Skocz do zawartości

Renault czy claas różne edycje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukam ciągnika trafiłem na taki model 

https://www.olx.pl/oferta/traktor-renault-CID757-IDGQ9Vb.html

Teraz pytanie, czy to jest claas? Czy Renault wychodził w takich kolorach? Czytałem aby Claasa unikać- jak rozpoznać? Na tabliczce?

w jakich kolorach występowały oryginalne Renault mowa o modelu od 110-130. Pomarańczowy to wiadomo. Trafiłem jeszcze na kolor biały a ostatnio na złoty edycja limitowana. 

https://m.olx.pl/oferta/renault-133-54-klimatyzacja-super-stan-130km-CID757-IDGMmrI.html

dziekuje. Założyłem dwa tematy aby się to nie zlało. Pozdrawiam 

Opublikowano (edytowane)

 

Model.wersja ...................typ silnika...................................................................................typ....................okres produkcji .................................. liczba szt.

Modèle Moteur Refroidissement Type Début Fab. Fin Fab. Nombre
110-14 TX16 MWM D226-6 Diesel 6 Cyl. Eau 7912 20/06/1986 01/06/1989 358
110-14 TS16 MWM D226-6 Diesel 6 Cyl. Eau 7912 03/07/1986 08/06/1989 794
110-14 Série Spéciale MWM D226-6 Diesel 6 Cyl. Eau 7912 30/05/1988 21/02/1989 471
110-14 TE16 MWM D226-6Diesel 6 Cyl. Eau 7912 21/06/1988 12/06/1989 40
110-14 TRACFOR blanc MWM D226-6 Diesel 6 Cyl. Eau 7912 03/01/1989 26/06/1989 457

 

 

Modèle Moteur Refroidissement Type Début Fab. Fin Fab. Nombre
133-54 TRACFOR blanc MWM D226-6 Diesel 6 Cyl. Eau 7932 22/06/1989 29/01/1990 104
133-54 TX16 MWM D226-6 Diesel 6 Cyl. Eau 7932 26/06/1989 19/12/1990 138
133-54 TS16 MWM D226-6 Diesel 6 Cyl. Eau 7932 27/06/1989 22/11/1990 52
133-54 TZ16 MWM D226-6 Diesel 6 Cyl. Eau 7932 04/07/1989 27/11/1990 81
133-54 TA16 MWM D226-6 Diesel 6 Cyl. Eau 7932 11/07/1989 22/11/1990 10
133-54 TRACFOR MWM D226-6 Diesel 6 Cyl. Eau 7932 12/01/1990 04/04/1995 347
133-54 TE16 MWM D226-6 Diesel 6 Cyl. Eau 7932 26/04/1990 26/04/1990 1
133-54 TZ MWM D226-6 Diesel 6 Cyl. Eau 7932 03/05/1990 06/03/1998 280
133-54 TX MWM D226-6 Diesel 6 Cyl. Eau 7932 02/01/1991 23/02/1998 314
133-54 TS MWM D226-6 Diesel 6 Cyl. Eau 7932 08/01/1991 21/10/1996 80
133-54 TA MWM D226-6 Diesel 6 Cyl. Eau 7932 24/01/1991 22/07/1997 28
133-54 TE MWM D226-6 Diesel 6 Cyl. Eau 7932 14/05/1991 14/05/1991 1
133-54 TRACFOR Z MWM D226-6 Diesel 6 Cyl. Eau 7932 14/02/1992 26/07/1994 204
133-54 TRACFOR ZCE MWM D226-6 Diesel 6 Cyl. Eau 7932 23/03/1994 04/04/1995 75
133-54 ZCE MWM D 26-6 Diesel 6 Cyl. Eau 7932 30/05/1994 30/05/1994 1
133-54 Z MWM D226-6 Diesel 6 Cyl. Eau 7932 02/09/1994 03/12/1997 190

 

Edytowane przez andrzej78
Opublikowano

nie cały, silnik i rama widać oryginał, skrzynia zapewne też, bo pewnie komuś nie chciało się łupać połowy ciągnika do malowania
reszta jeszcze farbą pachnie xD nie ma możliwości aby 30 letni ciągnik zachował się w takim stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v