eev

7810 autopower problem przedni mot problem

Polecane posty

eev    0

witam

model jak w tytule........ swiezo sprowadzony po umyciu wyrzuca bledy i przestaje jechac. chwila postoju i znowu rusza. jest moc i frajda z jazdy. bardzo zwawy i scisły ciagnik.

druga sprawa po zmianie koł na szersze na skreconych kolach i zalaczonym napedzie trzaszczy w przodzie,,,,,,

 

jakby ktos cos pomogl prosze o pomoc

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378

Staraj się nie lać wody na złącza elektryczne , może masz gdzieś nieszczelne i stąd ten problem . Przejrzyj wszystkie złącza , wyczyść i zakonserwuj. A w moście spróbuj zmienić olej , tylko pamiętaj że parametry tego oleju muszą być zgodna z założeniami producenta ( John deere GL-5 85W-140 ) .Mechanizm różnicowy w tym moście ma zwiększone wewnętrzne tarcie i stąd te trzaski przy złym oleju .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eev    0

olej zalany nowy. Wg serwisu ciagnik mial kola odpowiednio 480 70 30 przod i 620 70 42 tył. Załozylem 600 65 28 i 650 65 42 i trzeszczy...Mozliwe zeby mial inne przełozenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    2095

To ze olej nowy to nic nie znaczy. Mi serwis w nowym JD wymieniał po 100h olej w przednim moście i wlali jakiś bio bo niby tańszy i moze byc w Polsce stosowany. Efekt był taki ze za 2 dni przyjechali wymieniać na HyGarda bo trzeszczało w przednim moście ze robic sie nie dało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eev    0

zalany hy gard. mysle ze kola sie nie zgrywaja... pobawie sie cisnieniem w oponach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł20498
      Witam wszystkich mam taki problem z john deerem 6310 a mianowicie czasem dzieje sie tak ze wrzuce rewers do przodu a ciagnik nie jedzie poruszam troche rewersem albo zgasze ciagnik i odpale wrzuce rewers i ciagnik jedzie. Zadne kontrolki sie nie pala problem jest tylko do przodu  do tylu ciagnik jedzie bez zarzutu dodam ze problemu z uciagiem nie ma dzieje sie to to sporadycznie czasem tez lubi wyrzucic rewers po czym wrzuce i jedzie dalej. Czy jest jakis przekaznik rewersu w tej skrzynce  z bezpiecznikami albo moze to ktoras z cewek ? Gdzie one sie znajduja.? Pozdrawiam
    • Przez Przemektsp
      Dzień  dobry
      Mam problem z moim john-deere 6610 przechodzi sam w tryb diagnostyczny d1a podczas jazdy , zapala sie ,,i,, niebieskie, czerwony i żółty wykrzyknik 
      Nie mam wsadzonego bezpiecznika do diagnostyki
    • Przez Lukas85
      Koledzy mam problem z przyciskami od EHR na błotnikach ciagnika JD 6910. Problem polega na tym że pod błotnikami sa jedynie uciete kable a przycisk dostałem oddzielnie wraz z kawałkiem wiazki. Po lewej stronie jest 8 kabli, natomiast wtyczka w przycisku ma tylko 6. Po prawej stronie jest 6 kabli ktorych kolory odpowiadaja kolorom w uciętej wtyczce ktora dostałem. Podłaczyłem przycisk z prawej strony dopasowujac kolory ale nic nie działa. Zmierzyłem napiecia na przewodach i po przekreceniu kluczyna na 4 z nich jest napiecie. Troche to według mnie nie logiczne bo wydaje mi sie ze napiecie powinno byc tylko na dwoch przewodach. Sam przycisk sprawdziłem i jest na 100% sprawny. Wewnąttrz są dwa mikrostyki z 3 przewodami każdy. Jak dany przycisk nie jest wcisniety styk zwiera dwa przewody. Po nacisnieciu rozwiera jeden z nich i dolacza drugi. Wyglada mi to na kontrole obecnosci lub sprawnosci przycisku na błotniku. 
      Czy ktos moglbym sprawdzic ile ma przewodów i jakie sa kolory we wiazce z lewej strony?
      Czy w tym ciagniku da sie w jakis sposób sprawdzic błędy podnosnika bez podłaczania komputera?
    • Przez Artur312
      Witam.pytanie czy ktoś przerabiał temat z .Skrzynia mechaniczna z rewersem elektrohydraulicznym. Na wstecznym biegu słychać stukanie pod kabiną ale tylko gdy włączony napęd.
      Może ktoś pomoże w tymacie .
    • Przez Joejoe
      Świeci kontrolka nr 1. Nie ma żadnych objawów spadku mocy itp. Pod obciążeniem podczas orki świeci kontrolka nr 9. Czujnik wymieniony, ciśnienie na hydraulice 200bar. 100mtg po wymianie oleju i filtrów oryginał jd
      Jak sprawdzić ciśnienie na skrzyni?
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj