Skocz do zawartości

Mf 6290 problem z rewersem


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Prezesszef
      Witam co może być przyczyną dymienia na siwo/szaro w Masseyu 4245? Dość dużą chmurę zostawia po dodaniu gazu i podczas zmiany biegu potem już nie kopci. 
    • Przez mundekAMC
      witam
      kupiłem ostatnio MF 6470 Dynashift niestety nie posiadam instrukcji obsługi do tego traktora.
      przerosła mnie funkcja wysuwania haka Dromone - potrafię go opuścić i podnieść ale nie wysunąć a wiem że ta maszyna to potrafi.
      czy któryś z bardziej doświadczonych forumowiczów może mi coś podpowiedzieć - pokazać na filmiku, zdjęciu????
      jest dla mnie jasne że muszę wysunąć siłownik tylko nie wiem który zawór / rozdzielacz do tego służy
      z góry dziękuje za wasze odpowiedzi

    • Przez Olek1991
      Witam. Prosiłbym o pomoc, więc mam Ciagnik Mf4255, dziś podczas robienia bali coś strzeliło jakby w przednim moście i zaczęło szarpać kołami i coś strzelać pod ciągnikiem, ale podczas jazdy do tyłu jest wszystko w porządku. Ciagnik mechaniczny, bez rewersu, skrzynia 18x6. Bardzo proszę o jakieś podpowiedzi. Pozdrawiam
    • Przez Łukasz00
      Witam, mam pytanie mój mf6270 powercontrol czasem szarpie głównie przy starcie z rewersu i pod obciążeniem a przy tym lekkim szarpaniu towarzyszy zawsze ta ikona nie wiem co może dokładnie znaczyć i czerwony trójkąt i po chwili gasną te dwie ikony, powiem jeszcze że nie zawsze  to się dzieję  raz będzie  ruszał łagodnie tak jak powinien(daje zdj)

    • Przez PiotrMF
      Witam mam problem w mfie seria 62, otóż przy zmianie kierunku jazdy na rozgrzanym oleju ciągnik szarpie do przodu słychać uderzenie i rusza. Dzieje się tak od pewnego czasu mam wrażenie że pojawiło się to po kalibracji przekładni olej był wymieniony filtry również a kalibracja była przeprowadzona przy temperaturze 40 °C. Czyżby to nie za mało ? Dodam że po przekręceniu kluczyka na zapłon wyświetla się stały błąd 86 ( włącznik ciśnienia przekładni PowerShift zablokowany w położeniu dolnym). I teraz moje pytanie czy ktoś kiedyś miał taki problem? Co byście na to poradzili? Słyszałem wersje żeby przeczyscic elektrozawór od jazdy w przod. Waszym zdaniem olej do kalibracji był w odpowiedniej temperaturze czy może zbyt za zimny ? 🤔 Pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...