Mateusz321

Fahr M-750 Wady i zalety

Polecane posty

Mateusz321    0

witam. kupuje bizona fahr m_750 i chciałbym sie dowiedziec o jego wadach i zaletach. oraz jaki jest dostep do czesci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Denison    1

Kolega ma takiego i naprawde bardzo przyzwoita maszyna


" Zapamiętaj ... miedza to święta rzecz ... i naucz sie tego bo inaczej znów cie kosa naucze ... "


Sprzedam siano zbelowane, magazynowane pod dachem. TANIO!!! Wiecej informacji udzielę przez prywatne wiadomosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

nie ma takiego bizona, jak fahr to nie bizon

Edytowano przez rafff24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtek1312    7

Mam Fahra M750 teraz będzie trzeci sezon jak go mam i złego słowa o nim powiedzieć nie można bardzo dobrze się sprawuje. Jako tak części jeszcze nie zmieniałem ale ponoć że są dostępne niektóre nawet pasują od BIZONa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gadek5228    132

Także posiadam Fahra M750.teraz bedzie już pracował u mnie chyba 4 sezon.nie było w nim poważnych awarii.To prawda niektóre części pasuja od bizona :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

Witamm a kolega gadek5228 móglby napisac jakie czesci pasuja od bizona do deutz fahra, wiem, ze z pasami i lozyskami nie ma problemu. Łancuchy od motocykli pasuja. S jakie inne czesci pasuja od bizona jestem ciekawy pozdrawiam

Edytowano przez Marcin91
błędy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olszyna    0

Siemka. Powiedzcie mi jak jest z kombajnami fahr 750. Dokładnie moje pytanie brzmi. Jak jest z silnikami chłodzonymi na powietrze? Grzeją się? Powiedzcie coś na ten temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    480

Są super, jak trafisz niewyeksploatowany i będziesz dbał o czystość to będzie na lata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olszyna    0

Stan jest spoko. 2 facowcow mi przejrzało więc musi być ok. Tylko te chłodzenie ehhh.. Śmiało w upały można kosić z 10 godz? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    480

Oczywiście, chłodzenie powietrzem jest bardzo wydajne, przy tym nie masz wielu elementów powodujących problemy jak pompa, chłodnica, przewody itd. Ważne aby czujnik przy napinaczu paska od wentylatora był sprawny ( w razie zerwania paska załączany jest sygnał i kontrolka ). Rano przed startem w pole wyczyścić cylindry z głowicami oraz chłodnicą oleju sprężonym powietrzem i tyle ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olszyna    0

No to ok spoko. Czujnik muszę jakoś sprawdzić. Nie bardzo wiem jak ale ogarnę. Kontrolka mówisz? Ja mam tylko 2 od smarowania i ładowania tak mi się wydaje.

W sumie to zdejmę pasek odpale kombajn i czujnik powinien się odezwac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    480

W tym modelu chyba jest tylko sygnał. Paska nie trzeba zdejmować, wystarczy nacisnąć na czujnik .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olszyna    0

No to chyba wszystko wiem. Jak mówisz że się nie grzeją to ci ufam. 😊 A ty jakieś poważniejsze usterki miałeś że swoim fahrem? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    480

Jak możesz ufać komuś, kogo nie znasz :P A tak poważnie to jedne z lepszych silników tylko trzeba dbać o czystość - zresztą jak w każdym. Usterek trochę było a raczej zapobiegawcze naprawy. W żniwa praktycznie bezawaryjnie - w tym roku jedynie łożysko na ślimaku od wysypu zakończyło żywot ale to okazało się po żniwach. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olszyna    0

No mogę ufać. Po wypowiedziach widzę że wiedzę masz bardzo dużo na temat tego kombajnu. Ja auta naprawiam, ciągniki, kombajn też naprawie he. Zawsze jak masz płyn to masz kontrolę nad temp silnika na zegarze. A tu niestety nie. Kosisz i nie wiesz czy zaraz nie spuchnie 😊

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olszyna    0

Nie nie. Dyskutujemy o silnikach w fahrach chłodzonych na powietrze. Masz tylko sygnał gdy pasek ci się zerwie. A nie znasz temperatury silnika w danym momencie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    3624

