Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Mam Fahra M750 teraz będzie trzeci sezon jak go mam i złego słowa o nim powiedzieć nie można bardzo dobrze się sprawuje. Jako tak części jeszcze nie zmieniałem ale ponoć że są dostępne niektóre nawet pasują od BIZONa.

Opublikowano (edytowane)

Witamm a kolega gadek5228 móglby napisac jakie czesci pasuja od bizona do deutz fahra, wiem, ze z pasami i lozyskami nie ma problemu. Łancuchy od motocykli pasuja. S jakie inne czesci pasuja od bizona jestem ciekawy pozdrawiam

Edytowane przez Marcin91
błędy ortograficzne
Opublikowano

Siemka. Powiedzcie mi jak jest z kombajnami fahr 750. Dokładnie moje pytanie brzmi. Jak jest z silnikami chłodzonymi na powietrze? Grzeją się? Powiedzcie coś na ten temat

Opublikowano

Oczywiście, chłodzenie powietrzem jest bardzo wydajne, przy tym nie masz wielu elementów powodujących problemy jak pompa, chłodnica, przewody itd. Ważne aby czujnik przy napinaczu paska od wentylatora był sprawny ( w razie zerwania paska załączany jest sygnał i kontrolka ). Rano przed startem w pole wyczyścić cylindry z głowicami oraz chłodnicą oleju sprężonym powietrzem i tyle ).

Opublikowano

No to ok spoko. Czujnik muszę jakoś sprawdzić. Nie bardzo wiem jak ale ogarnę. Kontrolka mówisz? Ja mam tylko 2 od smarowania i ładowania tak mi się wydaje.

W sumie to zdejmę pasek odpale kombajn i czujnik powinien się odezwac

Opublikowano

Jak możesz ufać komuś, kogo nie znasz :P A tak poważnie to jedne z lepszych silników tylko trzeba dbać o czystość - zresztą jak w każdym. Usterek trochę było a raczej zapobiegawcze naprawy. W żniwa praktycznie bezawaryjnie - w tym roku jedynie łożysko na ślimaku od wysypu zakończyło żywot ale to okazało się po żniwach. 

Opublikowano

No mogę ufać. Po wypowiedziach widzę że wiedzę masz bardzo dużo na temat tego kombajnu. Ja auta naprawiam, ciągniki, kombajn też naprawie he. Zawsze jak masz płyn to masz kontrolę nad temp silnika na zegarze. A tu niestety nie. Kosisz i nie wiesz czy zaraz nie spuchnie 😊

Opublikowano

Nie ma zegara od temperatury oleju?a nawet jeśli niema ,tylko jest czujnik zerwanego paska to jeśli żeberka cylindrów i głowicy są czyste a pasek wentylatora prawidłowo napięty to tam nie ma prawa nic spuchnąć.

Opublikowano

Mniejsze kombajny nie mają zegara, mają tylko czujnik temperatury w jednej z głowic ( takie coś jak lampka w samochodzie - jak się zapali to przegrzany ) i czujnik od napinacza paska - to akurat powinno być w każdym silniku. Większe kombajny DF mają czujnik temperatury oleju i to jest najbardziej miarodajny pomiar. 

Opublikowano

Wszystko już jasne panowie. Dziękuję wam bardzo za rady i odpowiedzi. Czas na smarowanie przed zimą. Jak każdy sprzedawca musiał umyć wodą😒 jak na zimę zadbać o kombajn wg was? To mój pierwszy więc mało wiem. Przesmarować, poluzować napinacze pasków heder na jakieś pieńki oprzeć i chyba to będzie wsio tak mysle

Opublikowano

Na zimę to on się nie rozpuści ale to że go umył wodą to niedobrze. Ja bym przynajmniej sprężonym powietrzem przedmuchał wszystkie miejsca co mogła wejść woda i obowiązkowo nasmarował. Po tym trochę włączyć całą maszynę niech sobie pochodzi. Co do pasów to wariator na min, reszta napinaczy nie włączać a pozostałe pasy jak chcesz to luzuj ale ja takich zabiegów nigdy nie robiłem a psy na lata starczają. Przede wszystkim to zdejmij wszystkie osłony ( na młocarni, podajnik itd ) aby gryzonie swobodnie biegały :P

Skup się na tym w jakim stanie są łożyska, poszukaj luzów, sprawdź pasy i te słabe przynajmniej kup aby były w zapasie. 

Opublikowano

Dzięki za rady. Jeszcze jedno mi powiedz wszystko posprawdzałem co do czego jest. Sita sobie ustawie chyba jak mi gość katalogi i instrukcje dowiezie. Na jakich obrotach kosisz? Przypuszczam że na max? 

Opublikowano

Ja mam inny kombajn, co prawda podobny bo M900. Obroty silnika czy bębna? Silnik na max, młocarnia ma napęd poprzez przekładnię łańcuchową więc w zależności od tego co koszę, zmieniam koła. Sito dolne jest oczkowe więc wymieniasz na odpowiednie a góra to w zależności co kosisz ( dla zboża ok 10 mm )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mateusz7745
      Witam po zimie próbowałem odpalić Deutz fahra agrotrona 4.90 i tutaj powstal problem ciągnik nie może odpalić, psikalem starterem zaczął zalapywac i zapalił klekoczac mocno zaraz zgasł . Dodam że rozkręcałem pompkę paliwowa ta napędzana paskiem i zmieniłem zawór zwrotny na nowy, ciągnik odpowietrzalem i nic to nie daje nie może bez plaka załapać nawet nie zadymi 
    • Przez Kamilc360pL
      Snapchat-1391671675.mp4 Witam mam problem mianowicie zatrzymałem się ciagnikiem wrzuciłem luz wyszedłem z kabiny po ponownym wejściu wbiciu biegu ciągnik nie reaguje. Wszystko inne jest sprawne. Po przelaczeniu rewers na położenie jazdy w tył nic się nie dzieje w przod też. Półbieg został w jednej pozycji i nie przełącza się. Proszę o pomoc i z góry dziękuję 
    • Przez kumix
      Witam
      Chciałem się zapytać czy ktoś posiada taki ciągnik na śląsku w promieniu do 200 km od Częstochowy ? 
      Chciał bym się z kimś spotkać pogadać na temat tego ciągnika.
      Pozdrawiam 
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
    • Przez MarcinWoos
      Witam, problem jest taki że jak ciągnik (df agrolux)  jest zimny to odpala lecz jak się rozgrzeje to nie chce zapalić jak go zgasze. Przekrecam kluczyk, kontrolki się zapalają i dalej nic odczekam z godz aż ostygnie i pali normalnie. Może ktoś mi podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v