Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.W swoim gospodarstwie posiadamy ciągnik Deutz-Fahr Agrotron m610 ( 143 KM z roku 2008) .Od jakiegoś czasu dość często ( zwłaszcza po myciu myjką okolic skrzyni , choć zdarza się i na całkowicie suchej maszynie) pojawia się komunikat ,, 25- wyjście prędkości sygnał za wysoki".                  

Ciągnik w tej sytuacji się nie porusza . Po ok 15 czasem 30 min po zgaszeniu silnika problem znika i można normalnie jechać.

Po paru takich przypadkach zdecydowaliśmy się wymienić ten czujnik ( wymiany dokonał wykwalifikowany serwisant ), problem jednak nie ustąpił. Czy ktoś z was miał podobne problemy i uporał się z nimi ? Jeśli tak to w jaki sposób?

P.S. czasem na krótko przed pojawieniem się komunikatu pojawia się inny błąd : ,,B2-czujnik prędkości nLSE  Urządzenie popsute".  Z tym błędem jednak można jechać oraz widać go jedynie kilka sekund.

Z góry dziękuję za pomoc.

Edytowane przez lukas45000
Niedokończone zdanie
Opublikowano

Kiedy podłącza komputer diagnostyczny , wszystko jest w porządku .Tak jak napisałem awaria pojawia się i znika (czasem trzeba odczekać 10 min czasem dobre 30 min). Mechanik nie zdąży przyjechać nawet. Właśnie dlatego problem jest taki uciążliwy.

Opublikowano (edytowane)
Dnia 15.02.2021 o 17:18, lukas45000 napisał:

Witam.W swoim gospodarstwie posiadamy ciągnik Deutz-Fahr Agrotron m610 ( 143 KM z roku 2008) .Od jakiegoś czasu dość często ( zwłaszcza po myciu myjką okolic skrzyni , choć zdarza się i na całkowicie suchej maszynie) pojawia się komunikat ,, 25- wyjście prędkości sygnał za wysoki".                  

Ciągnik w tej sytuacji się nie porusza . Po ok 15 czasem 30 min po zgaszeniu silnika problem znika i można normalnie jechać.

Po paru takich przypadkach zdecydowaliśmy się wymienić ten czujnik ( wymiany dokonał wykwalifikowany serwisant ), problem jednak nie ustąpił. Czy ktoś z was miał podobne problemy i uporał się z nimi ? Jeśli tak to w jaki sposób?

P.S. czasem na krótko przed pojawieniem się komunikatu pojawia się inny błąd : ,,B2-czujnik prędkości nLSE  Urządzenie popsute".  Z tym błędem jednak można jechać oraz widać go jedynie kilka sekund.

Z góry dziękuję za pomoc.

Witam.Ostatnio pojawił się u mnie ten sam problem w DF K420, i chciałem zapytać czy Panu udało się rozwiązać ten problem? Jeśli tak to w jaki sposób.

Edytowane przez Kadves_

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
    • Przez Daoran23
      Siema Zamierzam kupić ciągnik i podobają mi się Agrotrony 120 i proszę o wyjaśnienie Do czego służy ta niebieska Gałka z gumowym mieszkiem bo 2 obok to domyślam sieę że sekcje czyli 4 wyjścia a czy ta z mieszkiem to tez od pary czy nie bo nie które ciągniki jej nie posiadają. Jakby ktoś miał czas to niech obiaśni mi poza tym wszystkie wajchy pokrętła.  Z góry dzięki za pomoc

    • Przez velFoka
      Panowie czy ktoś robił zabieg wymiany sterownika silnika? Mój sterownik z tego co zrozumiałem jest na kości pamięci 16 bodajże że coś blokuje go do wgrania zwiększenia mocy. Zastanawiam się nad wymianą sterownika ale nie wiem czy to zadziała
    • Przez velFoka
      Panowie pomocy. Był niedawno Agrotronik i nie dał rady połączyć się z ecu żeby podnieść moc. Czy na prawdę nie ma na to szans?
      Pacjent to Agrotron 120 mk3 z 2001 roku na pompowtryskach. 
      Kiedyś żeby zdjąć kaganiec to jeden fachowiec wziął na warsztat i serdią to ogarną. Czy Serdia dałaby radę zwiększyć moc czyli zczytać mapę iw grać czy na prawdę w nich nie da się elektronicznie nic?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v