Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

http://www.konedata....3030.htm

tutaj znalazłem że 144 bar ale czy to jest twój model sprawdź

jak mówią że wytrzyma dłużej niż oryginał to niech dadzą gwarancję chociaż na 10 lat

Ja jak dzwoniłem do zakładu w okolicach olsztyna to powiedział że robi na oryginalnych częściach

Zadzwoń może do innego zakładu może zrobią i ciśnienie

W moich stronach każdy mechanik poleca tucholę podobno krajowa czołówka

Edytowane przez dzony1640
Opublikowano

witam po długiej przerwie, już jest wszystko ok :) była błahostka, zawór strumieniowy był zacięty, wystarczyło go rozebrać umyć i jak ręką odjął dolegliwości. JD 3640 godny polecenia, a jeśli chodzi o moc to na 112KM jest mocniejsze niż w inne markach co mają po 140.

Opublikowano

Otworzyłem z ciekawości tylną pokrywę pompy głównej, i doznałem szoku ponieważ pod zaworki firma "Hydrako" z łodzi podłożyła podkładki miedziane żeby bardziej je dociskało, mało tego jeden z ośmiu był wsadzony odwrotnie, tak że blaszka ze sprężynką która powinna zastawiać była od strony pokrywy. Nie wiem jak to jest możliwe że ludzie którzy zajmują się hydrauliką firmy Parker, i regenerują pompy mogli dopuścić się czegoś takiego.

http://imageshack.us/photo/my-images/600/c473.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/594/ti65.jpg/

 

Mam jeszcze koledzy pytanie, na tej pompie głównej tylnej pokrywie od dołu wychodzi wężyk, jest widoczny na zdjęciu, i drugi wychodzi od boku tej pokrywy, dochodzą one do jakiegoś elektrozaworu który jest przykręcony koło pompy i na którym jest niepodłączona cewka elektromagnetyczna, może ktoś wie gdzie powinna ona mieć swoje podłączenie w instalacji i do czego służy??

Opublikowano

W moim 5080M, rok 2012 :rolleyes: Podobnie było, podnośnik nie szedł płynnie w góre tylko takimi skokami z kierowaniem było podobnie raz ciągnie raz nie, wina była wadliwego filtra bo ciągnął lewe powietrze ( na oko nie szło tego spostrzec ) w wyniku czego zapowietrzała się hydraulika . Z tego typu ciągnikiem nigdy nie miałem do czynienia, więc dokładnie nie wiem gdzie tam co jest ale tak ogólnie napisałem co może być przyczyną ;) Ale przede wszystkim sprawdź poziom oleju

Opublikowano

Ja miałem ten sam problem. Myślałem, że to główna pompa, ale nie, wymieniłem filtr oleju i nie pomogło. Okazało się, że poszła rurka w środku pod dźwigniami biegów. Można to sprawdzić odkręcając obie dźwignie biegów, podnieść je w górę i dopiero że zauważysz. Jest dwie rurki, jeżeli która się mocno rusza to jest uszkodzona bo ma siedzieć sztywno w tych otworach. Jeżeli to rurka to czeka cię rozpoławianie ciągnika, bo z góry jej nie wyciągniesz.

Opublikowano

Kolego piot13579 sprawdzałeś czy na wolnych obrotach, zbiorniczek nad pompą główną, (ten który skręcony jest z filtrem) jest pełny oleju?, bo jeśli nie, to pompa jest niedoładowana i to jest przyczyna padnięcia hydrauliki

Opublikowano

Witam , czy ktoś mi może pomóc , w ciągniku John deree 3130 ( 84 rok) wspomaganie kierownicy nie wspomaga, na małych jak i na dużych obrotach podnośnik chodzi bardzo wolno ...

Proszę o kontakt

Opublikowano

Może i zacina sie zawór bezpieczeństwa hydrauliki. Masz może jakiś schemat hydrauliki tego traktora? Bo szczerze mówiąc nie wiem czy kiedykolwiek miałem do czynienia z takim traktorem.

Opublikowano

Witam czy miał ktoś w pompie 23cm3 ciśnienie a słabo wszystko działało to zn hydraulika siłowa, bo odczuwam wrażenie że im bardziej podkręcam w niej zawór to ciśnienie niby rośnie ale kierownica i podnośnik wolniej reagują. Natomiast gdy odkręcam zawór ciśnienie spada ale podnośnik szarpie ale szybciej się podnosi. ?

Opublikowano

tez tak miałem... było tak jak kolega wyrzej wyrzej pisze. Pęknieta rurka, przez co nie działało wspomaganie i kierownica, dopiero na wysokich obrotach cos tam działało... u mnie wystarczyło zaspawac. juz 4 rok i chodzi elegancko :)

Opublikowano

I jak został rozwiązany ten problem z hydrauliką bo ja mam john deere 2140 4x4 i jak sie rozgrzeje to wgl nie idzie ujechać zacina się kierownica cała hydraulika sie wyłącza i jak jest rozgrzany to cały czas na wysokich obrotach trzeba, i jak jest na dużych obrotach to w przodzie ciągnika słychać takie stuki i z tyłu to myślę ze któraś pompa może siadła a jak ciagnik bedzie chodził na niskich obrotach to hydraulika sie wyłączy i te stuki znikają prosze o pomoc

Opublikowano

Witam! Również posiadam model 3130 od 8lat. I co nie co mogę podpowiedzieć. Męczyłem i męczę się ciagle z hydrauliką,po zakupieniu traktora wymieniłem po paru tyg wewnętrzną(zasilającą) pompę.

