Rafal_Zgierz

Naprawa licznika mth w Zetor 7211

Polecane posty

Witam, gdzie mogę naprawić licznik motogodzin w traktorze zetor 7211 z 1987- licznik jak na zdjęciu  ??? czy mogę prosić o jakieś namiary  na takie osoby lub warsztaty ???

1919B176-7F02-41F2-ABEC-F7ADA82E4AE0.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1124

Kup drugi elektroniczny u allego, jest tego od pyty. W tych starych zębatki się wycierają, jego naprawa to rzeźbienie w kale.


"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie widzę ze będzie problem, dzwonię do każdego kto naprawia liczniki ale każdy mówi ze to jest nienaprawialne, jak zadzwoniłem do zegarmistrza z Poznania, który zajmuje się renowacja starych liczników to zaśpiewał mi koszt min 1000 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
2 godziny temu, Rafal_Zgierz napisał:

Witam, gdzie mogę naprawić licznik motogodzin w traktorze zetor 7211 z 1987- licznik jak na zdjęciu  ??? czy mogę prosić o jakieś namiary  na takie osoby lub warsztaty ???

1919B176-7F02-41F2-ABEC-F7ADA82E4AE0.jpeg

a skąd wiesz że to licznik do naprawy? 

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

najczęściej pada prądniczka a nie licznik. sprawdź 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wincenty5    104

U mnie też obroty działały a godziny stały jak go kupiłem ale po 2 latach postanowiłem go rozebrać zamiast kupić nowy i okazało się że trybiki się zklinowały ze sobą i stanęło.Po wyregulowaniu ich (jest to możliwe) działa już kilka lat bez zarzutu.Także zajrzyj do środka zanim kupisz albo dasz do naprawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3035

przestaw kable na pradniczce-jesli obrotomierz zacznie wariowac to kup pradniczke od bizona.. patrzac na przebieg-wiekszosc uzywanych zetorow ma podobny, to na 1000 % poszla blaszka stycznika  w pradniczce.

jesli masz troche pojecia i  czasu to mozesz spokojnie blaszke dorobic. rozbierasz pradniczke . wypada kawalek blaszki i juz wiesz co naprawiac.

 


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    328

Ja ostatnio jeżdze w robocie 7011 w którym licznik cofa się do tyłu .Obroty pokazuje ok ale przebieg kręci się do tyłu-co dzień mniej na  budziku ..Co jest nie tak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    328

Niech się szef martwi o przebieg .Ostatnio bylem na przeglądzie samochodem i diagnosta mówi że życia nie ma teraz przez te liczniki .Policja dzwoni co pare min.i przyjeżdza kilka razy na dzień .Byle kontrola kolizja czy stłuczka i sprawdzanie przebiegu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, wincenty5 napisał:

U mnie też obroty działały a godziny stały jak go kupiłem ale po 2 latach postanowiłem go rozebrać zamiast kupić nowy i okazało się że trybiki się zklinowały ze sobą i stanęło.Po wyregulowaniu ich (jest to możliwe) działa już kilka lat bez zarzutu.Także zajrzyj do środka zanim kupisz albo dasz do naprawy

A masz może pomysł jak się do niego dostać, odkręciłem z tylu te trzy małe śrubki - ale ani drgnął, nie chciał się otworzyć, dalsze próby zawiesiłem bo nie chciałem go bardziej popsuć 

1 godzinę temu, jacus napisał:

przestaw kable na pradniczce-jesli obrotomierz zacznie wariowac to kup pradniczke od bizona.. patrzac na przebieg-wiekszosc uzywanych zetorow ma podobny, to na 1000 % poszla blaszka stycznika  w pradniczce.

jesli masz troche pojecia i  czasu to mozesz spokojnie blaszke dorobic. rozbierasz pradniczke . wypada kawalek blaszki i juz wiesz co naprawiac.

 

Jaj te kable przestawić (aby sprawdzić )i w jakiej kolejności patrząc od strony alternatora ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8046

Musisz rozgiąć ten pierścień który jest zawinęty co trzyma szybkę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mostowiak    21

Obrotomierz działa a mtg nie chodzą co może być przyczyną

Edytowano przez Mostowiak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3035

jesli nie potrafisz przeczytac ze zrozumieniem paru postow gdzie jest opisane co sie stalo-to jak to mozesz naprawic ??

rafal-nie rozbieraj zadnego licznika to ostatnia opcja nawet po ataku kosmitow...pradniczk padla, kup nowa od bizona, 

jesli sa 3 kable z tego jeden masowy to nie trzeba chyba instrukcji jak je przestawic??? jesli ktos tego nie umie zrobic to watpie zeby potrafil rozebrac pradniczke i zobaczyc co jest urwane.........


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

potwierdzam. to robota dla niemal zegarmistrza naprawa tej blaszki. a i tak nawet po w miarę udanej naprawie długo raczej nie pochodzi. był temat z ze zdjęciami jak ktos naprawiał prądniczkę. trzeba by szukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3035

nie wiem czy prostownik to to samo co silnik ???

wloz go z powrotem i przeloz kable -wystarczy na liczniku je pozamieniac- byle masa byla na miejscu- juz nie pamietam ktore kable ale wskazowka co chwile ladnie cykala gdy podlaczylem pod kabelek od mtg.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bober6060    0

W moim starym liczniku tryby są wytarte i się blokują, no i ten silniczek też słabo ciągnie moim zdaniem, jakby ktoś potrafił to naprawić za rozsądną cenę to też bym wysłał taki licznik, nowy mam ale co oryginał to oryginał, jak ten Twój znajomy  chętny to też po proszę namiar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj