Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dla pewności możesz sprawdzić ciśnienie  SYSTEM 1  , ale jeśli  SYSTEM 2 jest prawidłowy , to raczej nie to . Skoro masz te ciśnienia to pozostaje zawór wyboru przełożenia , modulator z akumulatorem , i zaworki zabezpieczenia , jest tam jeszcze jakiś zawór ale dokładnie nie pamiętam od czego . Jutro wstawię zdjęcie tej części hydrauliki , to sobie prześledzisz drogę oleju . 

 

 

 

Opublikowano

System 1/system 2 ?  Opis na płycie mam tylko system  hmm gdzie szukać tego . Byłbym wdzięczny  za zdjęcie . Pytanie może ciśnienie gubić na naped albo wom ? Jesli zaslepie rurkę na przodzie skrzyni co idą rurki na wom i naped powinno się coś Zmienić ? 

Opublikowano (edytowane)

Gdyby gubił ciśnienie na womie to nie było by ciśnienia systemowego . Port od systemu 1 (  jest tam korek który należy wykręcić i w tym miejscu wkręcić manometr )  jest w pokrywie na sam początku skrzyni  , tu gdzie jest filtr oleju ,  jutro wstawię zdjęcie  . To co mierzyłeś na dole skrzyni opisane jako "system " to jest system 2 . 

 Moim zdaniem , jest coś nie tak ze sterowaniem . 

W zaworze od womu też jest port ( korek )  do pomiaru ciśnienia .

Edytowane przez peugeot
Opublikowano

Wom jest tutaj tak ?

471C2C4C-F752-420D-B993-12F4241B0E73.jpeg

Na tej płycie co zdj wstawiłem od boku wchodzą zawory i od dołu są wa takie zaworki  do ustalania chyba jak się ruszają . I ten zaworek od dołu mam jeden mocno wydarty czy to miało by znaczenie jakieś ?

E8B4DECC-46DB-45D1-B4EB-A9BD35DD6671.png

FFACD3C4-3A34-4253-A20C-748CB2164506.jpeg

9501E70E-C6A8-48CE-BA6D-4ABD400F3470.jpeg

Opublikowano

Tak sa dwa takie zaworki na tych co się suwaja i są porty 1-2-3-4 z tego co pamietam 

Tu gdzie niebieskie kropki są to wkręcam te zaworki a w poprzek idą w płycie .

BB05A2A7-F0A9-46EF-89DF-DDFF89C3647A.jpeg

Kolego a z jakich okolic jesteś ? Może z moich okolic ?

Opublikowano (edytowane)

To są zawory upustowe i jednocześnie ustalają pozycję rozdzielacza (na schemacie to A ) . Gdyby były wytarte na max to by nie zmniejszały ciśnienia w momencie zmiany przełożenia lub kierunku jazdy . Jeśli masz ciśnienie  system 1 i 2 (na schemacie  port: I , J ) to  interesują cię tylko te zawory z tego schematu . spacer.pngspacer.png

 Jeszcze jedno pytanie , na koszach od kierunku jazdy jest dobre ciśnienie ? 

IMG_20210127_081510.jpg

IMG_20210127_080346.jpg

Edytowane przez peugeot
Opublikowano

Ogólnie to i tak chyba mało tam zajrzę bez odkręcenia płyty ?  Masz może messagera albo whatsaap ? 

Chodzi ci o rewers gniazdo pomiarowe oznaczone R -F  ???

Opublikowano (edytowane)

Tak F i R to porty do pomiaru . Ale  zauważyłem że wcześniej już mierzyłeś i wynosi 16 bar .  Messagera i whatsaap nie mam . 

Edytowane przez peugeot
Opublikowano

Siedzisz ogólnie w tematach ciągników john ? Mam tez 6600 wariuje podnośnik nie trzyma wysokoci albo góra albo dol . Silniczek nowy dałem już bo na starym to wogole Nie podnosil

Opublikowano
Dnia 27.01.2021 o 11:10, John6600 napisał:

 Masz może messagera albo whatsaap ? 

Nic nie pomogę, ale taka uwaga - nie uciekaj na komunikatory. Zostaw wszystko dla potomnych na forum. Może ktoś kiedyś będzie miał podobny problem i Wasza rozmowa mu coś podpowie? A strasznie wkurza, jak znajdujesz temat z takim problemem jak Twój - czytasz - a tam na koniec "problem rozwiązany" i zero opisu co się stało itd.

Powodzenia w ogarnięciu ciągnika 👍

Opublikowano

Kalibrować nie kalibrowaniem bo nic na ten temat nie znalazłem . Jedynie wyczytałem ze na dole są czujniki właśnie od siły ze tam moze być problem

Opublikowano
W dniu 27.01.2021 o 15:54, John6600 napisał(a):

Powiem ci kolego ze chyba ogarneles temat .  Rozebralem ten akumulator . I tam mam sprężynę walnięta i zakleszczone .  

i kolego gdzie ten akumulator jest

 

Opublikowano
W dniu 26.01.2021 o 21:05, peugeot napisał(a):

Dla pewności możesz sprawdzić ciśnienie  SYSTEM 1  , ale jeśli  SYSTEM 2 jest prawidłowy , to raczej nie to . Skoro masz te ciśnienia to pozostaje zawór wyboru przełożenia , modulator z akumulatorem , i zaworki zabezpieczenia , jest tam jeszcze jakiś zawór ale dokładnie nie pamiętam od czego . Jutro wstawię zdjęcie tej części hydrauliki , to sobie prześledzisz drogę oleju . 

 

 

 

Kolego gdzie ten modulator z akmulatorem jest i jak wygląda

 

Opublikowano
21 godzin temu, peugeot napisał(a):

 

Screenshot_20251027-214446.png

Podpowiedziałbyś czego sie uczepić w jd 6800 z rewersem EH przy kierwonicy, problem jest z agresywnym sprzęgłem i rewersem do tyłu, do przodu jest bardzo łagodny a do tyłu rusza bardziej zrywnie,  pakiety wymienione na obydwu sprzegłach jazdy, przed naprawa było to samo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v