Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Najlepszy!!! Zależy co dla Ciebie jest ważniejsze, moc czy spalanie? Bo Perkins jest oszczędny ale jak potrzebujesz mocy to już słabo. Ostatnio sprzedałem MF 3125 bo jego moc ( brak) mnie zawiodła i kupiłem Ariona 640 (skrzynia Dyna6 sil. JD) i czuć różnicę, ale kabina to już nie to co w Aresie. Tu Niemcy postanowili zrobić krok wstecz (zaoszczędzić). 

Edytowane przez ptaszyna
Opublikowano

praszyna mielismy kilka miesiecy 3125 to mial takie kopyto ze bez obciaznikow  przod podrywalo przy ruszaniu, ale ogladalem tez inne i faktycznie nie mialy takiego zrywu jak ten.

Opublikowano

Jak był taki dobry to czemu tak krótko? Ja w swoim wymieniałem tuleje, pierścienie wymieniałem turbine na wydajniejszą , przeregulowałem pompę plus regeneracja i ciągle jakiś taki mało żwawy chociaż już dawał radę z 4 obrotową i wałem, ale jakoś cały czas to nie to. Za to był oszczędny w lekkich pracach np; deptanie qq, w 6l/h się mieścił co jak na szóstkę to wg, bardzo mało.

Opublikowano
4 godziny temu, ptaszyna napisał:

Dzięki za uznanie, Twój udział w uświadamianiu (wyjaśnianiu) spraw technicznych MF30xx jest wielki i najważniejsze rzeczowy. Co do MF 6245 to skrzynie dyna4 są super tylko silniki już jakby gorsze. Sil. w seri 30xx są lepsze, takie moje zdanie poparte doświadczeniem.

No niby fachowcy ale nikt mi nie potrafi doradzić z bolączką mojego 3060

Opublikowano

Odstrasza mnie cena transportu i niepewność że człowiek ogarnie temat

1 godzinę temu, ptaszyna napisał:

Miałeś już go u super znachorów i nic, to co chcesz od prostych mechaników.

Nie będę komentować tych wrażeń

Opublikowano

Wydaje mi się że jeśli pompę miałeś oryginalną i olej dobrej jakości to niewiele jednak to zmieni, no ale może akurat. Spróbuj kupić uszczelniacze na pompę dobrej jakości, może to tam tkwi problem. Twoja awaria jest tak specyficzna ze rezultaty będą widoczne dopiero po dłuższym okresie czasu. 

 

U mnie też pojawiło się kilka bolaczek i trzeba będzie jeszcze zainwestować. Na szczęście takie rzeczy które jakoś się ogarnie. 

Opublikowano

Był cały komplet nowych gumek na cały montaż pompy i już jedno co łączy te wszystkie awarie to ten sam olej. Poza tym muszę zmienić w układzie pod drugiego mf-a to muszę wejść w lepszą klasę

Opublikowano
47 minut temu, sznajdik napisał:

1800 to jest pompa i połowa oleju, może w przyszłym sezonie pomyślę teraz zmieniam pompę i olej na shell zobaczymy co bedzie

Ciś. na szybkozłączu diagnostycznym mierzyłeś? było 17 bar w spoczynku, czy więcej? Jak było ok. to przyjżyj się dokładnie kanałowi olejowemu w pokrywie, na odcinku od pompy do złącza diagnostycznego, może jest wada fabryczna (niedowiercony kanał) albo siedzi tam jakiś wiór ograniczający przepływ. Bo cudów nie ma, jak tak szybko pada to musi ją gdzieś dusić. 

Opublikowano
45 minut temu, sznajdik napisał:

No raczej słabo z tą oryginalnością

No to jak będziesz wymieniał to zamów katalogowo z agco oringi. Może to nie ma znaczenia akurat w tym przypadku, ale pewnie nie zaszkodzi. Do tego na pewno nie będzie to jakoś kosztowne  

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v