Najważniejsze to wymieniać systematycznie filtry! w tym modelu nie polecam kipowania przyczep, ogólnie oszczedzać wyjścia hydrauliczne! czemu? filtry w naszych JD są strasznie czułe, kipując przyczepy (niekiedy pozyczone)byłem zmuszony 3 razy w roku wymieniać filtr główny i oleje!

Stosować dobry! olej najważniejsze aby nie był za gesty- wtedy traktor gdy jest zimny słabo podnosi!Polecam i nawet servis poleca Titan Hydramot

Problemy z podnoszeniem

jest kilka filtrów jeden główny pod tylnym mostem, obok niego jest długi rurkowy filtr od pompy zasilajacej, w pompie głównej 43cm3 jest również filtr z metalowej siateczki również wypada go wyczyścic.

jeżeli filtry są czyste i dalej problemy z podnoszeniem najlepiej sprawdzic ciśnienie układu( zegar do 20barów podpinamy pod wykip)wynik powyżej 10bar jest odpowiedni.

Gdy ciągnik tylko słabo podnosi (a inne hydrauliczne rzeczy działają odpowiednio) usterką mogą być walnięte uszczelniacze na tłoku podnośnika,wtedy również traktor po zgaszeniu bedzie opuszczał maszynę. Można to naprawić bez zdejmowania kabiny. Aby zobaczyć czy to własnie taka usterka należy odkręcić korek wlewu oleju i podnosząc maszynę do góry obserwować czy olej nie rozchlapuje się z cylindra tłoka podnosnika. Jeżeli to taka usterka polecam oddanie całego cylindra do zakładu zajmującego się naprawiniem pomp(mam namiar na taki)założą uszczelką z fibry. Wychodzi naprawa o wiele taniej, i w przypadku porysowanego cylindra jest to najlepsza opcja, gdyż ja wymieniałem na zestaw naprawczy od JD i nowe uszczelniacze padły po 2 miesiacach.

 

 

Obecnie mam dalej problem z podnoszeniem gdyż po odkręceniu filtra na pompie głównej i wsadzeniu go ponownie ciśnienie jest powyżej 10bar gdy ciągnik popracuje z 2 dni ponownie ciś spada do 5 bar. Ponowne wyjęcie i wsadzenie filtra ciś 10bar.I tu zwracam się z prośbą może wiecie co to za przypadłość?

Jeżeli macie jakieś inne usterki piście śmiało po tylu latach obcowania z tym traktorem mogę pomóc. smile.gif

Pozdrawiam

itajpaięasz możej wyiić pompe olu pdającą w skrzyn???czy o do robot??dewdięcznya pomć..aailepłaieś za tą pope??

 

Witam! Również posiadam model 3130 od 8lat. I co nie co mogę podpowiedzieć. Męczyłem i męczę się ciagle z hydrauliką,po zakupieniu traktora wymieniłem po paru tyg wewnętrzną(zasilającą) pompę.

Najważniejsze to wymieniać systematycznie filtry! w tym modelu nie polecam kipowania przyczep, ogólnie oszczedzać wyjścia hydrauliczne! czemu? filtry w naszych JD są strasznie czułe, kipując przyczepy (niekiedy pozyczone)byłem zmuszony 3 razy w roku wymieniać filtr główny i oleje!

Stosować dobry! olej najważniejsze aby nie był za gesty- wtedy traktor gdy jest zimny słabo podnosi!Polecam i nawet servis poleca Titan Hydramot

Problemy z podnoszeniem

jest kilka filtrów jeden główny pod tylnym mostem, obok niego jest długi rurkowy filtr od pompy zasilajacej, w pompie głównej 43cm3 jest również filtr z metalowej siateczki również wypada go wyczyścic.

jeżeli filtry są czyste i dalej problemy z podnoszeniem najlepiej sprawdzic ciśnienie układu( zegar do 20barów podpinamy pod wykip)wynik powyżej 10bar jest odpowiedni.

Gdy ciągnik tylko słabo podnosi (a inne hydrauliczne rzeczy działają odpowiednio) usterką mogą być walnięte uszczelniacze na tłoku podnośnika,wtedy również traktor po zgaszeniu bedzie opuszczał maszynę. Można to naprawić bez zdejmowania kabiny. Aby zobaczyć czy to własnie taka usterka należy odkręcić korek wlewu oleju i podnosząc maszynę do góry obserwować czy olej nie rozchlapuje się z cylindra tłoka podnosnika. Jeżeli to taka usterka polecam oddanie całego cylindra do zakładu zajmującego się naprawiniem pomp(mam namiar na taki)założą uszczelką z fibry. Wychodzi naprawa o wiele taniej, i w przypadku porysowanego cylindra jest to najlepsza opcja, gdyż ja wymieniałem na zestaw naprawczy od JD i nowe uszczelniacze padły po 2 miesiacach.

