Skocz do zawartości

Perkins 4 paliwo w kolektorze wydechowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam problem z silnikiem Perkins 4 zrobiłem kapitalny remont nowy wal, tuleje, blok i głowica planowana, korbowody i tłoki, pompa paliwowa i wtryski są świeżo po regeneracji i do kolektora wydechowego dostaje się paliwo i czy na małych czy większych obrotach dymi na szaro/niebiesko. Oleju nic nie bierze a już trochę przepracował. Co to może być za przyczyna?
Opublikowano

No to może być wiele przyczyn ; ustawienie zapłonu , grubość podkładek pod wtryskami ( wtedy zmienia się kąt rozpylania w komorze spalania ) pompa i wtryski są po naprawie ale coś może być nie tak , pęknięty kielich wtryskiwacza ( rzadko to się zdarza )

Opublikowano

Panowie pomocy mam ten sam problem, perkins 4 po kapitalnym remoncie dostaje sie ropa do kolektora wydechowego i silnik dymi na niebiesko czy ciepły czy zimny. Co może byc nie tak ? Prosze o porade bo nie moge dojść ładu silnik przepracował już 8 godzin i problem nie ustaje. 

Opublikowano

Silnik ciepły czyli ma właściwą temperaturę pracy. Termostat założony?

Końcówki wtryskowe wymienione na jakie? Nowe czy regenerowane?

Zawsze może wtryskiwacz być uszkodzony.

Zdjąć kolektor wydechowy i zobaczyć czy ropa jest w obydwu dziurach.

Luz zaworowy właściwy?

A tak w ogóle to było od pierwszego uruchomienia czy zaczęło się później?

 

Opublikowano

Końcówki wtrysków nowe. Sprawdzę je jeszcze raz bo tak naprawde były  zakładane dwa miesiące przed remontem bo stare juz niemiłosiernie lały. Zobacze jeszcze jutro jak zdejme kolektor. Luz zaworowy 0.25. Zaczęło sie od pierwszego uruchomienia i jest do teraz. 

Opublikowano

Odkręciłem kolektor wydechowy i widać że paliwo leci z każdego cylindra czy to może być wina zbyt dużej dawki paliwa czy jakieś inne ustawienie?

Opublikowano

Jak zapala?

A zmieniałeś dawkę paliwa? Pompa była wyjmowana?

Rozrząd dobrze złożony? Kąt wtrysku sprawdzony?

Na pewno ropa, może olej?

Silnik osiąga właściwą temperaturę?

Opublikowano

U mnie to samo. Wtryski sprawdzone są ok. Pompa była robiona przez dobrego pompiarza. Rozrząd dobrze złożony. Gdy zimny ciężko zapala ale gdy pochodzi z minute zapala na dotyk. To jest na pewno ropa. Oleju nie przybywa ani nie ubywa. Wiesz może jak dobrze ustawic kąt wtrysku ?

Opublikowano

ustaw kąt wtrysku, na seger w pompie i znaki na zamachu, chyba że to dobry pompiarz i sobie przestawił seger to tak ustaw jak tłumaczy maniekmechanik z kanału na youtubie, Silnik w GMP pierwszego tłoka i drut 2-2,5 w sekcję ma wpaść.

C 360 mi kiedyś tak przez rurę waliła paliwem, kąt był za wczesny.

Opublikowano

Dobrze by było sprawdzić ciśnienie w cylindrach, żeby wykluczyć głowicę. Jak jest OK to może pompa źle zrobiona, tłoki może są zaniżone względem płaszczyzny bloku lub zastosowano tłoki z innym denkiem. Częściowo pomiar ciśnienia powinien to też wykluczyć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tyrowiec
      Witam. Poszukuję do kupna dokumentów od kirowca k700, ewentualnie od t150k. Może ktoś ma na zbyciu lub coś wie gdzie ogarnąć
    • Gość
      Przez Gość
      Prosze o opinnie na temat tych maszyn , może ktoś ogladał z bliska ,jeżdził???
      Jakie macie odczucia, co możecie powiedzieć na temat wykonania no o oczywiście ceny (czy jedno z drugim idzie w parze??).
    • Przez 11401620
      Witam wszystkich
      Mam ciągnik LTZ 55A po dziadku i jest taki problem nie chcą wejść biegi 3 i 2 reszta chodzi bez żadnych zgrzytów w czym może być problem, dodam że wymieniłem wszystkie oleje bo była masakra 
    • Przez MG1991
      Witam. Wie ktoś gdzie można dostać szybę lewa od drzwi hattat 398?
    • Przez jakub_urbanski
      Dzien dobry
      Przychodze do was z pytaniem.
      Co oznacza bład m-450 w ciagniku deutz fahr 6120 
      Ciagnik po wyswietleniu bledu niepozwala wkrecic sie na obroty oraz uniemozliwia wypalenie filtra cząstek stałych.
      Prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v