Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja miałem przypadek że silnik był zamrożony wcześniej i podczas remontu po wyciągnięciu tulei ukazała się spora dziura w bloku i odszczypane kawałki - w zakładzie rozwiercili blok i poszła grubsza tuleja na jakiś klej - chodzi ciągnik już ze 2tys mth i nic się nie dzieje . Z tego co pamiętam w Krotoszynie dorabiali tuleję 

Opublikowano
15 godzin temu, jasiuhonda napisał:

Dzisiaj zacznę rozbierać ale całego nie skończę bo innej roboty dużo... Jak wyciągnąłeś tuleje, dorobiła jakiś ściągacz?

 

Z przegubu od passata, delikatnie na tokarce liznąć 

Opublikowano

Trochę niespójne są te wasze podpowiedzi - tuleja mokra i oring to całkiem inna bajka jak cienka sucha - z niej blok musi odbierać ciepło - dlatego najlepszym byłby jakiś klej zbliżony strukturą do żeliwa. Pamiętaj tylko że jaki będzie otwór w bloku taki kształt przyjmie tuleja, obrób to dokładnie - nawet taką ręczną honownicą a aledrogo na za parę zł.

Opublikowano

Masz rację,natomiast na tak obrobione miejsce uszkodzenia należy dać elastyczny klej w większym obrębie tuż przed montażem tulei,to miejsce musi ulec zapieczeniu,inaczej woda znajdzie swoje wyjście.

Opublikowano

Witam. Mam problem z takim silnikiem. Idzie woda do oleju wymieniłem pompę wody, potem wymieniłem i cały czas woda idzie do oleju.  Zawsze po wymianie jest 2 tygodnie dobrze i nagle wciągnie tyle wody że aż się korkiem wylewa. Co może być głowica, blok? Tylko dlaczego nie ciągnie od razu wody tylko zawsze po jakimś czasie. Macie jakiś pomysł?

Opublikowano
20 godzin temu, czita napisał:

Witam. Mam problem z takim silnikiem. Idzie woda do oleju wymieniłem pompę wody, potem wymieniłem i cały czas woda idzie do oleju.  Zawsze po wymianie jest 2 tygodnie dobrze i nagle wciągnie tyle wody że aż się korkiem wylewa. Co może być głowica, blok? Tylko dlaczego nie ciągnie od razu wody tylko zawsze po jakimś czasie. Macie jakiś pomysł?

sprawdź czy nie masz wżerow w pokrywie rozrządu,znam z autopsji taki przypadek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez plati
      Witam
       
      Podrzucić ktoś jakis serwis który zajmuje sie generalna naprawa perkinsa włącznie z osiowaniem wału i obrabianiem bloku pod wymiar?
    • Przez masseyf12
      Witam, jak można wybić,wycisnąć tuleje z silnika perkins a4.236? Pękła mi jedna tuleja i chciałbym ją wyciągnąć bez odkręcania silnika. Czy da się ją jakoś wyciągnąć domowym sposobem, czy coś w tym stylu.( w c-360 nie ma problemu bo tuleje są ''mokre''), A w tym silniku są wciskane w kadłub. Czy ktoś sam wyciskał taką tuleje, jeśli tak to proszę o pomysły i propozycję.
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie . Chcialem zapytac ile wchodzi oleju do przekładni vario Fendt 818 i jak sie wymienia olej i filtry,czy trzeba kalibrowac skrzynie.Jaki olej stosujecie .Pozdrawiam i dziekuje za cenne podpowiedzi i rady.
    • Przez cezar12
      Witam. Mam duży problem z nh Td 80. Historia jego nie znam  bo wziolem go w rozliczeniu. A problem jest taki jak w tytule czyli leci ciurkiem płyn chłodniczy z dołu głowicy od przodu silnika. Leci oczywiści na zewnatrz. Leci ciurkiem. I mam pytanie co to może być? Czy to brok w głowicy puścił czy co może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v