Skocz do zawartości

Problem z czujnikiem Agrotron m610


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.W swoim gospodarstwie posiadamy ciągnik Deutz-Fahr Agrotron m610 ( 143 KM z roku 2008) .Od jakiegoś czasu dość często ( zwłaszcza po myciu myjką okolic skrzyni , choć zdarza się i na całkowicie suchej maszynie) pojawia się komunikat ,, 25- wyjście prędkości sygnał za wysoki".                  

Ciągnik w tej sytuacji się nie porusza . Po ok 15 czasem 30 min po zgaszeniu silnika problem znika i można normalnie jechać.

Po paru takich przypadkach zdecydowaliśmy się wymienić ten czujnik ( wymiany dokonał wykwalifikowany serwisant ), problem jednak nie ustąpił. Czy ktoś z was miał podobne problemy i uporał się z nimi ? Jeśli tak to w jaki sposób?

P.S. czasem na krótko przed pojawieniem się komunikatu pojawia się inny błąd : ,,B2-czujnik prędkości nLSE  Urządzenie popsute".  Z tym błędem jednak można jechać oraz widać go jedynie kilka sekund.

Z góry dziękuję za pomoc.

Edytowane przez lukas45000
Niedokończone zdanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.02.2021 o 17:18, lukas45000 napisał:

Witam.W swoim gospodarstwie posiadamy ciągnik Deutz-Fahr Agrotron m610 ( 143 KM z roku 2008) .Od jakiegoś czasu dość często ( zwłaszcza po myciu myjką okolic skrzyni , choć zdarza się i na całkowicie suchej maszynie) pojawia się komunikat ,, 25- wyjście prędkości sygnał za wysoki".                  

Ciągnik w tej sytuacji się nie porusza . Po ok 15 czasem 30 min po zgaszeniu silnika problem znika i można normalnie jechać.

Po paru takich przypadkach zdecydowaliśmy się wymienić ten czujnik ( wymiany dokonał wykwalifikowany serwisant ), problem jednak nie ustąpił. Czy ktoś z was miał podobne problemy i uporał się z nimi ? Jeśli tak to w jaki sposób?

P.S. czasem na krótko przed pojawieniem się komunikatu pojawia się inny błąd : ,,B2-czujnik prędkości nLSE  Urządzenie popsute".  Z tym błędem jednak można jechać oraz widać go jedynie kilka sekund.

Z góry dziękuję za pomoc.

Witam.Ostatnio pojawił się u mnie ten sam problem w DF K420, i chciałem zapytać czy Panu udało się rozwiązać ten problem? Jeśli tak to w jaki sposób.

Edytowane przez Kadves_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Grab12
      Witam pacjent to deutz 7807c silnik f4l913 przy pierwszym odpaleniu nie może wejść na obroty naciskam gaz do oporu i nie reaguje odpala i chodzi na strzała tylko na wolnych obrotach potem już normalnie jak pochodzi trochę ale mnie to wkurza paliwo z baku leci swobodnie grawitacyjnie bak jest wyżej jak pompa wtryskowa i zasilająca filtr zmieniony to samo pominąłem go całkowicie to samo sprawdziłem sitko pompy zasilającej czyste pompa membranowa zasysa jak pompuje ręcznie słychać jak zawór przelewowy w pompie skrzypi jedyne co mi przychodzi do głowy to że ma zamałą wydajność. Myślałem że to przez filtr bo w 60 czy 30 paliwo jest tłoczone na filtry a tu było zasysane przez filter i z pompki zasilającej bezpośrednio do pompy wtryskowej podawane.tłoczkowe pompy pompują jak szalone a te membranowe jak bym chciał ręcznie odpowietrzyć to chyba pół dnia bym pompował.macie jakieś pomysły? pompa smarowana pod ciśnieniem z silnika.
    • Przez AGEPOWER
      Witam,
      jestem nowy na forum. Zajmuję się od 11 lat silnikami DEUTZ. Chętnie pomogę wszystkim użytkownkom:-) Odpowiem na każde pytanie, doradzę, zdiagnozuję, naprawię.
      Zapraszam do zadawania pytań.

       
    • Przez john56l
      Witam mam pytanie kupiłem agrotrona 150 MK2 i na 2 i 4 półbiegu przy jeździe do tyłu szarpie tak jak by zapinał dwa półbiegi na raz, dodam że przy jeździe do przodu tego problemu nie ma jeździ normalnie, żadnego błędu nie pokazuje wszystko chodzi oprócz tej jednej przypadłości, pytanie co może być? Łupać go na pół czy najpierw kalibracja i sprawdzenie wyspy zaworowej? Z góry dzięki 
    • Przez john56l
      Witam mam pytanie kupiłem agrotrona 150 MK2 i na 2 i 4 półbiegu przy jeździe do tyłu szarpie tak jak by zapinał dwa półbiegi na raz, dodam że przy jeździe do przodu tego problemu nie ma jeździ normalnie, żadnego błędu nie pokazuje wszystko chodzi oprócz tej jednej przypadłości, pytanie co może być? Łupać go na pół czy najpierw kalibracja i sprawdzenie wyspy zaworowej? Z góry dzięki 
    • Przez hubertg7
      Witam! Mam problem z WOM  w Deutzu Agrotron 150, mianowicie kiedy kupowałem go używanego wałek działał, mam już go 3 rok i nigdy mi wałek nie był potrzebny, ostatnio tez sprawdzałem z ciekawości i działał, wczoraj podpiąłem rozrzutnik i jak na złość wałek nie działa.
      Co sprawdziłem: znalazłem cewkę która załącza hydraulicznie wom, gdy ją wcisnę ręcznie wałek się kręci, więc problem raczej z elektryką.
      odkręciłem włącznik są 3 kable w jednym jest prąd, sprawdziłem miernikiem po wciśnięciu włącznika jest przejście z pinu gdzie jest prąd do drugiego pinu.
      Czy ktoś miał taki problem i mógłby coś poradzić, czy pozostało mi wzywanie serwisu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v