News
Zaloguj się, aby obserwować  
gustaww

Dobór opon do miedzyrzędzi cs 94

Polecane posty

gustaww    88

Cześć. Nie znam się kompletnie na tym więc proszę Was o pomoc w dopasowaniu opon i do  case 94 z98r. Koła przód to 420/70 r24 a tył to 18.4 r34. Ogólnie za szeroki mam rozstaw felg i za szerokie opony do ścieżek technologicznych. Prosił bym o pomoc w doborze opon do tego ciągnika, pracuje z opryskiwaczem 2t zawieszanym. 

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

• Podobna zawartość

• Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez aezakmi666
      Witam posiadam case jw.  i  podziały się światła stop i brak dołączania  napędu przy hamowaniu. Jak odpiołem czujnik to napięcie jest 12v na zwarcie robie i dalej lampy nie świecą. bezpieczniki przejżałem niby ok. Jest do tego jakiś przekaźnik albo coś innego ? masa raczej jest na lampach bo dziwne żeby się wsztystko na raz podziało.
    • Przez Karror830
      Witam. Mam pytanie, jaka swieca siedzi w case 5150, żarowa czy płomieniowa? Jeden z handlarzy jak szukałem case twierdzil ze plomieniowka, inny znowu że zarowa. Latem nie bylo to istotne ale teraz lepiej wiedziec jak uzytkowac, bo jezeli zarowa to podgrzewam trzymajac kluczyk miedzy zaplonem a rozruchem a plomieniowke mozna krecic od razu?
      I jak najlepiej sprawdzic czy jest sprawna?

• Przez RobciO1