 

 

Obecnie mam dalej problem z podnoszeniem gdyż po odkręceniu filtra na pompie głównej i wsadzeniu go ponownie ciśnienie jest powyżej 10bar gdy ciągnik popracuje z 2 dni ponownie ciś spada do 5 bar. Ponowne wyjęcie i wsadzenie filtra ciś 10bar.I tu zwracam się z prośbą może wiecie co to za przypadłość?

Jeżeli macie jakieś inne usterki piście śmiało po tylu latach obcowania z tym traktorem mogę pomóc. smile.gif

Pozdrawiam

witam,pamiętasz możę jak wymienić tą pompe?dużo to roboty?ile daałeś za pompe?

Opublikowano (edytowane)

Witam :)

Mam JD 3140 i problem jest tego typu:

Bardzo powoli podnosi sie podnosnik (i to tak tylko na wysokim gazie), podobnie klapa belarki podpieta w tylne wyjscia, zacina sie orbitrol.

Dzisiaj zaczopowałem najpierw dojscie oleju do rozdzielacza- nic nie pomogło. Podobnie zrobiłem z orbitrolem. Wiem,że hydraulika w tym modelu jest zintegrowana i w zwiazku z tym mam pytanie: co moze byc przyczyna tego stanu, gdzie znajduja sie ewentualne zawory i jak je sprawdzic.

 

Pozdrawiam i prosze o pomoc

 

 

aaaa

 

I zapomniałem dodac ze olej w zbiorniczku nad pompa główna jest. Filtry w porzadku itd...

Edytowane przez Rafal_john3140

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz0110
      Witam.mam pytanie aktualnie z tyłu w moim.john Deere 3140 mam założone opony 520/70 r38 a z przodu 16.9 r24 myślałem żeby założyć delikatnie szersze opony z przodu i doradził mi sprzedawca żebym założył 480/70 r28 czy ktoś z wam ma podobne rozwiązanie u siebie . Niestety muszę zmienić felgi bo moje są 12 calowe i nie założone na nie opony 480 bo podobno będzie się felga wcinać i dlatego muszę zmienić też felgi mogą być 14 15 albo 16 cali
    • Przez Mateusz0110
      Witam..ma ktoś opis bezpieczników w John Deere 3140.i drugie pytanie czy miał ktoś z was przypadek żeby w jednym miejscu ta płytka na bezpieczniki mocno się Grzela że widać po niej że jest przegrzana i w tym miejscu kabel co w nią wchodzi też ma kolor przegrzanego .więc coś jest nie tak że tylko w tym jednym miejscu się grzeje i  cały czas pali mi jeden bezpiecznik .
    • Przez rojewskib
      Kupiliśmy JD 2130 i nie działał przy nim przedni napęd (hydrauliczny). Przyczyną były pozrywane kable od elektromagnesu. Są tam dwa kable czarne i jeden brązowy. wszystkie trzy kable reagowały na prąd, bo było słychac otwarcie elektromagnesu. Nie było w ciągniku oryginalnego włącznika więc zamontowałem nowy. Zmostkowałem dwa czarne przewody i podłączyłem i przedni napęd działa. Nie wiem czy jest dobrze bo przedni napęd ciągnie tylko do przodu, gdy mam wyłączony bieg i włącze przedni napęd to koła przednie ciągną ciągnik. Do tyłu nie można jechac bo tylnia oś ciągnie do tyłu a przednia do przodu. Odpiszcie czy w tym modelu przedni napęd jest podłączony pod włącznik czy jakoś inaczej może jeszcze z innym elektromagnesem. Jak by ktoś mógł mi przysłac jakieś zdjęcia jak jest podłączony ten napęd. Z góry dzięki, mój adres rojewskib@poczta.onet.pl
    • Przez mucha7
      witam kilka dni temu kupiłem JD 2130 z 1980r. i mam problem z wałkiem bo sie nie wyłancza cały czas sie kręci facet od którego kupiłem ten ciągnik twierdzi ze sie wyłancza tą wajcha po prawej stronie u dołu jak sie siedzi tylko ze ona jest złamana próbowałem tą przy kierownicy to zero reakcji. Proszę o pomoc w tej sprawie moze ktos z was bedzie sie orjętował
    • Przez Bialy_3425
      Witam Panowie  
      Pacjent John Deere 1640. Mam problem z hydraulika. Jak się nagrzeje to szarpie. Po chwili odpoczynku działa normalnie. Kolejny problem to szukam uszczelki odpowietrznika pod kabina który znajduje się przy przełączniku pół biegów i wom (zdj w załączniku od czego i jak wygląda)
      Czy przez tą uszczelkę może wylatywać płyn z zbiorniczka od sprzęgła (DOT4)  ?





×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v