Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam serdecznie od 2 miesięcy jestem właścicielem fergusona 5445 z 2005 roku o mocy 90 koni. Niestety zauwazyłem ze przy mniejszych  pracach oraz przy ciągnięciu 2 przyczep zbożna ok 12 ton ciągnikowi brakuje mocy,  nie dymi ale ciagnik ma brak sił zeby sie wogóle np rozpędzić. Co może byc tego przyczyna, lub gdzie moge sprawdzić ciągnik jestem z okolic leszna w powiecie leszczynskim. Ciagnik jest po wymianie wszystkich filtrów.

Opublikowano

Nie wiem czego się po nim spodziewałeś. 90 KM wg normy ISO to będzie gdzieś z 80 wg DIN. Czyli twój ciągnik mocą będzie odpowiadał powiedzmy jakiemuś ciągnikowi z lat 90 tych czy 60 tych z mocą 80 KM wg DIN. Dla takiego ciągnika 12 ton to już ie jest tak mało.

Opublikowano

Z pojemnością 4400 to ma zapasu na dobre 75 koni, trochę go napompowali intercoolerem ale bez przesady ze to będzie to samo co jakieś wolnossace szóstki. Poza tym ciekawe co to za mniejsze pracę i co do niego podpinasz poza ładunkiem 25 ton

Opublikowano
55 minut temu, przemek28_28 napisał:

To coś nie działa. Bo stara 60 potrafi sie rozkulac do maksymalnej prędkości i jak nie są wielki wzniesień i ma zdrowy silnik to leci 5 cały czas.

Tak leci cały czas z 12 tonami plus waga dwóch przyczep, górka i stara 60 tka i pewnie jeszcze prędkość nie spada. Komu ten kit? Ona górkę poczuje szybciej niż ty zobaczysz. Weź tez pod uwagę, same prędkości maksymalne. Gdzie prędkość maksymalna dla takiego mf a jest prawie dwa razy wyższa niż dla 60 tki. Obroty prędkości maksymalnej są takie same. Ale mf nie ma dwa razy większej mocy od 60 tki, która ma moc DIN.

  • Like 1
Opublikowano

Nie napisałem ze prędkość nie spada. Ale sie rozpędzi do 5 biegu. Kolega ma problem rozbujać sie wogole jak napisał. To inaczej mam Hubertus Jd 100 konnego 6100RC, i 2xhl8011  pulpy ziemniaczanej gdzie waga samego towaru wyniosła 18 ton dodatkowo 2 przyczepy plus traktor leci 40, oczywiscie większe wzniesienia zwalni do 25 ale na prostej leci 40 a małe goreczki przelatuje rozpędem.

Opublikowano

Masz wg ISO 114 KM z boostem i 450 Nm. Bez boosta 106 KM wg ISO i konedata. Myślę, że boost w transporcie działa. On ma wg ISO 90 KM i 380 Nm. Nie sądzisz, że jest różnica? Może i z jego ciągnikiem coś nie w porządku jest. Tylko, ze tego ni jak bez hamowni lub takiego samego ciągnika nie sprawdzisz.  Może być problem z przyczepami, hamulce za mało powietrza w kołach i tez będzie ciężko szło. Może być problem z ciągnieniem. Może hamulce trzymają, może turbo za mało pompuje, może dawka paliwa za niska bo ktoś np w pompie grzebał i źle ustawił. Temat rzeka.

Opublikowano

Witam. Niedawno kupiłem 5445 z 2004r i też mam problem z brakiem mocy. Z łącznym ładunkiem 12t na polu ma cięzko,pod góre potrzebna redukcja. Stary mf 690 radzi sobie nie gorzej a ma 10km mniej. Może jest nawet delikatnie żwawszy. Ciągnik nie dymi,pracuje równo,turbina ścisla. Jakieś pomysły? Ewentualnie jak podneść moc skoro zwykła mechaniczna pompa? Polecicie jakąś hamownie z woj mazowieckiego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v