Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Właśnie widzę ze będzie problem, dzwonię do każdego kto naprawia liczniki ale każdy mówi ze to jest nienaprawialne, jak zadzwoniłem do zegarmistrza z Poznania, który zajmuje się renowacja starych liczników to zaśpiewał mi koszt min 1000 zł

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Rafal_Zgierz napisał:

Witam, gdzie mogę naprawić licznik motogodzin w traktorze zetor 7211 z 1987- licznik jak na zdjęciu  ??? czy mogę prosić o jakieś namiary  na takie osoby lub warsztaty ???

1919B176-7F02-41F2-ABEC-F7ADA82E4AE0.jpeg

a skąd wiesz że to licznik do naprawy? 

Edytowane przez Gość
Opublikowano

U mnie też obroty działały a godziny stały jak go kupiłem ale po 2 latach postanowiłem go rozebrać zamiast kupić nowy i okazało się że trybiki się zklinowały ze sobą i stanęło.Po wyregulowaniu ich (jest to możliwe) działa już kilka lat bez zarzutu.Także zajrzyj do środka zanim kupisz albo dasz do naprawy

Opublikowano

przestaw kable na pradniczce-jesli obrotomierz zacznie wariowac to kup pradniczke od bizona.. patrzac na przebieg-wiekszosc uzywanych zetorow ma podobny, to na 1000 % poszla blaszka stycznika  w pradniczce.

jesli masz troche pojecia i  czasu to mozesz spokojnie blaszke dorobic. rozbierasz pradniczke . wypada kawalek blaszki i juz wiesz co naprawiac.

 

Opublikowano

Niech się szef martwi o przebieg .Ostatnio bylem na przeglądzie samochodem i diagnosta mówi że życia nie ma teraz przez te liczniki .Policja dzwoni co pare min.i przyjeżdza kilka razy na dzień .Byle kontrola kolizja czy stłuczka i sprawdzanie przebiegu .

Opublikowano
6 godzin temu, wincenty5 napisał:

U mnie też obroty działały a godziny stały jak go kupiłem ale po 2 latach postanowiłem go rozebrać zamiast kupić nowy i okazało się że trybiki się zklinowały ze sobą i stanęło.Po wyregulowaniu ich (jest to możliwe) działa już kilka lat bez zarzutu.Także zajrzyj do środka zanim kupisz albo dasz do naprawy

A masz może pomysł jak się do niego dostać, odkręciłem z tylu te trzy małe śrubki - ale ani drgnął, nie chciał się otworzyć, dalsze próby zawiesiłem bo nie chciałem go bardziej popsuć 

1 godzinę temu, jacus napisał:

przestaw kable na pradniczce-jesli obrotomierz zacznie wariowac to kup pradniczke od bizona.. patrzac na przebieg-wiekszosc uzywanych zetorow ma podobny, to na 1000 % poszla blaszka stycznika  w pradniczce.

jesli masz troche pojecia i  czasu to mozesz spokojnie blaszke dorobic. rozbierasz pradniczke . wypada kawalek blaszki i juz wiesz co naprawiac.

 

Jaj te kable przestawić (aby sprawdzić )i w jakiej kolejności patrząc od strony alternatora ???

Opublikowano

Musisz rozgiąć ten pierścień który jest zawinęty co trzyma szybkę. 

Opublikowano

jesli nie potrafisz przeczytac ze zrozumieniem paru postow gdzie jest opisane co sie stalo-to jak to mozesz naprawic ??

rafal-nie rozbieraj zadnego licznika to ostatnia opcja nawet po ataku kosmitow...pradniczk padla, kup nowa od bizona, 

jesli sa 3 kable z tego jeden masowy to nie trzeba chyba instrukcji jak je przestawic??? jesli ktos tego nie umie zrobic to watpie zeby potrafil rozebrac pradniczke i zobaczyc co jest urwane.........

Opublikowano

potwierdzam. to robota dla niemal zegarmistrza naprawa tej blaszki. a i tak nawet po w miarę udanej naprawie długo raczej nie pochodzi. był temat z ze zdjęciami jak ktos naprawiał prądniczkę. trzeba by szukać.

Opublikowano

nie wiem czy prostownik to to samo co silnik ???

wloz go z powrotem i przeloz kable -wystarczy na liczniku je pozamieniac- byle masa byla na miejscu- juz nie pamietam ktore kable ale wskazowka co chwile ladnie cykala gdy podlaczylem pod kabelek od mtg.

Opublikowano

W moim starym liczniku tryby są wytarte i się blokują, no i ten silniczek też słabo ciągnie moim zdaniem, jakby ktoś potrafił to naprawić za rozsądną cenę to też bym wysłał taki licznik, nowy mam ale co oryginał to oryginał, jak ten Twój znajomy  chętny to też po proszę namiar.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomn95
      Według Was w zetorze 5211 można podpiąć lampy led przód tył pod istniejące przewody?
    • Przez Majjdann
      Witam mam taki problem z nadmuchem w zetorze 5211 włącze go i po jakis 5 minutach sie wyłącza bezpiecznik sie topi już po paru sekundach kiedy włącze nadmuch bezpiecznik zaczyna sie grzać. Dodam że jeden wiatrak kręci sie wolniej a drugi szybciej. Będe wdzięczny za pomoc Pozdrawiam.
    • Przez PiotrNaw
      WITAM. ZAKUPIŁEM CIĄGNIK ZETOR 5211. MAM PROBLEM Z NAGRZEWNICĄ. BRAK CIŚNIENIA - PŁYN NIE PODNOSI SIĘ DO NAGRZEWNICY. SPRAWDZAŁEM PRZEWODY - WSZYSTKIE DROŻNE. CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ ? PIOTR
    • Przez rolnicyzmazowszateam
      Witam Mam następujący problem z lewą pozycją w zetorze 5211 z przodu i z tyłu. Ostatnio jechałem i zobaczyłem że świeci się tylko jedna strona zobaczyłem do bezpieczników wszystko OK masa jest, aż kupiłem bezpieczniki i wymieniłem nic to nie dało, żarówki nie spalone nie wiem co może być. Może ktoś podpowie co to może być
    • Przez emtecc
      witam nagle przestały mi działać zegary i kontrolki w 7745. Po odpaleniu obrotościomierz i paliwo działa o świeci się kontrolka ładowania. Po zgaszeniu silnika paliwo nie działa. Prąd do stacyjki dochodzi bo można odpalić z przycisku. Zegary mają jakieś zasilanie, przekaźnik? Bezpieczniki sprawdzone - są ok. Jak to ugryźć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v