Nie ma zegara od temperatury oleju?a nawet jeśli niema ,tylko jest czujnik zerwanego paska to jeśli żeberka cylindrów i głowicy są czyste a pasek wentylatora prawidłowo napięty to tam nie ma prawa nic spuchnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    480

Mniejsze kombajny nie mają zegara, mają tylko czujnik temperatury w jednej z głowic ( takie coś jak lampka w samochodzie - jak się zapali to przegrzany ) i czujnik od napinacza paska - to akurat powinno być w każdym silniku. Większe kombajny DF mają czujnik temperatury oleju i to jest najbardziej miarodajny pomiar. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olszyna    0

Wszystko już jasne panowie. Dziękuję wam bardzo za rady i odpowiedzi. Czas na smarowanie przed zimą. Jak każdy sprzedawca musiał umyć wodą😒 jak na zimę zadbać o kombajn wg was? To mój pierwszy więc mało wiem. Przesmarować, poluzować napinacze pasków heder na jakieś pieńki oprzeć i chyba to będzie wsio tak mysle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    480

Na zimę to on się nie rozpuści ale to że go umył wodą to niedobrze. Ja bym przynajmniej sprężonym powietrzem przedmuchał wszystkie miejsca co mogła wejść woda i obowiązkowo nasmarował. Po tym trochę włączyć całą maszynę niech sobie pochodzi. Co do pasów to wariator na min, reszta napinaczy nie włączać a pozostałe pasy jak chcesz to luzuj ale ja takich zabiegów nigdy nie robiłem a psy na lata starczają. Przede wszystkim to zdejmij wszystkie osłony ( na młocarni, podajnik itd ) aby gryzonie swobodnie biegały :P

Skup się na tym w jakim stanie są łożyska, poszukaj luzów, sprawdź pasy i te słabe przynajmniej kup aby były w zapasie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olszyna    0

Dzięki za rady. Jeszcze jedno mi powiedz wszystko posprawdzałem co do czego jest. Sita sobie ustawie chyba jak mi gość katalogi i instrukcje dowiezie. Na jakich obrotach kosisz? Przypuszczam że na max? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    480

Ja mam inny kombajn, co prawda podobny bo M900. Obroty silnika czy bębna? Silnik na max, młocarnia ma napęd poprzez przekładnię łańcuchową więc w zależności od tego co koszę, zmieniam koła. Sito dolne jest oczkowe więc wymieniasz na odpowiednie a góra to w zależności co kosisz ( dla zboża ok 10 mm )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mateusz7745
      Witam po zimie próbowałem odpalić Deutz fahra agrotrona 4.90 i tutaj powstal problem ciągnik nie może odpalić, psikalem starterem zaczął zalapywac i zapalił klekoczac mocno zaraz zgasł . Dodam że rozkręcałem pompkę paliwowa ta napędzana paskiem i zmieniłem zawór zwrotny na nowy, ciągnik odpowietrzalem i nic to nie daje nie może bez plaka załapać nawet nie zadymi 
    • Przez Kamilc360pL
      Snapchat-1391671675.mp4 Witam mam problem mianowicie zatrzymałem się ciagnikiem wrzuciłem luz wyszedłem z kabiny po ponownym wejściu wbiciu biegu ciągnik nie reaguje. Wszystko inne jest sprawne. Po przelaczeniu rewers na położenie jazdy w tył nic się nie dzieje w przod też. Półbieg został w jednej pozycji i nie przełącza się. Proszę o pomoc i z góry dziękuję 
    • Przez kumix
      Witam
      Chciałem się zapytać czy ktoś posiada taki ciągnik na śląsku w promieniu do 200 km od Częstochowy ? 
      Chciał bym się z kimś spotkać pogadać na temat tego ciągnika.
      Pozdrawiam 
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
    • Przez MarcinWoos
      Witam, problem jest taki że jak ciągnik (df agrolux)  jest zimny to odpala lecz jak się rozgrzeje to nie chce zapalić jak go zgasze. Przekrecam kluczyk, kontrolki się zapalają i dalej nic odczekam z godz aż ostygnie i pali normalnie. Może ktoś mi podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj