do serwisu i się zapytać bo nie zawsze są tacy wredni i mogą takie coś podpowiedzieć ;) przykładowo bo zdradzać nie będę, ale na północy polski serwisanci Claas są życzliwi :D

Opublikowano
15 godzin temu, artur04c napisał:

Ja bym spróbował zadzwonić do serwisu i się zapytać bo nie zawsze są tacy wredni i mogą takie coś podpowiedzieć ;) przykładowo bo zdradzać nie będę, ale na północy polski serwisanci Claas są życzliwi :D

Aaaa no to zobaczymy , ale dzięki za info , że można jeszcze jakoś uzyskać informacje bez wydawania pieniędzy 😀

Opublikowano
Dnia 8.04.2021 o 23:07, artur04c napisał:

Ważne jest teraz spozycjonowanie tego czujnika,  zeby zbyt szybko się nie skończył :)

A czemu przy złym spozycjonowaniu mógłby się szybko skończyć?

Opublikowano

Podejrzewam, że jak będzie zbyt mocno wkręcony to ten element który wystaje i pedał go wciska może się zbyt mocno wciskać bo pod palcem można tego po prostu nie wyczuć, skok homoseksualisty musi się zgadzać :D

Opublikowano (edytowane)
Dnia 12.04.2021 o 22:12, artur04c napisał:

Podejrzewam, że jak będzie zbyt mocno wkręcony to ten element który wystaje i pedał go wciska może się zbyt mocno wciskać bo pod palcem można tego po prostu nie wyczuć, skok homoseksualisty musi się zgadzać :D

Nie no narazie jest git , najwyżej jak padnie czujnik , wtedy wezmę specjalistę ... Narazie jeździ , więc nie ma co krakać🤣🤣

Edytowane przez Politek98
Opublikowano

Noo i stało się tak , że zadzwoniłem po serwisanta z Korbanka i założył ten emulator. Teraz człowiek będzie miał święty spokój z tymi czujnikami👍

Opublikowano (edytowane)
Dnia 7.07.2021 o 14:27, Politek98 napisał:

Noo i stało się tak , że zadzwoniłem po serwisanta z Korbanka i założył ten emulator. Teraz człowiek będzie miał święty spokój z tymi czujnikami👍

A ten emulator zakładałeś do tego czujnika z iglicą czy całkiem inaczej wszystko bo mam ten sam problem z 6255 lub ile cie to kosztowało jakie elementy są potrzebne bo wymieniałem potencjometr rok temu i znów jedynie tego dolnego nie wymieniałem obok czujki do odpalania

Edytowane przez Domiś10

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Cassius
      Witam. Po odpalniu z rury wydechowej wydobywaja sie ogromne ilosci bialego dymu, gdy silnik troche sie nagrzeje to na wolnych obrotach dym znika jednak gdy dodam gazu to znowu bialy dym leci cala rura jak z parowozu. Moze ktos podpowie gdzie szukac przyczyny? Dodam ze płynu chlodniczego nie ubywa i oleju nie bierze. Ciagnik to MF 8270 z silnikiem Valmet 280km. Dodaje link do filmiku z pracy silnika. 
       
    • Przez kostek
      Dzisiaj z wujkiem jedziemy do korbanków po nowy traktor MF 5465 jest jakiś uzytkownik takiego traktoru dodam ze ma skrzynie dyna 4 są jakos mocno awaryjne????
    • Przez włodek
      Witam Państwa
      Chciałbym zasięgnąć od Was opinii na temat wspomnianych w tytule modeli ciągnika Massey ferguson. Nie mam to jakichś konkretnych predyspozycji że musi być to model 6120 albo 6130. Oba te modele będą w pełni wystarczające mocowo dla mnie a o decyzji czy będzie to 6120 czy 6130, zadecyduje stan konkretnego egzemplarza. Czy są na forum użytkownicy któregoś z tych modeli i mogą wypowiedzieć się w kilku słowach na ich temat? O silnik się nie obawiam bo to raczej dobre jednostki jak się o nie odpowiednio dba. Bardziej martwię się skrzynią i mostem. Jak to z Waszej perspektywy wygląda? Na co warto zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tego ciągnika? A może któryś z tych modeli będzie mniej awaryjny? Z tego co patrzyłem to 6130 ma 4 półbiegi na każdym biegu a 6120 ma ich 2. Chyba najbezpieczniej jakby ich nie było w ogóle tak jak np w starszych modelach 3050/3060 gdzie były dostępne skrzynie 16/16 w pełni mechaniczne. No niestety w nowszych modelach chyba już takiej opcji nie ma. Czy te półbiegi pod obciążeniem sprawiają dużo kłopotu? Ciągnik nie będzie pracował na wielkim areale. Około 20ha i zastąpi wysłużonego już ursusa 912. Oczywiście MF będzie miał napęd na przód czego w 912 nie mam. Tu bardziej chodzi o poprawę komfortu na stare lata. Czekam zatem na Wasze komentarze i zapraszam do dyskusji. 
    • Przez tomaho
      Witam? warto kupić ten model za około 70 tys. Przebieg na zegarze około 5 tys. Trzyma się kupy. Revers i półbiwg nie szarpie.
    • Przez szymi4512
      Witam, mam problem z MF 5435 ze skrzynią Dynashift, otóż coś trzyma(wyhamowuje) ciągnik. Podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło czy też ustawie rewers w pozycji neutralnej ciągnik zwalnia i czuć, że coś go trzyma po zatrzymaniu się. Nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, mam nadzieję, że rozumiecie o co chodzi. W czym może być problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v